سیدمهدی سیدصالحی: گل اول را هم من زدم ، خودتان ببینید / هرگز نگفتم مقابل استقلال هت تریک می کنم / استقلالی ها تشویقم کرده اند ، از پرسپولیسی بودن خوشحالم

اگر شما فیلم بازی را ببینید خواهید دید که یکی از بازیکنان ما و فرزاد حاتمی عقب عقب به سمت دروازه می‌روند و من از پشت 18 با یک پرش سه گام با سر به توپ ضربه می‌زنم.

مهاجم توانمند پرسپولیس در بازی با فولاد صدرنشین نشان داد که توانایی‌های زیادی دارد و گل اول و سوم تیمش را به ثمر رساند اگر چه روی گل اول او بحث است اما خودش اعتقاد دارد که گل را او زده البته سیدمهدی سیدصالحی موفقیت پرسپولیس را از هر چیزی مهمتر می‌داند. مصاحبه سایت گل را با مهاجم گلزن سرخپوشان بخوانید.
باز هم در یک بازی حساس و بزرگ گل زدی؟
این لطف خدا بوده و هست که همیشه در بازی‌های بزرگ کمک کند تا باری از تیمم بردارم. خدا را شاکر هستم که کمک کرد در بازی دیشب مفید باشم و دل هواداران را شاد کنیم. گلزنی من مهم نیست و مهمتر از آن موفقیت پرسپولیس است.  من فقط سعی می‌کنم با تمام وجود تلاش کنم.
راستی در این بازی بالاخره تو دو گل زدی یا یک گل؟
ببینید ابتدا باید بگویم که مهم موفقیت پرسپولیس است و باور کنید حضور من در جدول گلزنان در مرحله بعدی است اما به عنوان یک پرسپولیس دوست دارم که در لیست گلزنان باشم تا افتخار کوچکی هم باشد برای باشگاه پرسپولیس اما در مورد گل باید بگویم که اگر شما فیلم بازی را ببینید خواهید دید که یکی از بازیکنان ما و فرزاد حاتمی عقب عقب به سمت دروازه می‌روند و من از پشت 18 با یک پرش سه گام با سر به توپ ضربه می‌زنم. اما گل را مثل اینکه به نام حاتمی نوشتند خود حاتمی هم در مصاحبه‌اش گفته که من روی این گل هیچ تاثیری نداشتم البته من هم اصراری ندارم که گل به نام من نوشته شود اما فکر کنم اگر فیلم بازی دیده شود مشخص می شود که این گل را من زده‌ام و به نام من ثبت می‌شود.
بازی با فولاد چطور بود؟
تمرینات پرفشاری را در این هفته پشت سر گذراندیم و خدا کمک کرد با صحبت‌های علی دایی توانستیم بعد از یکی، دو هفته ناکامی در یک بازی زیبا صدرنشین را شکست دهیم و خودم را به کورس رقابت در بالای جدول برسانیم. مطمئن باشید ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و این تیم جوان و باتجربه خودش را روز به روز نشان خواهد داد.
بازی هفته بعدتان با استقلال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به اینکه بازیکن سابق استقلال بودی چه احساسی نسبت به این بازی داری؟
فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و یک بازیکن نمی‌تواند همیشه در یک تیم بماند من هم از این قاعده مستثنی نبودم و پس از جدایی از استقلال و رفتن به تراکتور و سپاهان به تیم بزرگ پرسپولیس آمدم و الان خوشحالم که یک پرسپولیسی هستم و برای این پیراهن با تمام وجود می‌جنگم در این 6 هفته تمام توانم را گذاشتم تا تیم نیجه بگیرد و خدا هم کمک کرده توانسته‌ام برای تیمم گلزنی کم امیدوارم دربی یک بازی زیبا و جوانمردانه باشد و برنده میدان ما باشیم.
در یکی از روزنامه‌ها گفته‌ای در مقابل استقلال هت‌تریک می‌کنی؟
من این مصاحبه را تکذیب می‌کنم تنها چیزی که من گفتم این بود که در لیگ تاکنون هت‌تریک نکرده‌ام،‌همین ... من روزگاری بازیکن استقلال بوده‌ام و هواداران آن تیم برای من در ورزشگاه دست زده‌اند من به آنها احترام می‌گذارم و برای تیم استقلال و هوادارانش احترام قائلم اما همه آنها که هموطن‌های من هستند باید بپذیرند که فوتبال حرفه‌ای است و اکنون من بازیکن پرسپولیس هستم و باید برای این هواداران که همنوع خود آنها هستند اما به رنگی دیگر بجنگم و تلاش کنم. من امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم، نتیجه هم دست خداست اما قطعا هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند. برنده واقعی دربی همیشه هواداران دو تیم بوده‌اند و ما هم سعی می‌کنیم به عنوان بازیکن برای تیم‌های خودمان مثمرثمر باشیم.
فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند مثل بازی با فولاد با انجام بازی‌های خوب به یک ثبات مثبت در نتیجه‌گیری برسد؟
پرسپولیس دارای تغییرات زیادی بوده است و علی دایی سخت تلاش می‌کند تا هماهنگی لازم را با توجه به تغییراتی که به  وجود آمده در پرسپولیس ایجاد کند، خدا کمک می‌کند و مطمئن هستم که با وجود علی دایی و هواداران خوبمان و بازیکنان جوان و با انگیزه و بازیکنان باتجربه که در اختیار داریم به یک روند خوب و باب دل هواداران می‌رسیم.