ریبری: به پپ گفتم این هم یک گل، مقابل مورینیو، برای تو!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

ریبری: به پپ گفتم این هم یک گل، مقابل مورینیو، برای تو!

این بال تکنیکی مدال دیگری به افتخاراتش افزود.

فرانک ریبری سوپرجام اروپا را تقدیم کرد به پپ گواردیولا.

بایرن مونیخ توانست سوپرجام را در ضربات پنالتی مقابل چلسی ببرد.

ریبری پس از بازی گفت: «تا آخرین لحظه جنگیدیم. این افتخاری بود که کاملا شایسته‌اش بودیم. این پیروزی برای پپ هم مهم است.

من رابطه‌ای فوق‌العاده با گواردیولا دارم. پس از گل که به سمتش دویدم لحظه‌ای خارق‌العاده برایم بود.

به او گفتم این هم یک گل برای تو. آن هم مقابل مورینیو.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل