یوونتوس - لاتزیو : تلاش میزبان برای تکرار سوپر جام ایتالیا
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

Carlos Tevez - Juventus

بینکونری ها موفق شدند پیش از این لاتزیو را در سوپر کاپ ایتالیا با حساب 4-0 شکست دهند اما این بار شنبه عصر از هفته دوم سری آ به مصاف لاتزیو خواهند رفت

یوونتوس امیدوارست بتواند عصر شنبه از هفته دوم سری آ ایتالیا جایی که به میزبانی لاتزیو می رود بتواند به مانند سوپر جام ایتالیا عقابت ها را با شکست بدرقه کنند.

شاگردان آنتونیو کنته موفق شدند به لطف گل های پوگبا،کیه لینی،لیخشتاینر و کارلوس تبس  با نتیجه 4-0 برابر لاتزیو به قهرمانی در سوپر جام ایتالیا برسند

با تمام این اوصاف جورجو کیه لینی مدافع ملی پوش یوونتوس به هم تیمی هایش هشدار دارد که به هیچ وجه نتیجه ای که در سوپر جام برابر لاتزیو کسب کردند تضمینی برای پیروزی در بازی شنبه عصر در لیگ نیست.

 



کارلوس تبس مهاجم آرژانتینی یوونتوس که به تازگی راهی سری آ شده به خوبی توانسته هر چه سریعتر به زندگی در تورین و بازی در لیگ ایتالیا عادت کند همانطور که او در بازی هفته گذشته برابر سمپدوریا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در عین حال شاگردان ولادمیر پتکوویچ در آستانه این بازی فشار بسیار زیادی بر روی آنهاست چرا که آنها بعد از عملکرد ضعیف در سوپر جام ایتالیا قطعا جدال سختی برابر یوونتوس خواهند داشت هر چند که آنها در هفته نخست رقابت های سری آ موفق شدند برابر اودینزه با نتیجه 2-1 به پیروزی برسند.

ارنانس هافبک برزیلی و آنتونیو کاندروا هافبک ایتالیایی لاتزیو برای عقاب ها گلزنی کردند در حالی که آنها موفق شدند در مصاف اخیرشان برابر بینکونری در المپیکو رم که به ماه نوامبر گذشته بازمی گردد به تساوی 0-0 برسند.

کلودیو مارکیسیو تنها بازیکنی است که به دلیل مصدومیتی که دارد نمی تواند تیم آنتونیو کنته را در این بازی همراهی کند اما لوریک کانا احتمالا می تواند برای لاتزیو به میدان بروند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل