ویسی : با خوش‌شانسی گل می‌زدیم اینجای جدول نبودیم / بختیاری‌زاده امروز خدمتی بزرگ به تیم کرد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

ویسی : با خوش‌شانسی گل می‌زدیم اینجای جدول نبودیم / بختیاری‌زاده امروز خدمتی بزرگ به تیم کرد

سهراب بختیاری‌زاده بسیار با تجربه و حرفه‌ای عمل کرد و کاری که او امروز کرد نشان از حرفه‌ای‌گری او بود. سهراب خیلی وقت است در اردو کنار ماست و امروز هم در رختکن در کنار ما بود

عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان امروز پیروزی ارزشمندی را برابر مدافع عنوان قهرمانی کسب کرد و اجازه نداد تا صدرنشینی لیگ به تیمی غیر از فولاد برسد. ویسی پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد و گفت:

پیروزی برابر استقلال تهران؛ خیلی با ارزش بود نه ؟

خوشحالیم که یک بازی کاملاً استقلالی را با حمایت تماشاگران و تلاش و همت بچه‌ها با برد پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم. این برد باعث شد تا تیم ما از حالت بحران و ضعف روحی که دچار آن شده بود خارج شود و بچه‌ها برای بازی‌های آینده با روحیه بالاتری به میدان بروند و نشان دادیم که می‌توانیم خوب و پاینده باشیم.

استقلال تهران؛ شایسته‌ی شکست بود ؟

به هر حال استقلال تیم بسیار خوبی است این تیم نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیاست و بسیار قابل احترام است. ما مقابل این تیم راه‌های نفوذ را بستیم و دستورات را بچه‌ها به نحو احسن اجرا کردند و توانستیم نقاط ضعف آنها را شناسایی کنیم و از همان‌جا به این تیم ضربه بزنیم.

گل‌های استقلال در بازی‌های قبل؛ همین‌طور خوش‌شانسی بود ؟

اگر موقعیت‌هایمان در بازی‌های گذشته نیز مانند این دیدار گل می‌شد ما در این جای جدول نبودیم.

علل پیروزی بر هم‌نام پایتخت‌نشین؛ چه بود ؟

در وهله نخست همت و تلاش بچه‌ها و تعصب و غیرت تماشاگران بود که موجب این برد شد، دستشان درد نکند در خوزستان خیلی‌ها هستند که طرفدار استقلال تهران هستند اما در این بازی دوست داشتند استقلال خوزستان برنده شود و من به آنها تبریک می‌گویم.

تیم ما بسیار حرفه‌ای، با تجربه و جوان است و آینده خوبی خواهد داشت. نمی‌خواهیم با یک برد مغرور شویم و با یک باخت نا امید، مطمئن باشید تیم ما امسال نه تنها در لیگ برتر می‌ماند بلکه رتبه ما در پایان فصل نیز یک رقمی می‌شود. اگر بچه‌ها همین تلاش را تا انتهای فصل داشته باشند. ما چند بازیکن جوان و گمنام داریم که برای هر تیمی نعمت است.

عدم حضور بختیاری‌زاده؛ دلیل این امر چه بود ؟

سهراب بختیاری‌زاده بسیار با تجربه و حرفه‌ای عمل کرد و کاری که او امروز کرد نشان از حرفه‌ای‌گری او بود. سهراب خیلی وقت است در اردو کنار ماست و امروز هم در رختکن در کنار ما بود و خوشحالم که این کار صورت گرفت. خوشحالم بچه‌ها امروز خوب بازی کردند از همه بازیکنان راضی هستم به خصوص بازیکن شماره 8 ما که هافبکی از کشور مالی است از او بسیار راضی هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل