آرسنال - تاتنهام : تقابل ثروت در دربی شمال لندن
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : حمید

Lukas Podolski,Arsenal

در حالی که توپچی ها عملکرد بسیار ضعیفی در نقل و انتقالات داشته اند ،تاتنهام با فروش جنجالی بیل به رئال خریدهای بسیار مثبتی انجام داده

اسپورزها یکشنبه شب تلاش خواهند کرد در مصاف با آرسنال همچنان به روند شکست ناپذیری در شروع لیگ برتر جزیره ادامه دهند.این بازی در ورزشگاه امیریتس لندن برگزار می شود که تاتنهام خاطره بد دو شکست 5-2 را در این ورزشگاه دارد.

قطعا تاتنهام یکشنبه شب در جدال حساس خارج از خانه برابر آرسنال تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به روند شکست ناپذیری در شروع لیگ ادامه دهند.

روبرتو سولدادو با پنالتی های خود باعث شد تا تاتنهام در دو بازی ابتدایی فصل برابر کریستال پالاس و سوانسی به پیروزی برسد اما آمار اخیر اسپورزها در ورزشگاه خانگی ارسنال چندان جالب نیست چرا که توپچی ها هر دو مصاف اخیر خانگی خود برابر تاتنهام را با حساب 5-2 به پیروزی رسیده اند.

ارسنال موفق شد با پیروزی برابر فولام در لیگ و فنرباغچه در پلی آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان،شکست برابر استون ویلا در شروع فصل را جبران کند.

با تمام این اوصاف آرسن ونگر  این فصل چندان از سوی سران باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حمایت نشد و آنها تنها دو خرید داشتد -خرید یک مهاجم جوان با نام ساناگو و متیو فلامینی که پس از اتمام قراردادش با میلان به صورت بازیکن آزاد به آرسنال بازگشته.

اما در مقایسه با تاتنهام،اسپورزها بسیار در نقل و انتقالات فعال بوده اند و از پایان فصل گذشته به بعد سه بار رکورد خریدهای باشگاه شکسته شد.از جمله این خریدها می توان به پائولینیو ،سولدادو و اریک لاملا اشاره کرد.

با این حال ونگر سرمربی توپچی ها با بی اعتنایی به این موضوع در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت که تیمش تنها بر روی این بازی تمرکز کرده.

در آستانه این بازی حساس آرسنال بازیکنانی چون جک ویلشر و آرون رمسی ،چمبرلین،توماس فرمائلن و لوکاس پودولسکی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد هر چند که این احتمال وجود دارد ویلشر و رمسی به این بازی برسند.

تاتنهام دیگر گرت بیل ستاره بزرگ تیمش را در اختیار نخواهد داشت،بازیکنی که راهی اسپانیا شده تا انتقالش به رئال مادرید را تکمیل کند.آسو اکوتو و آرون لنون دو بازیکنی هستند که نمی توانند برای این بازی تیم ویلاس بوآس را همراهی کنند.

با وجود غایب های دو تیم انتظار می رود بازی پر گلی را شاهد باشیم چرا که در تاریخ لیگ برتر جزیره و این دربی شمال لندن 124 گل رد و بدل شده که بیش از هر بازی دیگری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644