کریس رونالدو در این فصل به پستی جدید رفته است، اما به نظر می‌رسد به مشکل برخورده است.

کریستیانو رونالدو انگار نمی‌تواند این فصل اوج بگیرد. کارلو آنچلوتی تاکتیک‌های نویی به تیم جدید رئال مادرید آورده و رونالدو متوجه این تغییرات شده است. او باید به دروازه حریف نزدیک‌تر باشد و فضای کمتری برای کار با توپ دارد.

ماشین گل‌زنی پرتغالی از زمانی که به رئال پیوسته سلطان بلامنازع بال چپ بوده. اما تا همین اواخر. او در پست جدیدش باید بیشتر برای گرفتن توپ بجنگد و حتی توپ را پشت به دروازه بگیرد و مدافعان سرسخت را مغلوب کند. مدافعانی که نمی‌گذارند او بچرخد و شوت بزند.

کارلو آنچلوتی از همان روز اول می‌خواسته به او آزادی بیشتری بدهد: «رونالدو نیاز ندارد در عقب کار زیادی انجام دهد. او باید زمانی که تیم توپ را دارد آماده باشد.» اما تاکنون که رونالدو سخت توانسته جایگاهش در رئال مادرید را بیابد.

رونالدو در پیش‌فصل امیدبخش ظاهر شد و 6 گل زد. اما او هنوز در لیگ گلی نزده است. این اوضاع بار سنگینی را دارد به سفیدپوشان تحمیل می‌ند. این مهاجم در دو مسابقه 20 بار تلاش ربای گل‌زنی داشت اما 8 تا از آنها را مدافعان حریف برگرداندند. مدافعانی که منتظر ضربه او بودند.

آمار نشان می‌دهد CR7 این فصل با چه مصائبی روبرو بوده است. او تلاش می‌کند به پست جدیدش به عنوان مهاجم نوک عادت کند. زمان نشان خواهد داد که چه روی می‌دهد. او پارسال شروع مشابهی داشت اما سرانجام به اوج رسید و 34 گل در آخرین فصل با مورینیو به ثمر رساند.

گزارش روز: رونالدو و مشکل گل‌زنی