یادداشت: دفاع از اعتبار فوتبال خوزستان/شبی که میناوند هم جشن گرفت!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

یادداشت: دفاع از اعتبار فوتبال خوزستان/شبی که میناوند هم جشن گرفت!

یک شب بعد از باخت فولاد، بازی مقابل استقلال بهترین فرصت برای اهوازی ها بود تا از اعتبار فوتبال خود دفاع کنند

فقط چنین نتیجه ای می توانست ادامه حضور عبدالله ویسی روی نیمکت های مربیگری لیگ برتر را تضمین کند. نتیجه ای که شادی مشترک هواداران دو تیم اهوازی حاضر در لیگ برتر را به دنبال داشت.
 
یک شب پس از آن نمایش غیرمنتظره فولاد در ورزشگاه آزادی، بازی مقابل استقلال تهران بهترین فرصت برای آبی های اهواز بود تا از اعتبار فوتبال این شهر دفاع کنند. استقلال صنعتی با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه بومی اش به یک پیروزی سزاوارانه رسید تا نشان دهد که فوتبال دیار کارون هنوز نفس می کشد و می توان با بچه های برخاسته از همین دیار فوتبال خیز، تیم های بزرگ را تسلیم کرد.
 
سه باخت متوالی استقلال صنعتی در شش هفته ابتدایی اگر با ثبت شکستی دیگر تداوم پیدا می کرد؛ آینده ای مبهم فراروی ویسی و بازیکنان باتجربه تیمش قرار می داد. مجموعه ای که برای اثبات دوباره توانایی های فنی خود؛ به شهری بازگشته اند که برای اولین بار آن ها را به سطح اول فوتبال ایران و تیم ملی معرفی کرد. استقلال خوزستان آخرین بازی هفته هفتم را برد تا ضمن خروج از بحران، صدرنشینی فولاد در لیگ برتر را تثبیت و هواداران تیم قرمزپوش اهواز را در شادی این پیروزی شریک کند. همان طور که مهرداد میناوند مهمان سهراب بختیاری زاده در اهواز نیز شریک شادی آبی های جنوب شد و در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی بعد از هر حمله استقلال خوزستان یا گل های این تیم، استعدادش را در زمینه تهییج اطرافیان نشان می داد!
 
پیروزی اول هفته شاگردان ویسی هر چند استقلالی های پرشمار اهواز را ناراحت کرد؛ اما این پیام را برای آن ها فرستاد که جدیدترین ورژن استقلال این شهر می تواند در کنار فولاد، خاطرات روزهای خوب فوتبال دیار کارون را زنده کند. در شهری که علیرغم موقعیت های ویژه صنعتی، تجاری و اقتصادی از حداقل امکانات رفاهی بی بهره مانده، جادوی توپ گرد و هنر فوتبالی بچه های بااستعداد خوزستان است که می تواند شادی را به مردم آن هدیه کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل