رویانیان و اعلام جزئیات قرارداد خلعت؛ دوساله, سال اول 800 میلیون!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

رویانیان و اعلام جزئیات قرارداد خلعت؛ دوساله, سال اول 800 میلیون!

اگر این بازیکن را تا دوم سپتامبر(دوشنبه 11 شهریورماه) جذب کنیم، او برای پرسپولیس برابر استقلال بازی می‌کند اما اگر نشد، هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمد رویانیان با اعلام اینکه امشب قرارداد محمدرضا خلعتبری بسته خواهد شد گفت این قرارداد دو ساله خواهد بود و رقم قرارداد سال اول 800 میلیون خواهد بود.
به گزارش گل و به نقل از مهر, محمد رویانیان امروز شنبه در مورد آخرین وضعیت انتقال محمدرضا خلعتبری به تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: امشب قراردادش با عجمان فسخ می‌شود و با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا می‌کند.

وی افزود: قرارداد باشگاه پرسپولیس با خلعتبری دو ساله است. در این فصل و با توجه به گذشت 7 هفته و 20 درصد از مسابقات 650 میلیون تومان از باشگاه می‌گیرد. همچنین در صورت به ثمر رساندن بیش از 10 گل حدود 100 میلیون و اگر پرپسولیس سهمیه آسیا را بگیرد 50 میلیون تومان دیگر به این قرارداد اضافه می‌شود. در مجموع خلعتبری در این فصل می‌تواند تا 800 میلیون از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته باشد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه قرارداد خلعتبری را روی تابلو نصب می‌کند تا شایعه‌ای در خصوص آن ایجاد نشود، تاکید کرد: اگر این بازیکن را تا دوم سپتامبر(دوشنبه 11 شهریورماه) جذب کنیم، او برای پرسپولیس برابر استقلال بازی می‌کند اما اگر نشد، هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

وی در مورد اینکه چرا در این چند روز مبلغ مد نظر باشگاه عجمان به حساب این تیم اماراتی واریز نشده، یادآور شد: ما برای دریافت دلار به بانک رفتیم و آنها گفتند به اتاق مبادله بروید اما به خاطر اینکه پنجشنبه بود، گفتند دلار نداریم. جمعه هم که تعطیل بود. به خاطر اینکه دیر می‌شد، یک میانبرزده، از کانال دیگری وارد شدیم و این مبلغ را از یکی انسان شریف دریافت کردیم.

 

رویانیان در مورد نحوه واریز مبلغ 500 هزار دلار ابتدایی به حساب باشگاه عجمان امارات و اینکه این ارز مبادله‌ای است یا مرجع، تصریح کرد: ما معادل ارز مبادله‌ای مبلغ باشگاه عجمان را تامین کردیم. این ارز مبادله‌ای از بانک ایران به بانکی در چین می‌رود که از چین با کسر هزینه 10 درصدی پورسانت که روی دوش ماست، به بانکی در دبی می‌رود. ما حاضر شدیم این هزینه را بدهیم تا زودتر قرارداد خلعتبری را امضا کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مبلغ پرداخت شده از سوی حسین هدایتی یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان بوده است نه 4 میلیارد تومان، اضافه کرد: 500 هزار دلار از این پول را تامین کردیم و امروز می‌فرستیم و باقی آن که 300 هزار دلار است، بصورت قسطی پرداخت خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: ما در باشگاه دلار 2500 تومانی داریم اما باشگاه استقلال دو برابر ما داشته است. هم به استقلال و هم پرسپولیس دلار مبادله‌ای پرداخت می‌شود که به استقلال بیشتر از ما پرداخت شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل