مک منمن: بیل دررئال به مشکل نمی خورد و لذت خواهد برد؛زندگی دراسپانیاعالی است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

مک منمن: بیل دررئال به مشکل نمی خورد و لذت خواهد برد؛زندگی دراسپانیاعالی است

پایتخت اسپانیا جایی فوق العاده برای زندگی کردن است. من هنوز هم دراسپانیا یک خانه دارم. من دائما به آنجا می روم و می آیم. اسپانیا برای شخص من موقعیت خوبی برای درخشش هرچه بیشتر بود

سایت گل- استیو مک منمن بازیکن سابق رئال مادرید حالا از انتقال احتمالی گرث بیل به رختکن تیم مادریدی استقبال کرده است.

او که در سال 1999 به رئال مادرید پیوست و تا سال 2003 دراین تیم توپ می زد، در طول 4 سال حضورش در برنابئو دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، یک جام بین قاره ای، یک سوپرکاپ اروپا، دو قهرمانی در لالیگا و دو سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرد. فتح 8 جام در طول 4 فصل حضور در رئال باعث شد تا این اسطوره انگلیسی با خاطرات شیرینی از دوران حضورش در باشگاه مادریدی یاد کند.

مک منمن، اوون، وودگیت و بکام تنها بازیکنان بریتانیایی ای هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را در کارنامه ورزشی شان می بینندو حالا با جدی تر شدن احتمال انتقال بیل به رختکن تیم مادریدی، مک منمن از این انتقال حمایت کرده است. او در گفگو با دیلی میل دراین باره صحبت کرده.

مک منمن گفته:« رئال مادرید تیمی است که به لیگ قهرمانان اروپا تعلق دارد. گرث هم در حال حاضر بهترین فوتبال کارنامه ورزشی اش را ارائه می دهد.اگر این انتقال انجام شود، برای بیل مملو از احساسات خواهد بود. اگر بیل به رئال برود، در آنجا لذت خواهد برد و در ترکیب رئال به مشکلی برنمی خورد ؛ چون او بازیکنی استثنایی است.»

مک منمن با اشاره به تجربه ای که در مادرید داشته ادامه داد:« پایتخت اسپانیا جایی فوق العاده برای زندگی کردن است. من هنوز هم دراسپانیا یک خانه دارم و امشب به اسپانیا خواهم رفت. من دائما به آنجا می روم و می آیم. اسپانیا برای شخص من موقعیت خوبی برای انفجار ونمایش توانایی هایم بود. من در آن زمان که در  رئال بازی می کردم، بچه نداشتم و فقط من و همسرم بودیم. همین به ما اجازه دادتازبان اسپانیایی یادبگیریم، با فرهنگ دیگری آشنا شویم و باسبک زندگی اسپانیایی ها خو بگیریم.»

این اسطوره انگلیسی درادامه به این نکته اشاره کرد که در آن زمان تمایل زیادی داشته تا  زندگی در خارج از انگلیس را تجربه کند:« من بی قرار آن بودم که درخارج از انگلیس زندگی را تجربه کنم ولی ترک لیورپول برایم واقعا سخت بود.چون بچه ای اهل همانجا بودم.ولی دلم می خواست تا به کشور دیگری بروم و نکات جدیدی یاد بگیرم و همین طور هم شد. من صدها دوست جدید پیدا کردم و همین که هنوز هم زمان زیادی را در اسپانیا سپری می کنم، نشان دهنده تاثیر این کشور بررویم است. ازنظر من اسپانیا کشور فوق العاده ای است و شیوه زندگی درآنجا عالی و برمحور خانواده است. وقتی به بیرون می روی، ساعت 9 و 10 شب خانواده های زیادی را درکنار هم درخیابانها می بینی.این عالی است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل