بروزترین وبلاگ فوتبال

نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر؛ شکست لیورپول، پیروزی اورتون

اورتون با پیروزی برابر وستهم تا رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد

در آغاز دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها، لیورپول با یک گل مغلوب ساوتهمپتون شد.

در دیگر دیدار مهم، اورتون با درخشش لیتون بینز توانست 3-2 وستهم را از پیش رو بردارد و به روند پیروزی هایش بعد از پیروزی برابر چلسی ادامه بدهد.

 

نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر:

نوریچ 0-1 استون ویلا

گل: کوژاک 30

لیورپول 1-0 ساوتهمپتون

گل: دژان لورن 53

نیوکاسل 2-3 هال سیتی

گل ها: لوئیک رمی 10 و 44 (نیوکاسل) رابی بردلی 26، احمد المحمدی 48، سون آلوکو 76 (هال)

وست بروم 3-0 ساندرلند

گل ها: سریگنون 20، ریگول 76 ، آمالفیتانو 90

وستهم 2-3 اورتون

گل ها: موریسون 31، نوبل (پنالتی) 77 (وستهم) لیتون بینز 62 و 83، رومولو لوکاکو 85 (اورتون)

ایرانپوریان مدافع تراکتور : بر خلاف روند بازی نتیجه رقم خورد / انتظار قهرمانی از تیم ما انتظار معقولی است ،

محمد ایرانپوریان مدافع راست تراکتور سازی دیروز در بازی با داماش یکی از بهترین های این میدان بود ،او توانست علاوه بر کار دفاعی در حملات این تیم هم نقش تاثیر گذاری داشته باشد ، گفتگوی سایت گل را با این بازیکن بخوانید .

 

مدافع تراکتوری ها در مورد بازی می گوید : بازی خوبی بود وتیم ما هم خوب بازی کرد ولی بر خلاف روند بازی نتیجه لازم را نگرفت ، ما شاید در بازی های گذشته روزی بوده که استحقاق برد را نداشته ایم اما پیروز از میدان خارج شده ایم ولی در این بازی حتی مساوی هم حق ما نبود ودیدی که چندین موقعیت تک به تک یکی پس از دیگری از دست رفت .

 

محمد ایرانپوریان در مورد فرصت سوزی مهاجمین این تیم گفت : هر چند در تمرینات روی این موقعیت ها کار می شود اما همه چیز تمرین نیست وباید با تمرکز بیشتر وتلاش مضاعف سعی کنیم اشتباهات خود را به حداقل برسانیم.

 

ایرانپوریان که به جرات می توان گفت دیروز یک بازی فوق العاده را از خود نشان داد در مورد پاس طلایی خود به دقیقی اینگونه توضیح داد : برای من همه بازی ها یکی است وهمیشه سعی وتلاشم اینست که بهترین بازی را انجام دهم ، دیروز هم بدلیل شرایط ورزشگاه و هواداران مان وجبران امتیاز بازی با ملوان که در خانه مساوی کرده بودیم با همه وجود سعی کردم در اختیار تیم باشم و به وظیفه خود بهتر عمل کنم ، در آن صحنه نیز توجه بازیکنان حریف به کناره ها بود که توپ را من به هم بازی هایم پاس خواهم داد وفضا برای نفوذ را باز کردم ولی متاسفانه با خوش شانسی میزبان توپ دقیقی که دیروز تلاش زیادی را بخرج داده بود وارد دروازه این تیم نشد ، ما دیروز اگر یکی از موقعیت هایمان تبدیل به گل می شد  مطمئن بدانید می رفتیم به گل های دوم وسوم.

 

در مورد جو ورزشگاه که ظاهرا شعارهای توهین امیزی تماشاگران تیم میزبان سر داده بودند مدافع تراکتور می گوید : واقعا جای تاسف است که در ورزشگاه های ما چنین رفتار های صورت می گیرد ، همه ما از یک نسل هستیم وهمه ایرانی ، چرا باید بعضی توهین ها انجام بگیرد ، امید وارم دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم .

 

بازی با نفت تهران در ادینه پیش رو وفشار بازی های خانگی اخرین سوالی بود که مدافع شیرازی تراکتور سازی چنین پاسخ داد : بازی با ملوان هواداران فهیم تراکتور سازی نشان دادند که طبق روال همیشه پشتیبان تیم خود هستند ، هر چند ما در خانه از حریف عقب افتادیم ولی 90 دقیقه تیم را تشویق کردند ، به نظر من بچه ها ومجموعه تیم هیچ فشاری را احساس نمی کنند روز جمعه با کسب پیروزی در مقابل نفت محبت آنها را جبران می کنیم ، انها انتظارات معقولی از تیم خود دارند واعتقادشان اینست که مجموعه تیم ما با بازیکنان موجود توان کسب عنوان قهرمانی را دارد ، لذا ما حق را به آنها می دهیم ومی گویم که انتظارات شما به حق است وما باید برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را بکار گیریم.

Makoto Hasebe, Hiroshi Kiyotake - Nuernberg vs Dortmund

بعد از پنج پیروزی پیاپی، دورتموند سرانجام در دیدارهای این فصل بوندس لیگا امتیاز از دست داد

بوروسیا دورتموند با تساوی 1-1 در خانه نورنبرگ، روند صد در صد پیروزی هایش در این فصل را از دست داد.

در این دیدار ابتدا دورتموندی ها با گل اشملزر پیش افتادند اما پر نیسلن در نیمه دوم کار را به تساوی کشید.

در روزی که کلوپ، هوملس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از پاپاستوپولوس در ترکیب اصلی استفاده کرد. ضمن اینکه به لواندوفسکی، میخیتاریان و نوری شاهین هم استراحت داد و از آنها در ترکیب اصلی استفاده نکرد.
دورتموندی ها بازی را به بهتر آغاز کردند و رویس می توانست در دقیقه 8 آنها را پیش بیندازد اما ضربه او را پوگاتتنز برگشت داد.

 

نورنبرگ بعد از پشت سر گذاشتن فشار ابتدایی، رفته رفته  به دروازه حریف نزدیک شد و چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردند.

اما سرانجام اولین گل بازی برای دورتموند به ثمر رساند. خطای فرانتس روی بلاژیکوفسکی، یک ضربه آزاد نصیب دورتموند کرد که اشملزر با یک ضربه آزاد دیدنی آن را تبدیل به گل کرد.

در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم، کلوپ دو تعویض انجام داد و نوری شاهین و هوفمن را جانشین رویس و اشملزر کرد.

این تغییرات تاثیر منفی روی روند حرکتی دورتموند داشت و در مقابل این نورنبرگ بود که بازی را خوب آغاز کرد و خیلی زود مزد برتری اش را گرفت.

یک ارسال از فرانتس روی یک ضربه آزد، در شلوغی مقابل دروازه دورتموند به پر نیلسن رسید و او با ضربه ای محکم دروازه وایدن فلر را باز کرد.

دورتموندی ها که نتیجه را از دست رفته می دیدند، لواندوفسکی را در دقیقه 65 راهی میدان کردند اما او

نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نتایج دیدارهای امشب بوندس لیگا؛ توقف دورتموند، آتش بازی لورکوزن

لورکوزن با این پیروزی جای بایرن در رتبه دوم جدول را گرفت

در ادامه دیدارهای هفته ششم بوندس لیگا، دقایقی پیش پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی، دورتموند در خانه نورنبرگ با تساوی 1-1 متوقف شد.

شاگردان کلوپ در این دیدار با گل اشملزر پیش افتادند اما پر نیلسن در ابتدای نیمه دوم کار را به تساوی کشید.

اما بهترین نتیجه امشب را لورکوزن گرفت که در خانه ماینس به پیروزی 4-1 رسید.

بایرن مونیخ از ساعتی دیگر مقابل شالکه قرار می گیرد.

 

نتایج کامل دیدارهای امشب:

هامبورگ 0-2 وردربرمن

گل ها: پترسن 32 و 90

هانوفر 2-1 آگسبورگ

گل ها: سوبیچ 60، هوستی (پنالی) 89 (هانوفر) ورهوف (پنالتی) 51 (آگسبورگ)

ماینس 1-4 بایرلورکوزن

گل ها: یونس مالی 82 (ماینس) رابی کروز 19 و 45، لارس بندر 38، کیسلینگ 59 (لورکوزن)

نورنبرگ 1-1 بوروسیا دورتموند

گل ها: نیلسن 51 (نورنبرگ) اشملزر 37 (دورتموند)

وولفسبورگ 2-1 هوفنهایم

گل ها: اولیچ 44 و 48 (وولفسبورگ) مودسته 15 (هوفنهایم)

شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : حمید

قهرمانی اعتراف کرد: اشتباه کردم!

علی خسروی در یک برنامه ی رادیویی حاضر شد و اعلام کرد با قهرمانی صحبت کرده و وی اعتراف کرده که اشتباه کرده است

علی خسروی ساعتی پیش در برنامه ای رادیویی حاضر شد و پیرامون مسائل داوری روز گذشته به صحبت پرداخت. به گزارش گل خسروی در این برنامه گفت: امروز با محسن قهرمانی صحبت کردم و قهرمانی گفت قبول دارم اشتباه کردم . او به من گفت صحنه ی خطای شجاع خلیل زاده روی حسینی را ندیده است و فقط ضربه ی حسینی به کمر خلیل زاده را دیده است که آن صحنه هم قطعا اخراج داشته است.
خسروی اعلام کرد به غیر از همان پنالتی داور نمایش خوبی داشت و فقط به خاطر اینکه ان پنالتی در دقایق اول اتفاق افتاد کل دیدار را تحت تاثیر قرارداد. هم چنین یکی از نکات مثبت داوری قهرمانی این بود که سعی نکرد اشتباهش را در طول بازی جبران کند.
هم چنین خسروی با انتقاد از رویانیان گفت: اقای رویانیان که ادعای فوتبال پاک و درخواست 60 میلیونی کردند چرا همان زمان که این پیشنهاد شد حرفی به میان نیاوردند؟! و حالا که باخته اند این قضیه را پیش کشیده اند. در ضمن پرسپولیسی ها به یاد بیاورند که در دیدار با تراکتورسازی همین اقای قهرمانی یک پنالتی اشتباه برای قرمزپوشان گرفت.
در ادامه خسروی گفت: متاسفانه کمک دوم این دیدار تجربه ی کمی دارد و او باید خطای خلیل زاده را اعلام می کرد و به داور کمک می کرد
خسروی با یاداوری یه خاطره گفت: درک نمی کنم این هجمه ی سنگین علیه قهرمانی از چیست! یادم است خودم هم در دیدار پرسپولیس سپاهان اشتباه کردم و گلی که پیروانی با دست زد را صحیح اعلام کردم.

داستان جلالی و مهاجمان اش : پس قبول مسئولیت شکست کجا رفت!

مجید جلالی خیلی خوب می داند که ترکیب این تیم در نیمه اول یک ترکیب ناهمگون و بارها تست شده از ابتدای فصل بود که بارها پاسخ نداده است

تراکتوری ها دیروز در حالی قافیه را به تیم گیلانی واگذار کردند که فرصت های بیشمار آنها در برابر این تیم در نیمه دوم داد همه هواداران این تیم را در آورده تا آنجا که آنها حرف های مجید جلالی را در کنفرانس خبری صرفا حرف های دهان پرکنی می پندارند که بواقع عطش آنها را برای قهرمانی سیراب نمی کند.

آنها البته بیراه هم نمی گویند، مقایسه ساده حرف های آقای خاص تبریزی ها یعنی تونی بعد از باخت ها همواره توجیه باخت نبوده و وی هیچگاه بازیکنان تیمش را به عدم استفاده از موقعیت ها متهم نمی کرد، نمونه اش در بازی با الجیش که تراکتور در خانه بازی را به حریف واگذار کرد، تونی بسیار جنتلمن گونه با قبول مسئولیت شکست در  آن بازی از تلاش بازیکنان اش تمجید کرد اما برخلاف وی جلالی بارها مهاجمان تیمش را متهم کرده که تمام کننده تمام عیار نیستن و این در حالی است که هواداران تراکتور اعتقاد دارند در طول این سالها بهترین بازیکنان خط حمله در طی فصل کنونی در این تیم حضور دارند.

البته مجید جلالی خیلی خوب می داند که ترکیب این تیم در نیمه اول یک ترکیب ناهمگون و بارها تست شده از ابتدای فصل بود که بارها پاسخ نداده است، در نیمه اول به اعتقاد اکثر کارشناسان بازیکنان تراکتور در طول یک نیمه تنها یک بار آنهم به صورت نصف و نیمه به دروازه داماش نزدیک شدند و این در حالی بود که مجیدی زوج کاظمیان و ابراهیمی را بارها در کنار هم بازی داده بود و نتیجه ای عاید این تیم نشده بود، نمونه اش بازی با پرسپولیس در تهران بود که این ترکیب چندان روز پر فروغی را پشت سر نگذاشته بود.

اینکه جلالی یک نیمه از بازی را با آزمون خطای ترکیبی پشت سر گذاشت که دقیقا می شود به از دست دادن 45 دقیقه بسیار سرنوشت ساز تعبیر شود خود جای بسیار سوال دارد، اما اینکه وی با تجربه فراوانی که در امر مربیگری دارد عصیان و فریادهای خود را در کنفرانس خبری سر مهاجمانی خالی کند که اسیر بازی ناهمگون تیمشان در دو نیمه بودند خود قابل توجیه نیست، در حالی که اگر جرم مهاجمان تراکتور تنها از دست دادن 4 موقعیت گل بود وی به عنوان سرمربی تراکتور 45 دقیقه از یک بازی را عملا از دست داده بود.

حالا کار آقا معلم باز در تبریز به مشکل خواهد خورد، هواداران تراکتور که در بازی با ملوان برای تیم تراکتور و شخص او سنگ تمام گذاشته بودند و نام تونی را فریاد نمی زدند شاید در بازی با نفت دوباره تونی را فریاد بزنند و این موضوع بی تردید بر مشکلات تراکتوری ها خواهد افزود.

شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : حمید

ونگر: بنتنر می تواند به ترکیب اصلی آرسنال برسد

این ملی پوش دانمارکی بعد از اینکه نتوانست خود را به ترکیب اصلی آرسنال برساند، به ساندرلند و یوونتوس قرض داده شد اما در این باشگاه ها هم موفق نبود و در نهایت به آرسنال برگشت.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که نیکلاس بنتنر می تواند با تلاش خود را به ترکیب اصلی توپچی ها برساند؛ این در حالی است که این مهاجم در دو سال اخیر برای این تیم بازی نکرده است.

این ملی پوش دانمارکی بعد از اینکه نتوانست خود را به ترکیب اصلی آرسنال برساند، به ساندرلند و یوونتوس قرض داده شد اما در این باشگاه ها هم موفق نبود و در نهایت به آرسنال برگشت.

ونگر که پیش از این گفته بود بنتنر در برنامه هایش جا دارد، بار دیگر تاکید کرد که این بازیکن می تواند خود را به ترکیب اصلی آرسنال برساند.

او به خبرنگاران گفت:" فراموش نکنید که ما بنتنر را هم داریم. این فرصت فوق العاده ای برای اوست. صادقانه بگویم او می خواست برود اما ماند و حالا که مانده، به عنوان یکی از بازیکنان تیم در نظر گرفته می شود.

اگر او شایستگی این را داشته باشد که جلوتر از ژیرو به بازی گرفته شود، بازی خواهد کرد.

او کمی راهش را گم کرد اما پسر بدی نیست. او پسر خوبی است. او کمی همه چیز را ساده گرفت اما او تشخیص داد که در دوران حرفه ای هر بازیکنی سیگنال هایی وجود دارد که به آنها نشان می دهد شرایط به سود آنهاست. او این سیگنال ها را دریافت کرده است."

اما ونگر در حال حاضر از نمایش های ژیرو راضی است:" پیش از اینکه بگوییم او یکی از بهترین هاست، اجازه بدهید مدت بیشتری سپری شود تا بتواند آنالیز دقیق تری داشت. فکر می کنم او هنوز می تواند کارهای بیشتری برای ما انجام بدهد. مطمئنم که این فصل، فصل مهمی برای اوست.

او شخصیت و کاریزمای مثبتی دارد. او از تظر فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارد و بازیکنانی با این شرایط، می توانند بازی های بهتری ارائه بدهند."

شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 18:55 ::  نويسنده : حمید

موجی: تبس بازیکن بزرگی نیست

یوونتوسی ها در این تابستان این ستاره آرژانتینی را با انتقالی 12 میلیون یورویی از منچسترسیتی به خدمت گرفتند و او در سه دیدار این فصل تیمش، دو گل به ثمر رستند.

لوچانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس، اعلام کرد که کارلوس تبس بازیکن خوبی است اما معتقد است که این ستاره آرژانتینی نمی تواند به تنهایی سرنوشت یک بازی را رقم بزند.

یوونتوسی ها در این تابستان این ستاره آرژانتینی را با انتقالی 12 میلیون یورویی از منچسترسیتی به خدمت گرفتند و او در سه دیدار این فصل تیمش، دو گل به ثمر رستند.

اما نتوانست در لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن گلزنی کند و موجی احساس می کند که این مسئله ثابت می کند تبس یک گلزن مادرزاد نیست.

او در یادداشتش در نشریه لیبرو نوشت:" این لحظه ای است که آنها آنطور که باید، عمل نکردند. اما اگر آنها نتوانستند گلزنی کنند، نباید تبس را مورد انتقاد قرار داد زیرا او مهاجم کمک است.

او بازیکنی است که برای خود و هم تیمی هایش در خط حمله فضا ایجاد می کند. او بازیکن خوبی است اما یک ستاره بزرگ نیست که بتواند به تنهایی سرنوشت بازی را رقم بزند."

  دقيقي: اگر يكي از توپ‌هايم گل مي‌شد حالا بهترين بودم/ همه انتقادات را قبول دارم ، از مردم عذر مي خواهم

من اول صحبت‌هايم گفتم انتقادات را قبول دارم، اما دوست دارم همه دقايق بازي مورد آناليز قرار بگيرد

تراكتورسازي در هفته دهم در شرايطي كه نياز مبرم به سه امتياز داشت بازي را واگذار كرد تا سقوط محسوسي در جدول رده‌بندي داشته باشد. در رويارويي تراكتورسازي مقابل داماش خيلي از بازيكنان اين تيم روز خوبي نداشتند اما بعد از اين شكست مهاجم تبريزي‌ها كه اتفاقا هفته‌هاي گذشته روزهاي پرفروغي داشت، مورد انتقاد شديد قرار گرفت.

سعيد دقيقي با قبول همه اين انتقادات حرف‌هايي دارد كه شنيدني است.

بازي مقابل داماش را واگذار كرديد، اين بازي را چطور ديدي؟

- بله، متاسفانه قبل از هر چيز بايد از مردم تبريز به خاطر اين باخت عذرخواهي كنم و به آنها بگويم كه مطمئن باشند اين باخت را جبران خواهيم كرد و همه بازيكنان در تلاش هستند كه رضايت آنها را كسب كنند، اين بازي براي ما خيلي مهم بود و براي همين با تمام قدرت به مصاف حريف رفتيم اما متاسفانه روز خوبي نداشتيم و نتوانستيم بازي هميشگي خودمان را به نمايش بگذاريم.

اما حالا همه انتقادها به سمت تو است و موقعيت‌هايي كه از دست دادي، زياد به چشم آمد؟

- قبول دارم و براي همين عذرخواهي كردم اما من مي‌خواهم بگويم، اولا همه تيم‌ها اين بالا و پايين را دارند و ممكن است ببازند! آيا تيم‌هايي مثل سپاهان، استقلال، پرسپوليس و... تا حالا باخت نداشتند و يا ديگر مهاجمان روز بد نداشتند، من فقط اين را مي‌گويم كه هيچگاه براي تيمم كم نگذاشتم مخصوصا وقتي كه براي تيم‌هاي تبريزي بازي كردم با جان و دل به ميدان رفتم، بعد هم مي‌خواهم به اين نكته اشاره كنم كه همه منتقدان لطفا به تمام بازي من توجه كنند و فقط ضربات آخر را نگاه نكنند، من همه تلاشم را براي موفقيت تيم به كار گرفتم و زماني كه تيم ناموفق است بايد عملكرد همه سنجيده شود.

يعني معتقدي كه همه بچه‌ها بايد تلاش مي‌كردند؟

- بله، خب ممكن است يك روز يك بازيكن شرايط مناسب روحي و جسمي نداشته باشد، بقيه خيلي مي‌توانند كمك كنند،‌در هر صورت من معتقدم اين بازي را بايد فراموش كنيم و به فكر بازي‌هاي آينده باشيم، هنوز فرصت زيادي در ليگ برتر داريم و من مطمئن هستم تيم ما مي‌تواند به اهدافش برسد.

خودت چه فكري مي‌كني. آن نمايش خوبي كه در هفته‌هاي گذشته داشتي، شايد دليل اين همه انتقاد باشد؟

- ممكن است، اما همه ما بد كار كرديم تا اين نتيجه رقم خورد، من خودم را تبرئه نمي‌كنم اما واقعا همه تلاشم را كردم. در هفته‌هاي گذشته هم كه در موفقيت تراكتورسازي نقشي داشتم وظيفه‌ام را انجام دادم و باز هم خودم را در برابر هواداران تراكتورسازي مسوول مي‌دانم، همانطور كه گفتم ان‌شاء‌ا... همه دست به دست هم مي‌دهيم تا اين نتيجه را جبران كنيم.

با كادر فني و مخصوصا آقاي جلالي صحبتي نداشتي، نظر سرمربي تيم چه بود؟

- صحبتي نداشتم، اما قطعا آقاي جلالي بهتر مي‌تواند قضاوت كند، چون هم از شاگردانش شناخت دارد و هم بازي همه را از نزديك ديده است.

معمولا رسم شده، عملكرد بد را به پاي زمين، داور، آب و هوا و... مي‌گذارند، تو در اين خصوص مشكل نداشتي؟

- نه، اصلا اين حرف‌ها نيست. من اول صحبت‌هايم گفتم انتقادات را قبول دارم، اما دوست دارم همه دقايق بازي مورد آناليز قرار بگيرد. اگر يكي از توپ‌هايم گل مي‌شد، شرايط كاملا فرق مي‌كرد و به جاي بدترين بازيكن حالا بهترين بازيكن بودم. در هر صورت قسمت من در اين بازي همين بود و من به هر چه كه از طرف خدا باشد راضي هستم.

شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 18:33 ::  نويسنده : حمید

کونته: انتقادات تنها انگیزه یوونتوس را بیشتر می کند

بیانکونرها در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن تنها به تساوی 1-1 رسیدند و همین مسئله انتقادات زیادی را از آنها به همراه داشت

 آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که انتقادات اخیر بعد از تساوی مقابل کپنهاگن در چمپیونزلیگ، تاثیری روی تیمش نخواهد داشت و تنها انگیزه آنها را افزایش خواهد داد.

بیانکونرها در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن تنها به تساوی 1-1 رسیدند و همین مسئله انتقادات زیادی را از آنها به همراه داشت اما کونته چندان از این نتیجه ناراحت نیست و اکنون روی دیدار مقابل ورونا تمرکز کرده است.

او به خبرنگاران گفت:" انتقادات؟ من به یاد دارم که سال گذشته هم چنین چیزهایی گفته می شد. ما می دانیم که چگونه با فشارها کنار بیاییم و از آن برای افزایش انگیزه خودمان استفاده کنیم."

کونته همچنین با اشاره به شروع خوب تیم هایی مانند ناپولی، رم و اینتر، رقابت فشرده در سری آ را تحسین کرد و گفت:" از شروع خوب تیم هایی مانند ناپولی، رم و اینتر تعجب نکرده. قبلا گفته بودم که این تیم ها هم می توانند به دنبال قهرمانی باشند.

رقابت های این فصل نشان می دهد که سری آ رقابت های مهیجی است. ما نیاز داریم که در هر دیدار برای پیروزی به میدان برویم."

سرمربی یووه همچنین در مورد شرایط فرناندو یورنته گفت:" یورنته به زمان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند؛ او فصل گذشته زیاد بازی نکرد و با توجه به این، شرایط فعلی اش چندان عجیب نیست. او فرصت پیدا خواهد کرد."

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل