مویس: می دانم در آنفیلد چه استقبالی از من می شود

مویس که سال ها در اورتون، رقیب دیرینه لیورپول، مربیگری کرد، می داند در آنفیلد چندان محبوب نیست

دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که در دیدار فردا مقابل لیورپول، در انتظار یک استقبال تند از سوی هواداران قرمزهاست.

مویس که سال ها در اورتون، رقیب دیرینه لیورپول، مربیگری کرد، می داند در آنفیلد چندان محبوب نیست. او هرگز نتوانست با اورتون در آنفیلد به پیروزی برسد اما مطمئن است که با منچستریوایتد می تواند این روند را تغییر بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" همه با من در مورد رقابت منچستریونایتد و لیورپوا صحبت می کنند. این شرایط در زمان حضور من در اورتون هم وجود داشت. فکر می کنم آنها همان طور از من پذیرایی می کنند که در زمان حضورم در اورتون بود.

بازی در آنفیلد همیشه دشوار است اما من در انتظار بازگشت به این ورزشگاه هستم."

سرمربی شیاطین سرخ همچنین در مورد شرایط وین رونی، گفت:" فکر می کنم او مقابل چلسی خیلی خوب کار کرد. او در شرایط خوبی به نظر می رسد و فکر می کنم از نظر ذهنی هم در شرایط خوبی دارد.

ما هر کاری می توانیم انجام می دهیم تا او را در همین شرایط حفظ کنیم تا بازی های خوبی برای ما ارائه بدهد. در حال حاضر، او در شرایط خوبی قرار دارد."