منچستریونایتد- چلسی: رویارویی مویس و مورینیو در اولدترافورد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

Robin Van Persie - Manchester United - English Premier League

درروزهای پایانی بازارنقل وانتقالات وآینده مبهم ونامشخص وین رونی وتمایل چلسی برای جذب او، آبی های لندن در اولدترافورد میهمان شیاطین سرخ خواهد بود.

دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد امشب در اولین بازی خانگی تیمش در اولدترافورد در رقابتهای لیگ برتر پذیرای چلسی خواهد بود. او که پیش از این سابقه حضور درلیگ برتر روی نیمکت مربیگری اورتون را داشته در پایان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر جانشین سرالکس فرگوسن شد.شاگردان مویس در هفته اول رقابتهای لیگ برتر موفق شدند تا با نتیجه 1-4 از سد سوانسی عبور کنند و درآن بازی دو گل از روبین فان پرسی و دو گل ازدانی ولبک سه امتیاز دلچسب را به حساب شیاطین سرخ واریز نمود. آنها حالا باید آزمایش سختی را پشت سربگذارند و آن هم مصاف با چلسی ژوزه مورینیو است که فصل را با کسب دو برد متوالی خانگی مقابل هال سیتی و استون ویلا شروع کرده است.
مویس از زمانی که نامش به عنوان جانشین سرالکس معرفی شد، مجبور شد تا بیش از 100 روز صبر کند تا یونایتد در دیداری رسمی در خانه به میدان برودو انتظارمویس برای دیدار با هواداران تیمش 100 روز به طول انجامید.

درآستانه برگزاری این بازی مویس در صحبت هایی گفت:« چیزهای زیادی هستند که انتظارشان را می کشم. من منتظرم تا تیمم را به تور برده و آنهارا در ومبلی هدایت کنم ولی انجام اولین بازی خانگی در اولدترافورد مقابل چلسی هم واقعا هیجان انگیز است.»

هم چلسی و هم یونایتد مدعیان اصلی نبرد برای قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر هستند و قطعا نبردی تماشایی برای کسب سه امتیاز این بازی خواهند داشت و قطعا چهره جذاب بازی امشب، وین رونی ، ستاره انگلیسی یونایتد است که تمایل زیادی برای جدایی از این تیم دارد و در سوی دیگر، چلسی مشتری پرو پاقرص اوست .. رونی در سه سال اخیر دو بار از سران یونایتد در خواست کرده تا او را به فروش برسانند و حالا سران چلسی برای جذب او آستین بالا زده اند و دو درخواست رسمی آنها برای جذب رونی با پاسخ منفی سران یونایتدمواجه شده.
دراین میان ژوزه مورینیو در صحبت هایی اعلام کرده که تا زمان اتمام بازی امشب، سران چلسی مجدد برای جذب رونی درخواست نخواهند داد تا بدین ترتیب اخلاقیات را رعایت کرده باشد.از سوی دیگر مویس هم بارها تکرار کرده که رونی فروشی نیست و حتی ممکن است او را در بازی امشب در ترکیب اصلی قرار دهد. مویس در بخشی از صحبت هایش گفت:« رونی شانس خوبی برای بازی کردن دارد. او حتی ممکن است در ترکیب اصلی قرار بگیرد.»
رافائل مدافع برزیلی یونایتد قطعا به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ این بازی را ااز دست خواهد داد و دارن فلچر به دلیل بیماری و نیک پاول به دلیل مصدومیت از ناحیه پا از حضور دراین بازی محروم خواهند بود.
اشلی یانگ از ناحیه قوزک مصدوم است؛ نانی درناحیه کشاله ران احساس درد می کند و چیچاریتو هم از ناحیه همسترینگ مصدومیت دارد و بعید است که آنها هم دراین بازی حضور بیابند.
چلسی هم که روز 4شنبه با نتیجه 1-2 از سد استون ویلا عبور کرده بود، درآن بازی خوش شانس بود که برانیسلاو ایوانوویچ تنها یک کارت زرد از داور دریافت کرد. آبی های لندنی که در ده بازی اخیرشان در لیگ برتر نباحته اند، در ماه می دراولدترافورد به یک برد 0-1 رسیدند.
البته رکورد بازیهای خانگی یونایتددر لیگ برتر هم فوق العاده است. آنهادر 59 بازی خانگی اخیرشان 51 برد به دست آوردند وتنهادر پنج بازی شکست خورده اند که دو تا از این 5 باخت مقابل چلسی رقم خورده.
این دو تیم در فصل گذشته5بار مقابل هم قرار گرفتندو چلسی در اف.اس کاپ و تورنمنت کپیتال وان توانست از حریفش پیشی بگیرد.
   تنها نگرانی مورینیو درمورد مصدومیت شاگردانش به داوید لوئیزبرمی گردد که حضورش دراین بازی به خاطر مصدومیت از ناحیه عضله همسترینگ در پس  پرده ای از ابهام است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل