زلاتان: برای آنکه حریفان از من بترسند،لقب نمی خواهم؛ کافی است آنها مرا درحال بازی کردن ببینید

ستاره سوئدی در صحبتهایی اعلام کرده که به القابی مثل ببر که به فالکائو لقب داده می شود نیاز ندارد تا ترسناک به نظر برسد

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن رمن در صحبت هایی اعلام کرده که برای ترساندن بازیکنان حریف به القابی مثل لقب رادامل فالکائو (که لقب ببر را یدک می کشد) نیازی ندارد و تماشای بازی های او کافی است تا رعشه بر اندام حریفان بیفتد.

زلاتان بعد از حضور در رویدادی تبلیغاتی کمپانی نایک که در شهر پاریس برگزار شد به خبرنگاران گفت:« چرا به لقب نیاز داشته باشم؟ برای آنکه حریفان از من بترسند، کافی است که بازیهای مرا ببینند.»

ایبرا که یکی از چهره های جنجالی برای خبرنگاران است در ادامه صحبت های ماریو بالوتلی ستاره جوان میلان را به باد خنده گرفت.بالوتلی اخیرا در صحبت هایی  خودش را بالاتر از ایبرا دانسته بود و گفته بود که ایبرا را با او مقایسه می کنند. زلاتان در واکنش به این صحبتها گفت:« خوب است که بالوتلی خودش را با من مقایسه می کند؛ چون من خودم را با او مقایسه نمی کنم.»

او در صحبت هایی در آنالیز اوضاع این فصل تیمش، پاری سن ژرمن گفت:« تیم ما در مقایسه با پارسال تیم بهتری است و به شدت تلاش خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.من حاضرم در طول تمام فصل پیش رو تنها یک گل بزنم ولی تیمم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود  واین را بدون هیچ مشکلی می پذیرم.»