مسی: در گروهی سخت هستیم؛ با تیمهایی که آنها را می شناسیم

هیچ وقت در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گروه آسان وجود ندارد.ما میلان را می شناسیم و پارسال مقابل سلتیک بازی کرده ایم

 لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از انجام قرعه کشی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مورد گروهی که تیمش درآن قرار گرفته اظهارنظر کرد.

بارسلونا در مرحله گروهی با تیم های میلان، آژاکس و سلتیک بازی خواهد کرد.

مسی در صحبت هایی دراین باره گفت:« ما در گروه سختی هستیم و حریفانمان را می شناسیم. هیچ وقت در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گروه آسان وجود ندارد. ما میلان را می شناسیم و فصل گذشته مقابل سلتیک بازی کردیم. آژاکس هم تیمی تاریخی در اروپاست.»

ستاره آرژانتینی بارسا ادامه داد:« حریفان مثل همیشه سخت هستند. تیم هایی کاملا برابر و شاهد بازیهای زیبایی خواهیم بود. ما حریفانمان را می شناسیم و درگروه سختی قرار گرفته ایم.»

مسی با آنالیزفصل گذشته بارسلونا گفت:« فصل خوبی را پشت سرگذاشتیم. چون توانستیم بالاتر از رئال مادرید قهرمان لالیگا شویم و یک جام مهم را کسب کردیم. البته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن باختیم. بایرن برتر از ما بود و امیدواریم که امسال بتوانیم جامهای بیشتری کسب کنیم. هدف فتح تمام جامهای قهرمانی است: برای باشگاه و برای مفهومی که این جامها دارد. می دانیم که هر سال کار سخت تر می شود. چون تیم های دیگر به تجدید قوا می پردازند و رقابت می کنند ولی ما خودمان را برای فتح جام قهرمانی آماده می کنیم.»