اكبر صادقي ، بعد از تماشایی ترین گل هفته : ماموريتم تهاجمي باشد بيشتر گل مي زنم / فرق بین  ستاره و غیرستاره در ایران خیلی نیست

رضا بازيكن بسيار با تجربه اي است و در تمرينات هم بهتر از همه پنالتي مي زند اما به هر حال بعضي وقت ها پنالتي گل نمي شود و اين كاملا اتفاقي است

اكبر صادقي در مسابقه صبا – فجر سپاسي مثل هميشه خوب و متعصب كار كرد و با گل قشنگي كه به ثمر رساند زمینه ساز برتری تیمش مقابل فجر شد . گفتگوي گل را با شماره 7 صبا بخوانيد:
*بازي با فجر را با پيروزي تمام كرديد. بازي چطور بود ؟
بازي خيلي خوبي بود. ما نياز داشتيم كه پيروز شويم . از هفته دوم به اين طرف برنده نشده بوديم و اين برد از نظر روحي هم خيلي به تيم كمك كرد. مي توانستيم در نيمه اول چند گل بزنيم و راحت تر بازي را به انتها برسانيم اما كار به نيمه دوم كشيد و خدا را شكر در انتهاي بازي كه فجر جلو آمده بود روي ضد حمله اختلاف را زياد كرديم.
*رضا عنايتي در اين بازي هم پنالتي خراب كرد. علتش را چه مي داني؟
رضا بازيكن بسيار با تجربه اي است و در تمرينات هم بهتر از همه پنالتي مي زند اما به هر حال بعضي وقت ها پنالتي گل نمي شود و اين كاملا اتفاقي است.
*در بازي به فجر يك گل قشنگ زدي. اما فكر نمي كني بعنوان يك هافبك اصولا كم گل ميزني؟
اين موضوع درست است اما من هم مثل همه بازيكنان دوست دارم زياد گلزني كنم اما ماموريتم در زمين بيشتر دفاعي است تا هجومي و همين باعث مي شود كمتر در موقعيت گل قرار بگيرم. مطمئنا اگر وظايف من هجومي تر باشد تا تدافعي ، گل هاي بيشتري از من مي بينيد.
*ابتداي فصل با رفتن بازيكناني مثل ويكروم ، ميلاد نوري و مهدي بدرلو گفته مي شد كه صبا در خط مياني مشكل خواهد داشت. در حال حاضر هم گفته مي شود كه اگر اكبر صادقي جايگزيني براي او نيست. اين موضوع را قبول داري؟
ببينيد ما ابتداي فصل خيلي ها را از دست داديم اما در مقابل بازيكنان جوان خيلي خوبي داريم كه بتدريج تجربه كسب مي كنند و جايشان را در تيم پيدا مي كنند. وضعيت فوتبال ايران به شكلي نيست كه اختلاف بازيكنان با هم خيلي زياد باشد. مثلا در اروپا شما مي بينيد كه با نبود يك بازيكن نامدار ، خلا او احساس مي شود اما در فوتبال ايران اختلاف بين ستاره ها و غير ستاره ها خيلي كم است. بنا بر اين اگر من نباشم بازيكنان ذخيره مي توانند جاي من يا هر بازيكن ديگري را پر كنند.
*صبا باز هم دارد به جوان ها ميدان مي دهد. نظير آنچه ويسي انجام مي داد. نظرت درباره جوان هاي تيم مثل سيد مهدي حسيني و حميد رضا پاكيزه چيست؟
همانطور كه گفتم بازيكنان در فوتبال ايران فاصله چنداني با هم ندارند. بازيكناني كه شما نام برديد واقعا از نفرات خوب و آينده دار  صبا هستند و البته بايد بيشتر تلاش كنند تا در تيم جا بيفتند. امسال چند بازيكن قمي در تركيب صبا هستند كه اين ، يك فرصت طلايي براي آن هاست و اگر در تيم ديگري جز صبا بودند چنين فرصت خوبي در اختيار نداشتند. من به نوبه خودم فكر مي كنم آن ها بازيكنان موفق خواهند شد.
*هفت بازي و 10 امتياز حاصل كار صبا تا اينجاي فصل است. آينده تيم را چطور مي بيني؟
ما گروه خوبي هستيم اما بايد تمام مجموعه باشگاه براي موفقيت تلاش كند. از مديران و مسئولين باشگاه گرفته تا تماشاگران و بازيكنان. ما نياز داريم كه از نظر مالي و امكانات سخت افزاري بيشتر حمايت شويم. الان هفته هفتم را پشت سر گذاشته ايم و اكثر بازيكنان پولي دريافت نكرده اند اما بدون حاشيه و با تمام توان در حال تلاش هستند و اين خيلي ارزشمند است. تيم ما وقتي در برابر فولاد و استقلال هم باخت تيم برتر ميدان بود و اين بدان معني است كه ما از نظر فني چيزي كم نداريم. بنا بر اين اگر همه مجموعه صبا بيشتر تلاش كند آينده تيم ، روشن خواهد بود.