چابی ارناندس: حالم از هرزمان دیگری بهتر است؛سرنوشت نیمار رقم زدن تفاوتهاست

مغز متفکر باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که اردوی پیش فصل خوبی را پشت سرگذاشته واز نظر روحی و فیزیکی شرایط بهتری نسبت به فصل قبل دارد

ژابی ارناندس ستاره باشگاه بارسلونا در گفتگو با بارسا تی وی به آنالیز اوضاع کنونی تیمش پرداخته و درموردنیمار، والدس، تاتا و شرایط فیزیکی خودش صحبت کرده است.

دراینجا می توانید متن صحبت های چابی را مطالعه کنید:

*شرایط فیزیکی: حالم بهتر از هر زمان دیگری است. انگیزه هایم مثل وقتی است که فوتبالم را شروع کرده بودم.من مصدومیت های مهمی را پشت سرگذاشته ام ولی امسال را خیلی خوب شروع کردم. توانستم اردوی پیش فصل خوبی داشته باشم و چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روانی آماده فصل پیش رو هستم.

*خوشبختی در بارسلونا:من دربارسلونا واقعا خوشبخت بودم و هستم و هنوز سه سال دیگر از قراردادم با بارسا باقی مانده. امیدوارم که همچنان درسطح خوبی کار را دنبال کنم و درتیم متوقعی مثل بارسا خوب کار کنم. هرفوتبالیستی آرزو دارد که درتیم باشگاهی اش مهم باشد واو را با این خصوصیت بشناسند.

*بازی رفت سوپرکاپ: باید به ارزش گلی که نیمار به ثمر رساند طلع باشیم. اتلتیکو مادریدی یکی از تیم هایی است که از نظر تدافعی واقعا قدرتمند است و این ارزش زیادی دارد. اتلتیکویی ها این را ثابت کرده هاند، چون می توان دید که افتخارات زیادی کسب کرده اند

*نیمار: نیمار جوان واقعا فروتنی است. او خیلی جوان است ولی نشان داده که هوش زیادی دارد. زمانی که تیمها در خط دفاعی شان راه را به روی ما می بندند، به این نیاز داریم که بازیکنانی در جناحین تعادل حریف را به هم بریزند و نیمار بازیکنی است که می تواند تفاوتها را رقم بزند.او به خوبی وارد محوطه جریمه حریف می شود و گل می زند و سرنوشتش این است که تفاوتها را در بارسا رقم بزند.

*جدای تیتو وآمدن تاتا: جدایی از تیتو برای ما سخت بود ولی مارتینو یک لیدر ذاتی است و به خوبی تیم را می شناسد و دانش زیادی را به تیم منتقل می کند. صحبت کردن با او ساده است و او راحت ما را درک می کند

*والدس: او الگوی بزرگی در داخل رختکن تیم ما چه از نظر سطح فوتبالی و چه از نظر انسانی است. والدس همیشه به تیم وابسته است و یک برنده بزرگ است. نمی توان او را به خاطر هیچ چیزی سرزنش کرد. او تصمیم گرفته که بارسا را ترک کند وباید به او احترام گذاشت. امسال او تمام توانش را به کار خواهد گرفت، مثل همیشه...وقتی هم که از اینجا برود همه ما دلتنگش خواهیم شد. از نظر من والدس بهترین دروازه بان تاریخ بارسلوناست و باید از این یک سال حضور او در اینجا نهایت لذت را ببریم