مارتینو: نمی خواهم با آنچلوتی وارد جنگ لفظی شوم؛ روند بهبود مسی خوب پیش می رود

ولی در25 دقیقه پایانی بازی نتوانستیم کنترل میدان را در اختیار داشته باشیم و در همان دقایق بود که مالاگا دو بخت خوب گلزنی خلق کرد و می توانست بازی را به تساوی بکشاند.

جراردو مارتینو سرمربی آرژآنتینی باشگاه بارسلونا درپایان بازی دیشب تیمش درورزشگاه لاروسالدا و برد 0-1 مقابل مالاگا به آنالیزعملکرد شاگردانش پرداخت.

مارتینو درآنالیز این بازی گفت:« ما از بد به خوب پیش رفتیم. درنیمه اول خوب بودیم و به بازی عمق خوبی دادیم. البته کمی تحرک کم داشتیم. تا اواسط نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم ولی در25 دقیقه پایانی بازی نتوانستیم کنترل میدان را در اختیار داشته باشیم و در همان دقایق بود که مالاگا دو بخت خوب گلزنی خلق کرد و می توانست بازی را به تساوی بکشاند. ما کمی از نظر ثبات کم آوردیم و نتوانستیم بازی را 0-2 کنیم.»

او درمورد شروع تیمش درلالیگا گفت:« تمام پروسه ای که تیم به آن نیاز دارد، حضور دراین بازیهاست. سال جدید برای ما شروع شده و در همین هفته اول 3 بازی برگزار کرده ایم. نتایج مثبتی هم گرفتیم، دربازی اول عالی بودیم و در دو بازی بعد لحظات خوبی داشتیم.با این نتایج قوی تر خواهیم شد و با پیروزی در این زمین های سخت قدرت خواهیم گرفت. بردهمیشه به تو قدرت می می دهد. راوایل فصل می توانی متوجه شوی که شانست برای موفقیت چقدر است.»

تاتا درمورد گل آدریانو گفت:« دو بال تیم ما تابه اینجای فصل گل زده اند. مهاجمان که همیشه گل می زنند و گلزنی آدریانو نکته مثبتی درتیم ما بود.بایدبه دنبال اصول دیگری باشیم و یادبگیریم که وقتی بازی سخت و پیچیده می شود، باید بازی را بست و به حریف اجازه نفوذ نداد.»

نیمکت نشینی مجدد نیمار،سوژه بعدی بود:«نیمار در مقایسه با دوبازی اخیر تیم تغییراتی کرده. نمی دانم که تا چه زمانی نیمکت نشینی اش ادامه خواهد یاف. او از نظر روانی آماده است و بررسی می کنیم که چه زمانی برای حضور او درترکیب اصلی تیم مناسب است. نکته خوب اینجاست که او نیم ساعت بازی کرد وهمیشه کارهای مثبتی برای تیم انجام می دهد. دربازی با اتلتیکو این نیمار بود که بازی را به تساوی کشاند ودراین بازی هم کارهای خوبی انجام داد.درآینده خواهیم دید که چه خواهشد و آرزو می کنیم که او درهمین شرایط خوب بماند.»

او درمورد صحبت های اخیر آنچلوتی درکنفرانس خبری اش گفت:« من هرچه که گفته باشم، برای رویارویی شخصی با فرد خاصی این حرفها را نمی زنم و چنین قصدهایی ندارم. من نظرم را گفتم و عقب نشینی هم نمی کنم. دلیلی هم نمی بینم که بخواهم به موضوعی که در کنفرانس خبری ام دربارسلونا شروع کردم و پایانش دادم، ادامه دهم.»

تاتا در توصیه به نیمار هم گفت:« ما خیلی با نیمار حرف می زنیم.نیمار الگوی بزرگی در تیم دارد که مسی نام دارد. تنها چیزی که او می خواهد بازی کردن است.» سرمربی بارسا درمورد عملکرد مالاگا گفت:« آنها در 20 دقیقه پایانی بازی با مهاجمان بیشتری کار می کردم. نمی دانم  که مالاگا از الان تا پایان فصل چطور کار  خواهد کرد ولی آنها کار را برای ما خیلی سخت کردند.»

سرمربی آرژانتینی درمورد ادامه حضور مسی در بارسلونا وعدم همراهی کاروان بارسا درسفربه مالاگا گفت:«مسی در تجهیزات ورزشی بارسلونا تمریناتش را دنبال می کندوباید ببینیم که حالش چطور است.  هنوز دوروز دیگر برای تصمیم گیری درمورد حضوریاعدم حضور او در بازی با اتلتیکو زمان داریم ولی ازنحوه بهبود او راضی هستیم.»

و در نهایت درمورد انتقال احتمالی بیل به رئال مادرید گفت:« نه به من ارتباطی دارد و نه تصور می کنم که چه می شود.او می تواند خرید خوبی باشد. بیل بازیکن خوبی است.»