مورینیو: تیم برتر زمین، تیم بازنده بود؛ ده نفره شدن تیمم،داستان تکراری من و یوفاست
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

مورینیو: تیم برتر زمین، تیم بازنده بود؛ ده نفره شدن تیمم،داستان تکراری من و یوفاست

مورینیو درمورد اخراج رامیرس از زمین مسابقه گفت:«من تجربه زیادی در ده نفره بازی کردن تیم هایم در مسابقات یوفا دارم. »

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در پایان دیدار تیمش در سوپرکاپ اروپا مقابل بایرن مونیخ به شدت برآشفته و ناراحت بود. او در پایان بازی از اینکه تیمش نتوانسته یازده نفره بازی را به پایان برساند ابراز حسرت کرد.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های مورینیو به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*تیم بهتر نبرد: من ناامیدم.چون به نظر من تیم بهتر میدان باخت. تیمی که شایسته برد بود، شکست خورد. همیشه تیم برتر پیروز نمی شود. وقتی خاوی مارتینس گل زد دقیقا حس کردم که آنها شایستگی اش را ندارند

*اخراج رامیرس:یک برخورد جلوی من اتفاق افتاد و دانته حرکت خشنی انجام داد ولی در پی آن حتی یک کارت زرد هم نگرفت. حضور یک داور خوب انگلیسی کافی بود تا کمی با رامیرس صحبت می کرد و او را آرام می کرد و  از بازیکنان زمین می خواست تا خشن بازی نکنند. شاید هیچ وقت در یک بازی در این سطح حضورنداشته و نمی داند که ما چه حسی داریم. برای ما زندگی مان فوتبال است. عشق ما فوتبال است. اگر تو عاشق فوتبال نباشی، نمی توانی یک فینال را بدین ترتیب و با دومین کارت زردی که نشان می دهی ،بکشی

 

*بازی یازده- یازده: فوتبال ورزشی است که درآن یازده نفر مقابل یازده نفر قرار می گیرند.در بازی جمعه شب تیمی یازده نفره مقابل تیمی ده نفره بازی کرد. این برای من چیز جدیدی نیست. من تجربه زیادی در ده نفره بازی کردن تیم هایم در مسابقات یوفا دارم. عادت کرده ام که تیمی ده نفره را با خستگی بارزی تمرین دهم. تجربه  من در تمرین دادن تیم هایی است که با ده بازیکن به ما کمک کردند. وقتی ادن آزارد گل زد27 دقیقه تا پایان بازی مانده بود.ما تمام این دقایق را باید ده نفره بازی می کردیم که خیلی سخت بود. وقتی او گل زد با خودم فکر کردم: ادامه می دهیم. داور علاقه زیادی داشت تا یک دقیقه هم که شده به وقت های اضافه نیمه اول وقت تلف شده اضافه کند

 

 

*جمع بندی: وقتی من در چلسی بودم، دو یا سه بار با ده بازیکن مقابل  بارسلونا بازی کردیم. وقتی دراینتر بودم در یک نیمه نهایی اروپایی مقابل بارسلونا یک ساعت ده نفره بودیم. به رئال مادرید رفتم و دوباره با تیمی ده نفره ، این بار مقابل بارسلونا بازی کردم. حالا به چلسی برگشته ام و دوباره تیمم در سوپرکاپ ده نفره شده است. جمع بندی با خودتان.من خوش شانس نیستم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل