لیورپول- منچستریونایتد: بازگشت مویس به آنفیلد اینبار باشاگردانی از جنس شیاطین سرخ
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

EPL - Manchester United and Chelsea, David Moyes

یونایتد فصل گذشته موفق شد بعد از چهار بار ناکامی در آنفیلد سرانجام در خانه لیورپول به پیروزی برسد در حالی که مویس هرگز نتوانسته بود با اورتون در آنفیلد به پیروزی برسد

لیورپول یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی اش آنفیلد به میزبانی منچستر یونایتد می رود و امیدواراست که بتواند از سال 2009 به بعد برای نخستین بار به پنجمین پیروزی متوالی اش در لیگ برسد

شاگردان برندان راجرز نسبت به فصل گذشته،این فصل را در لیگ برتر بسیار با قدرت شروع کرده اند.آنها دو بازی ابتدایی فصل را برابر استوک سیتی و استون ویلا به پیروزی رسیدند اما با وجود این آمادگی بالا،لیورپول قطعا در مصاف با یکی از چهار تیم برتر انگلیس کار سختی خواهد داشت چرا که آنها نتوانسته اند در چهار مصاف اخیرشان در لیگ منچستر یونایتد را شکست بدهند و فصل گذشته نیز با حساب 2-1 متحمل شکست شدند.

آن پیروزی نخستین بردی بود که یونایتد پس از پنج بار ناکامی موفق شد در آنفیلد کسب کند هر چند که در آستانه بازگشت سرمربی جدید یونایتد یعنی دیوید مویس به آنفیلد،این مربی هرگز موفق نشد با اورتون در این ورزشگاه طعم پیروزی را بچشد.

این مربی اسکاتلندی طی 11 سالی که هدایت اورتون را بر عهده داشت ،از 22 مصاف اخیرش با لیورپول تنها سه بار موفق به کسب پیروزی شده بود که تمام این سه پیروزی در گودیسون پارک بدست آمده.

لیورپول در غیاب لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای جوانش برای این بازی به درخشش استیون جرارد و دانیل استوریج مهاجم آماده قرمزها امید زیادی دارد . لوئیس سوارس همچنان 10 جلسه محرومیت اش را سپری می کند ودر فاز پایانی سپری کردن این محرومیت است.

جرارد در شش مصاف اخیرش برابر یونایتد چهار بار موفق به گلزنی شده از جمله گلزنی در دو مصاف اخیر این دو تیم در آنفیلد در حالی که استوریج در هشت مصاف اخیرش در مجموع رقابت ها موفق به زدن 10 گل شده.

در عین حال روبین فان پرسی جدی ترین تهدید لیورپول برای این بازی می باشد.این مهاجم هلندی طی دو فصل گذشته برترین گلزن جدول رده بندی لیگ برتر جزیره بوده و در سه مصاف اخیرش برابر لیورپول چهار بار گلزنی کرده.

راجرز سرمربی لیورپول برای این بازی حساس خرید جدیدش یعنی علی سیسوکو 25 ساله را در اختیار نخواهد داشت،بازیکنی که به دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شده دست کم چهار الی شش هفته از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

برای یونایند در استانه این بازی حساس حضور بازیکنانی چون رافائل و چیچاریتو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ هنوز مشخص نیست در حالی که نانی ملی پوش پرتغالی یونایتد همچنان به مشکل مصدومیتش دست و پنجه نرم می کند.دارن فلچر مصدوم بلند مدت شیاطین سرخ نیر در دسترس نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل