عکس روز: صحنه‌ای که مجیدی را خانه‌نشین کرد/ حضور فرهاد در داربی گارانتی شد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

عکس روز: صحنه‌ای که مجیدی را خانه‌نشین کرد/ حضور فرهاد در داربی گارانتی شد

همگان از کشمکش‌ها و درگیری‌های مجیدی و قربانی باخبر هستند و چه بسا قربانی در اقدامی که عاقبتش به سود پرسپولیسی‌ها شده است، با هدف خاصی این کار را انجام داده

فرهاد مجیدی که خبر مصدومیت و غیبت احتمالی‌اش در داربی تهران باعث نگرانی هواداران استقلال شده بود، با رفع مصدومیت آمادگی حضور در دیدار ۱۵ شهریورماه را پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت گل، خبر مصدومیت فرهاد مجیدی و از دست دادن احتمالی دربی‌‌ همان اندازه برای طرفداران استقلال ناراحت‌کننده و شوک‌آور است که رفع این مصدومیت و رسیدن به دربی، خوشحال‌کننده و امیدبخش است.

کاپیتان استقلالی‌ها که در بازی مقابل راه‌آهن نمایش خوبی را ارائه کرد، این روز‌ها به واسطه مصدومیتی که در این دیدار به سراغش آمد مجبور است از تیمش دور بماند. مجیدی همان‌طور که در عکس زیر می‌بیند روی سر پیروز قربانی خراب شده و قربانی هم با زیرکی خاصی زیر مجیدی را خالی کرده است که در ‌‌نهایت عاقبت چنین حرکتی از سوی مدافع سابق استقلال، مصدومیت کاپیتان آبی‌ها از ناحیه دنده و غیبت احتمالی در دربی باشد.


http://u.goal.com/310100/310153hp2.jpg

البته همگان از کشمکش‌ها و درگیری‌های مجیدی و قربانی باخبر هستند و چه بسا قربانی در اقدامی که عاقبتش به سود پرسپولیسی‌ها شده است، با هدف خاصی این کار را انجام داده و شاید هم کاپیتان دو اخطاره استقلال خود را به مصدومیت زده است تا با غیبت در دیدار اهواز، از حالا حضورش در دربی را گارانتی کرده باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل