رضا عنایتی:تا چند هفته پنالتی نمی زنم/به رسیدن به بالای جدول فکر می کنیم/بازی با سپاهان را به داور باختیم

من بعد از بازی با استقلال استرس و فشار زیادی را تحمل کردم و هنگام زدن پنالتی این اتفاق برایم می‌افتاد

مهاجم گلزن صبا این روزها در به ثمر رساندن پنالتی‌ها بدجوری بدشانس است و گلزنی از روی نقطه پنالتی برایش سخت‌ترین کار دنیا شده. رضا عنایتی که همیشه جزو مدعیان آقای گلی لیگ است حالا ساده‌ترین راه گلزنی را فراموش کرده است. عنایتی  در مصاحبه با سایت گل از ناداوری‌ها علیه سپاهان و داستان پنالتی‌هایش گفت، صحبت‌های او را بخوانید.
فجر را با قدرت بردید؟
بعد از باخت مقابل سپاهان که داوری هم به ضرر ما بود و در چند صحنه به ضرر ما سوت زد و حتی پنالتی ما را نادیده گرفت در این بازی ما به برد احتیاج داشتیم و هدفمان کسب 3 امتیاز بود خدا هم کمک کرد توانستیم در این زمینه موفق باشیم و تیم فجر را با اقتدار و یک بازی خوب شکست دهیم.
آقا رضا شما سخت‌ترین توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کنی اما چند هفته ای است مثل اینکه در زدن پنالتی‌ها طلسم شده‌اید؟
من بعد از بازی با استقلال استرس و فشار زیادی را تحمل کردم و هنگام زدن پنالتی این اتفاق برایم می‌افتاد به آقای مایلی کهن هم گفتم تا چند هفته و چند بازی که پنالتی پیش بیاید پنالتی نمی‌زنم تا به شرایط عادی برگردم.
برخلاف انتظار صبا خوب نتیجه می‌گیرد نظرت چیست؟
واقعیت این است که ما جوان‌های خوب و پرتلاشی داریم و بازی‌هایی را هم که واگذار کردیم روی اتفاقات فوتبال بوده است، ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد و حالا هدفمان این است که خودمان را به بالای جدول برسانیم.
امسال هم باید منتظر باشیم که تو را در کورس آقای گلی ببینیم؟
قطعا همین‌طور است خدا همیشه به من لطف داشته و من گل زدن را همیشه به یاد دارم در این فصل هم اگر خوش‌شانس بودم باید تا حالا 9 گله می‌شدم با این حال مطمئن باشید روند گلزنی خودم را ادامه می‌دهم و سعی می‌کنم تا آخر فصل در صدر گلزنان بمانم.