بررسی عملکرد بازیکنان فولاد در آزادی/چرا کی روش فولادی ها را نمی دید؟
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

بازیکنان و کادر فنی فولاد از کارلوس کی روش گلایه داشتند که چرا برای تماشای نمایش آن ها از نزدیک، به ورزشگاه نمی آید

فولاد خوزستان صدرنشین فعلی لیگ در حالی مغلوب پرسپولیس تهران شد که در حد و اندازه تیم مدعی قهرمانی بازی نکرد. فولادی ها سه گل خوردند و چندین بار از خطر گل خوردن گریختند. این در حالی بود که موقعیت های گل این تیم از تعداد گل های ثبت شده کمتر بود.
 
بازیکنان و کادر فنی فولاد خوزستان در هفته های گذشته از کارلوس کی روش گلایه داشتند که چرا برای تماشای نمایش آن ها از نزدیک، به ورزشگاه نمی آید. تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی مسابقه جمعه شب با دیدن عملکرد بازیکنان فولاد مقابل پرسپولیس، می توانند قضاوت کنند که آیا حق با قرمزپوشان فولادی بوده یا خیر!
نگاهی می اندازیم به عملکرد فردی بازیکنان فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس تهران.
 

ارشاد یوسفی: روی گل اول پرسپولیس خروج خوبی نداشت؛ هر چند که مدافع جوان تیم فولاد باعث از دست دادن تعادل یوسفی و در نهایت گل به خودی فرزاد حاتمی شد. یوسفی در چند صحنه فولاد را از دریافت گل های بیشتر نجات داد. خصوصاً لحظه ای که تک به تک سیدصالحی را مهار کرد یا صحنه ای که با یک خروج خوب، امید عالیشاه را وادار به تمارض و دریافت کارت قرمز کرد.
 
مهرداد جماعتی: مدافع چپ فولاد که بعد از چند فصل بازی در لیگ برتر از تجربه کافی برای چنین بازی هایی برخوردار است، همان قدر که در زمان حملات کم تعداد تیمش حرکات پا به توپ سریعی داشت، هنگام دفاع کردن پر اشتباه ظاهر شد. جماعتی چند بار در مصاف های یک به یک دریبل خورد تا بازی پیام صادقیان بیش از تمام بازی های این فصل به چشم بیاید.
 
امید خالدی: مدافع راست فولاد، نمایشی همچون دیگر مدافع کناری تیمش داشت. با این تفاوت که خالدی به دفعات متوالی از امید عالیشاه دریبل می خورد. مدافع 26 ساله فولاد که به دلیل مصدومیت ابوالحسن جعفری کماکان فرصت حضور در ترکیب اصلی فولاد را دارد، همانند هخامنش در برخی صحنه ها دریبل دوطرفه خورد. دریبل هایی که مسن ترین مدافعان لیگ نیز آن ها را ترک کرده اند!
 
عبدالله کرمی: بازیکن شماره 10 فولاد خوزستان در برخی صحنه ها با قطع حملات پرسپولیس به چشم آمد، اما کرمی در سطحی بازی نکرد که بتوان قانع شد مستحق حضور در تیم ملی است. کرمی حداقل در قیاس با مدافعان میانی پرسپولیس عملکرد پایین تری داشت و در هنگام ضربات ایستگاهی کم تعداد فولاد، با یارگیری از سوی بنگر و حسینی نتوانست در محوطه جریمه پرسپولیس هم خودی نشان دهد.
 
وفا هخامنش: در برخی بازی های خاص که نیاز به آمادگی فنی و روانی بالا دارد، میدان دادن به جوان های کم تجربه بیشترین ضرر را برای آن ها دارد. وفا هخامنش مدافع 23 ساله فولاد امشب در ورزشگاه آزادی این را به خوبی حس کرد. نقش مستقیم در لحظات ثبت هر سه گل پرسپولیس و تعداد فرصت های هدر رفته میزبان به خوبی خبر از حال و روز خط دفاعی فولاد داشت. هخامنش در دقیقه 70 با نشستن روی زمین و انجام حرکت کششی به شکل غیر مستقیم پیام داد که تعویض شود اما این پیام دریافت نشد!
 
مهدی نوری: هافبک 34 ساله اهل تبریز در میانه میدان نسبت به هافبک های جوان تر تیمش دوندگی زیادی داشت. این دوندگی اما نتوانست مانع از شکل گیری حملات مداوم پرسپولیس باشد. نوری در بازیسازی توفیق آنچنانی نداشت و با موج بازیکنان کم رمق و پر اشتباه فولاد همراهی کرد.
 
ایوب کلانتری: هافبک شیرازی فولاد خوزستان بعد از وفا هخامنش، کم فوغ ترین بازیکن میدان بود. کلانتری با نگه داشتن متوالی توپ و از سرعت انداختن بازی تیمش می توانست اولین کاندیدای تعویض باشد اما تا پایان 90 دقیقه در میدان ماند. کلانتری نزدیک به تعداد انگشتان دو دست، در پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد اما به جای تغذیه مهاجمان فولاد، با شوت های کم رمق به نیلسون کمک می کرد تا در قاب دوربین تلویزیونی قرار بگیرد.
 
شهاب کرمی: در کنار نوری و کلانتری، ضلع سوم مثلث میانه میدان فولاد را شهاب کرمی تشکیل داد. کرمی فقط یک نیمه بازی کرد و طی 45 دقیقه حضورش در میدان، در تکمیل بازی ضعیف دیگر مردان سپیدپوش کم نگذاشت. کرمی در قطع کردن حملات پرسپولیس موفق نبود و همین امر باعث ایجاد فشار مضاعف روی مدافعان فولاد خوزستان می شد.
 
بختیار رحمانی: کاپیتان فولاد خوزستان در برابر تیم های بزرگ از جمله استقلال و پرسپولیس، کمتر از حد انتظار ظاهر می شود. رحمانی این بار در پست اصلی اش هم بازی نکرد و مجبور شد به کناره خط منتقل شود تا ایوب کلانتری در ترکیب قرار گیرد. رحمانی هم مثل کلانتری اصرار بی فایده ای برای زدن شوت های کم دقت از پشت محوطه جریمه داشت و به هنگام ضربات ایستگاهی کم تعداد فولاد نتوانست هنرش را به نمایش بگذارد.
 
فرزاد حاتمی: با دیدن این مسابقه می شد دریافت که چرا هواداران فولاد از جایگزینی حاتمی با آرش افشین خوشحال نیستند. حاتمی بعد از گشودن قفل دروازه تیم خودی تا لحظه تعویض در زمین دیده نشد و بعد از آن برای حرکات اعتراض آمیزش نسبت به تعویض مورد توجه کارگردان تلویزیونی قرار گرفت. فرکی گفته بود حاتمی را برای گل کردن تک فرصت ها به فولاد آورده است اما ظاهراً این بار راه دروازه را اشتباه گرفت!
 
لوسیانو پریرا: پریرا مثل رحمانی به کناره خط منتقل شد و نتوانست فروغ چندانی داشته باشد. مهاجم 30 ساله برزیلی در بازی با داماش که حاتمی روی نیمکت بود، در نوک حمله و پست اصلی اش بازی کرد و دو گل زیبا زد اما جمعه شب در ورزشگاه آزادی یکی دیگر از بازیکنان سرگردان میدان بود.
 
اسماعیل شریفات: بازیکنی که سابقه دو بار گلزنی به پرسپولیس در آزادی را داشت و می توانست نقش صادقیان و عالیشاه را در فولاد داشته باشد، نیمکت نشین بود. شریفات زمانی وارد میدان شد که اهوازی ها بازی را باخته و از نظر روانی پایین آمده بودند. یکی از چهار خوزستانی حاضر در تیم فولاد، بعد از ورود به میدان چند نفوذ و ارسال داشت و در نهایت طلسم گل نخوردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را شکست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل