میلان - کالیاری : روسونری و خروج از شوک ورونا
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : حمید

Florian Jozefzoon, Mario Balotelli, Massimiliano Allegri, PSV - AC Milan

میلانی ها یکشنبه شب از هفته دوم سری آ ایتالیا به مصاف شاگردان سابق آلگری می روند تا شکست عجیب برابر هلاس ورونا در هفته نخست سری آ را جبران کنند.

سری آ ایتالیا در فصل جدید خود وارد هفته دوم رقابت ها می شود و میلانی ها امیدوارند بعد از شکست عجیب و تلخ در ورونا برابر تیم تازه صعود کرده هلاس ورونا با یک پیروزی برابر کالیاری به روند مسابقات بازگردند هر چند که میلانی ها چهارشنبه شب با پیروزی 3-0 برابر پی اس وی آیندهوون از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان به روند پیروزی ها بازگشتند.

با تمام این اوصاف میلان تلاش می کند تا با برد برابر کالیاری ضمن نخستین پیروزی خانگی در لیگ ،شکست اخیرشان را نیز فراموش کنند.

 



پسران آلگری در آن شکست عجیب در ورونا در حالی که گل نخست بازی را زده بودند اما در نهایت با دو گل از روی ضربه سر لوکا تونی متحمل شکست تلخی شدند تا به بدترین شکل ممکن سری آ ایتالیا را شروع کنند اما بعد از آن موفق شدند با برد 4-1 در مجموع دو بازی رفت برگشت برابر پی اس وی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شوند تا با انگیزه های بالا به سری آ ایتالیا بازگردند جایی که یکشنبه شب در سن سیرو به میزبانی کالیاری می روند.

ماریو بالوتلی در جریان پیروزی 3-0 برابر پی اس وی نخستین گل اروپایی خود با پیراهن میلان را به ثمر رساند در حالی که کوین پرینس بوآتنگ نیز دو گل دیگر تیمش را زد.بازیکنی که بعد از انجام صدومیت بازی برابر میلان در یک انتقالی عجیب راهی شالکه شد و فصل جدید را در بوندس لیگا توپ خواهد زد.

میلان سریعا با خرید الساندرو ماتری سعی کرد تا جای خالی بوآتنگ را پر کند تا در نهایت ماتری که محصول آکادمی خود میلان است به خانه بازگردد.

ماتری فصل گذشته در 22 بازی 8 گل برای یوونتوس به ثمر رساند و قطعا با وجود بالوتلی،الشعراوی،روبینیو،نیانگ و حالا ماتری میلان خط حمله قدرتمندتری خواهد داشت هر چند که پاتزینی نیز مصدوم بوده.

ماتری در میلان شماره 9 اینزاگی را بر تن خواهد کرد بازیکنی که سال گذشته رسما از مستطیل سبز خداحافظی کرد و در تیم جوانان میلان مشغول به کار شد.

ساپونارا هافبک ایتالیایی جوان میلان با پشت سر گذاشتن مصدومیتش به تمرینات بازگشته هر چند که بعید است به این بازی برسد.

در سوی دیگر کالیاری  هر  9 مصاف اخیرش برابر میلان در سن سیرو تن به شکست داده و همانظور که مارکو سائو مهاجم کالیاری گفته در این بازی ،مصاف سختی با شاگردان آلگری خواهند داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل