پـَـَـ نــه پـَـَــ جدید
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : حمید

رفتم داروخونه…میگم باند دارین؟ میگه واسه زخم؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده… بابام همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه!

.

.

تو اداره پشت میز کارم نشستم،ارباب رجوع اومده میگه کارمند اینجایین؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــ رئیس سازمان هوا فضای ناسام اومدم فقط کار تورو راه بندازم!

.

.

رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم می گه واسه پا میخواین؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم!

.

.

ساعت ١١ اومدم خونه مامانم میگه الان اومدی؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ ٢ ساعت پیش اومدم الان تکرارش داره پخش میشه!

.

.

فامیلمون اومده آکواریومم رو دیده میگه غذای مخصوص بهشون میدی؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ پول تو جیبی میدم بهشون خودشون میرن واسه خودشون غذا میخرن!

.

.

تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه ۱ نفر! میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ ۲ نفر حساب کن خورزوخان هم هست!

.

.

از خواب بیدار شدم بابام اومده میگه بیدار شدی ؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ خوابم خودمو زدم به بیداری!

.

.

پنج نفری رفتیم پیتزا سفارش دادیم یارو میگه تو سالن میخورید؟ پـَـَـ نــه پـَـَــ میریم تو دستشویی که آب خوردنم دم دستمون باشه!

.

.

به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان آبم بیار ! بهم میگه تشنته ؟میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ، ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم!

.

.

اگه مطالبش خوب بود نظر بده ولی هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع حلالش نمیکنم گفته باشم حالا

متشکر از شما فعلا بای:)))


نظرات شما عزیزان:

ناتاناییل عاشق
ساعت15:44---27 مرداد 1392
سلام خیلی عالی بووووووووووووووود....مرسی که بهم سرزدی.......اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن....!بازم بهمون سربزن خوشحال میشیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل