سرمربی اسپانیایی بایرن در صحبت هایی به تمجید از سرعت بالای ریبری و روبن پرداخته

 پپ گواردیولا سرمربی جوان و اسپانیایی بایرن مونیخ بعد از برد 0-2 تیمش برابر نورنبرگ در بازی شنبه شب به تمجید از آرین روبن و فرانک ریبری پرداخته.

گواردیولا این زوج توانا را کلید تهدیدهای تیمش برروی دروازه حریفان می داند . باواریایی ها رقابتهای این فصل بوندس لیگا را با اقتدار شروع کردند و با این پیروزی روند رو به جلویشان را ادامه می دهند.

درپایان بازی دیشب گواردیولا به خبرنگاران گفت:« وقتی که فرانک و آرین توپ را دارند ما می توانیم حملاتی سرعتی را ترتیب بدهیم. این برد مهمی برای ما بود.دقیقا مثل بازی فرانکفورت ما به ندرت  به حریف فرصت دادیم تا به سمت دروازه ماحمله کند.»

کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه باواریایی هم با ابراز رضایت از فرصتهای فراوانی که تیمش در این بازی خلق کرد گفت:«کسب 9 امتیاز از سه بازی عالی است. ما در نیمه دوم فوتبال خیلی خوبی ارائه کردیم.می توانستیم 4 یا 5 گل بزنیم ولی از برد 0-2 هم راضی هستیم.»

باستین شواین اشتایگر هم در تمجید از عملکرد تیمش گفت:«ما در این بازی کمی صبوری کردیم و سیستم تهاجمی مان را ادامه دادیم. همه دیدند که درنیمه دوم حملاتمان را بیشتر کردیم و به گل ارزشمندی رسیدیم. همه می دانند که ما می توانیم حتی از این هم بهتر باشیم.»