کرانچار: ماندنِ جباری مشکل بزرگی برای تیم بود!

قرار شد او مدتی دور از فوتبال باشد تا ببینیم آیا دلش می‌خواهد باز هم فوتبال بازی کند یا خیر

زلاتکو کراچار سرمربی سپاهان که در ابتدای فصل تیمی کهکشانی را در اختیار داشت اکنون با شرایط سختی مواجه شده است و از کمبود بازیکن تیمش ناراضی است. به گزارش گل کرانچار در کنفرانس خبری پیش از بازی با داماش درباره ی شرایط تیمش و این دیدار گفت: ما در این مقطع با کمبود بازیکن مواجه شده ایم و حقیقتا دست‌مان برای انتخاب نفرات بسته است.
اما پس از پیروزی در دیدار اخیر به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم و برای سه امتیاز به رشت آمده‌ایم. می دانیم داماش هم شرایط خوبی دارد و با پیروزی پای به میدان گذاشته است اما با احترام به این تیم سه امتیاز را می خواهیم.
خبرنگاری درباره وضعیت جباری از کرانچار سوال پرسید که این مربی گفت: به اندازه‌‌ی کافی درباره‌ی جباری صحبت کرده‌ایم. من تیمم را در اختیار دارم و در حال حاضر دچار کمبود نیرو در این پست نیستیم. درباره جباری خودش باید تصمیم بگیرد که می خواهد در سپاهان بماند یا خیر!
خبرنگار سایت گل در این باره از کرانچار پرسید که چگونه می‌گویید کمبود نیرو ندارید در حالی که ابراهیمی و بولکو مصدوم شده اند و نیستند که کرانچار پاسخ داد: در واقع پست جباری هافبک هجومی است که برای این پست بازیکن آماده داریم, اما با مصدومیت ابراهیمی و بولکو ما در پست هافبک دفاعی با مشکل مواجه‌ایم.
درباره ی جباری بگویم خود او میل به بازی نداشت و بودنش در تیم مشکل بزرگی برای خودش و هم‌چنین تیم سپاهان بود.
قرار شد او مدتی دور از فوتبال باشد تا ببینیم آیا دلش می‌خواهد باز هم فوتبال بازی کند یا خیر!
خبرنگاری درباره ی اختلاف او با یعقوب کریمی پرسید که وی جواب داد:  من هرگز با بازیکن بحث نمی کنم. زیرا بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باید با اصول باشگاه سازگار باشد. در این مورد با مدیریت باشگاه صحبت کردم و وی گفت کریمی در مصاحبه ای که با سایت رسمی باشگاه داشته صحبت هایش را تکذیب کرده است. کریمی سال گذشته که در نفت بود با مشکل شکستگی دنده مواجه شد که حدود دو ماه از فوتبال به دور بود. اکنون او کم کم با تیم وفق پیدا می کند و به تیم اضافه می شود.
خبرنگار سایت گل در سوالی دیگر در مورد پیشنهاد دیناموزاگرب از وی پرسید که کرانچار گفت: اینها تنها صحبت رسانه‌ها بود. من تاکید کردم که با سپاهان قرارداد دارم و به قراردادم نیز متعهد می‌مانم. این صحبت ها تنها در رسانه های کرواسی پیش آمد که پاسخ آن‌را دادم.
کرانچار درباره‌ی کنسل شدن اردوی تیم ملی نیز گفت: من زمانی که سرمربی تیم های ملی هم بودم این عقیده را داشتم که نباید به خاطر تیم ملی مسابقات لیگ به تعویق بیفتد و تعطیلی لیگ به ضرر تیم ملی است. بازیکنان با حضور مستمر در باشگاه ها باید آماده شوند و اگر اردویی هم قرار است برپا شود بهتر است آنرا یکماه مانده به برگزاری تورنمنت برگزار کرد