کونته: چاره ای جز فروش ماتری نداشتیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : حمید

کونته: چاره ای جز فروش ماتری نداشتیم

بیانکونری در این تابستان بازیکنانی مانند فرناندو یورنته، کارلوس تبس و آنجلو اوگبونا را به خدمت گرفت اما مجبور شدند تا بازیکنان مانند جاکرینی و ماتری را بفروشند

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد که به دلایل مالی مجبور شده تا الساندرو ماتری را به میلان بفروشد.

بیانکونری در این تابستان بازیکنانی مانند فرناندو یورنته، کارلوس تبس و آنجلو اوگبونا را به خدمت گرفت اما مجبور شدند تا بازیکنان مانند جاکرینی و ماتری را بفروشند؛ بازیکنانی که کونته تایید کرد با بی میلی راضی به از دست دادن آنها شده است.

او به خبرنگاران گفت:" جدایی ماتری یک تصمیم ناراحت کننده برای ما بود اما در شرایط اقتصادی فعلی فوتبال ایتالیا، ما مجبور به فروش او شدیم.

فروش ماتری و جاکرینی برای ما خیلی سخت بود. می شنویم که بعضی ها می گویند که فاصله بین تیم اول و ذخیره ها زیاد شد اما در واقع ما مجبور شدیک یک ملی پوش ایتالیا و بازیکنی که بیشترین گل ها را در دو فصل اخیر برای یووه به ثمر رساند را بفروشیم.

این نشانه واضحی است از شرایط فوتبال ایتالیا و یوونتوس است. به جز بعضی استثنائات مانند ناپولی، سایر باشگاه ها برای خرید بازیکنان جدید، باید چند بازیکن را بفروشند. ما نیاز داشتیم 20 میلیون یورویی که برای تبس، یورنته و اوگبونا پرداخت کردیم را جبران کنیم."

یووه بعد از پیروزی 4-0 مقابل لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا، امشب در سری آ مقابل این تیم قرار می گیرد و کونته در انتظار دیداری کاملا متفاوت است.

" دیدار امشب کاملا متفاوت خواهد بود.ما در سوپرکاپ پیروز شدیم و به یک جام رسیدیم اما نتیجه نهایی بیانگر فاصله واقعی دو تیم نبود.

ما در انتظار دیداری بسیار دشواری هستیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل