قرارداد 10 ساله کمپانی نایک باباشگاه اینتر
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : حمید

قرارداد 10 ساله کمپانی نایک باباشگاه اینتر

کمپانی آمریکایی نایک تا ده سال دیگر به همکاری اش با باشگاه اینتر که از سال 1998 آغاز شده ادامه خواهد داد

سران باشگاه اینتر اعلام کردند که قرارداد اسپانسرینگ خود با کمپانی نایک را برای ده سال دیگر تمدید کردند تا روند همکاری آنها با این کمپانی 25 ساله شود.

اولین باری که نرآتزوری پیراهن های نایک را برتن کرد، سال 1998 بود.این کمپانی آمریکایی علاوه بر همکاری با باشگاه اینتر، با تیم های بزرگ دیگری از جمله منچستریونایتد و بارسلونا نیز قرارداد دارد. با وجودی که اینتر در فصل گذشته نمایش چندان قابل قبولی نداشت و با قرارگرفتن در رتبه نهم جدول سری آ نتوانست موفقیت خاصی را به دست بیاورد، اما سرمایه گذاران آمریکایی کمپانی نایک امیدهای زیادی به موفقیت این تیم دارند.

در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی باشگاه اینتر می خوانیم: « امضای قرارداد اسپانسرینگ جدید به تقویت جایگاه اینتر به عنوان یکی از تیم های تراز اول فوتبال دنیا کمک خواهد کرد و علاقه این تیم برای گسترش جهانی را اثبات می کند. این پروژه مشترک با بازگشایی فروشگاه های تخصصی و دنبال کردن استراتژی جدیدی برای رشد و مارکتینگ با برند اینتر دنبال خواهد شد.»

اینتر فصل جدید رقابتهای سری آ را با برد خانگی مقابل جنوا در روز یکشنبه آغاز کرد و آنها حالا والتر ماتزاری، سرمربی جدیدی را جای آندره آ استراماچونی که تابستان گذشته رختکن نرآتزوری را ترک کرد می بینند.

اینتر در بازی یکشنبه با گلهای یوتو ناگاتومو و رودریگو پالاسیو مقابل حریف به پیروزی رسید و حالا در رده دوم جدول رقابتهای سری آ قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل