بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, :: 11:17 ::  نويسنده : حمید

ویلاس بواس تایید کرد؛ بیل به زودی رئالی می شود

در این تابستان شایعات زیادی در مورد پیوستن این ستاره ولزی به رئال مادرید منتشر شد و گفته می شود که دو باشگاه بر سر مبلغ 100 میلیون یورو به توافق رسیده اند.

آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام، تایید کرد که گرت بیل در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد.

در این تابستان شایعات زیادی در مورد پیوستن این ستاره ولزی به رئال مادرید منتشر شد و گفته می شود که دو باشگاه بر سر مبلغ 100 میلیون یورو به توافق رسیده اند.

ویلاس بواس هم که پیش از این بارها تاکید کرده بود که این بازیکن فصل آینده هم در وایت هارت لین خواهند ماند، این بار تایید کرد که مذاکرات دو باشگاه در مراحل پایان قرار دارد.

او به خبرنگاران گفت" در حال حاضر دو باشگاه در حال مذاکره هستند. نمی دانم چقدر طول خواهد کشید. این انتقال می تواند خیلی زود انجام شود؛ شاید هم نه.

فکر می کنم یک روز دیگر یا دو روز دیگر این انتقال نهایی شود. به هر حال نباید انتظار داشته باشید که بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال به همین سادگی باشد."

بیل که در سال های 2011 و 2013 عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کرد، در سال 2007 با انتقالی 8.2 میلیون یورویی از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست.
سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : حمید

 اختصاصي گل- خلعتبري و پيچش به سمت اصفهان/ خير مورد نظر، سپاهان است!

از اصفهان خبر مي رسد مسئولان سپاهان كه تيمشان در 6 هفته ابتدايي چندان درخشان ظاهر نشده ، دنبال راهي هستند براي جذب خلعتبري

چند هفته يا بهتر بگوييم چند ماهي است كه پرسپوليس به دنبال جذب محمدرضا خلعتبري است. مسئولان اين باشگاه براي دريافت رضايتنامه خلعتبري بارها با مسئولان عجمان جلسه گذاشته اند اما هنوز به توافقي دست پيدا نكرده اند.گفته مي شود خلعتبري كه چند روزي را در تهران و خانه حسين ماهيني سكونت داشت از وضعيت كنوني و تعلل در مذاكرات خسته شده و به همين دليل شايد حضور او در پرسپوليس منتفي شود. پرسپوليسي ها چند روزي است كه مثل گذشته پيگير جذب خلعتبري و دريافت رضايتنامه او نيستند و همين موضوع باعث شده تا خلعتبري از اين بلاتكليفي موجوذ به تنگ بيايد. از اصفهان خبر مي رسد مسئولان سپاهان كه تيمشان در 6 هفته ابتدايي چندان درخشان ظاهر نشده ، دنبال راهي هستند براي جذب خلعتبري. خلعت فصل گذشته براي سپاهان 13 گل زد و 14 پاس گل داد. او روي 27 گل سپاهان تاثير مستقيم داشت و  اين دليلي اشت تا سپاهاني ها وارد معركه شوند و براي جذب اين مهاجم دست به كار شوند. خلعتبري هم هميشه گفته كه به بازي در اصفهان علاقمند است و هميشه در وضعيت 50-50 حضور در اصغفهان را ترجيح مي دهد. مي گويند او به سمت اصفهان پيچيده و شايد به سپاهان برگردد و در سال جام جهاني، دوباره شاگرد كرانچار شود. در مورد خلعتبري مي گويند او به دوستانش هم گفته كه شايد به سپاهان برود. به نظر مي رسد خير مورد نظري كه دست پرسپوليسي ها را در حنا گذاشت، در اصفهان است و باشگاه سپاهان. شايد خيري به نام سپاهان بتواند خلعت را از چنگ اماراتي ها در بياورد.

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : حمید
پیشنهاد 40 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای پدرو

رادیو مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه فرانسوی حالا به سراغ پدرو رودریگس آمده اند

روزنامه مارکا در گزارش خود به نقل از رادیو مارکا به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهادی 40 میلیون یورویی را برای جذب پدرو رودریگس به دفتر باشگاه کاتالان ارائه کرده اند.

این درحالی است که هنوز سه سال دیگر تا پایان قرارداد پدرو زمان باقی است ولی سران باشگاه فرانسوی بدین ترتیب تمایلشان را به گوش ستاره جوان و اسپانیایی تیم کاتالان رسانده اند.پدرو اخیرا راجع به آینده اش گفته:« من فقط به موفقیت با بارسلونا فکر می کنم ولی این افتخار بزرگی است که تیم های دیگری به من توجه دارند.»

پدروی اسپانیایی که زاده تنریفه است در فصول اخیر در سطح خیلی بالایی برای بارسا توپ زده و به همین خاطر هم هست که تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند. هنوز یک هفته دیگر تا پایان بازار نقل وانتقالات تابستانی باقی است و طبیعتا سران بارسلونا به این پیشنهاد پاسخ مثبت نخواهند داد.

مورینیو:رونی باید خواسته اش را مطرح کند؛ تساوی نتیجه عادلانه ای بود

سرمربی 50 ساله چلسی در صحبت هایی اعلام کرد که رونی شایدنظرش را تغییر داده و بخواهددر اولدترافورد بماند

سایت گل- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی از وین رونی مهاجم انگلیسی منچستریونایتد خواسته تا نظرش را به صورت شفاف معلوم کند.

بعد از تساوی بدون گل چلسی و منچستریونایتد در اولدترافورد ژوزه مورینیو باردیگر به صحبت درمورد رونی که آینده اش در یونایتد باتردیدهایی همراه است به صحبت پرداخت. این درحالی است که چلسی تمایل زیادی برای جذب او دارد و این روزها صحبت هایی درمورد تمایل آبی های لندنی به جذب ساموئل اتوئو هم به گوش می رسد. اما گویا مورینیو از تلاش برای جذب رونی ناامید نشده و از این ستاره 27 ساله خواسته تا برنامه هایش را اعلام کند.

مورینیو به خبرنگاران گفت:« ما باید با سران یونایتد صحبت کنیم. اما یونایتد باشگاه ویژه ای است. چون هر تیمی در دنیا وقتی ببنید که یک بازیکن می خواهد رختکن تیمش را ترک کند، از او حمایت نمی کنند. آنها روزهای سختی را برای رونی رقم زده اند و به هر ترتیبی شده از او حمایت می کنند.»

مورینیو ادامه داد:« این ثابت می کند که یونایتد باشگاهی خاص با هوادارانی خاص است و فکر می کنم که حالا خود رونی باید تصمیم بگیرد که می خواهد برود یا نه. اگر او تصمیمش را بگیرد ما اولین کسی هستیم که به تصمیم او احترام گذاشته و ماجرا را تمام شده می دانیم. همه چیز به واکنش اوو به احساسات رونی بستگی دارد. اگر او نمی خواهد از یونایتد جدا شود، ما هم از تلاش برای جذب او دست می کشیم ولی ما می خواهیم بدانیم که چه اتفاقاتی در جریان است.»

در جریان بازی دوشنبه شب، دو تیم چلسی و یونایتد به تساوی بدون گل رسیدند تا هر دو تیم در بالای جدول لیگ برتر باقی بمانند. مورینیو در ادامه به این نکته اشاره کرد که تساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی بود.

او ادامه داد:« فکر می کنم که تساوی نتیجه عادلانه ای بود. هیچ یک از دو تیم تلاش کافی نکرد تا بهتر از تیم حریف باشد. ما در اکثر دقایق ، کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم و مشکل چندانی نداشتیم. پاسهای مابرای ضد حملات و ارتباط میان مدافعان و مهاجمانان آنقدرها خوب نبود. ما خلاقانه بازی کردیم و بازیکنانی سرعتی در خط حمله داشتیم ولی پاسهای ساده ای را از دست می دادیم و اشتباهات زیادی داشتیم. در زمینه تهاجمی هم نتوانستیم آن طور که بایدو شاید ظاهر شویم ولی قبل از بازی هم من به بازیکنانم گفته بودم که می خواهیم به پیروزی برسیم و باید برای برد بازی کنیم. فکر می کنم بازیکنانم هم این را درک کردند.»

سرمربی پرتغالی چلسی در ادامه صحبت هایش گفت:« به نظر من ما موقعیت های گل زیادی را خلق نکردیم. چون وقتی توپ را بازیابی می کردیم، خیلی سریع آن را در پاسهایی ساده از دست می دادیم.من بازی را دوباره تماشا می کنم و البته مشخص است که شش، هفت یا هشت پاس ساده ما از دست می رفت. بازی سختی برای یونایتد و برای ما بود. هر دوتیم برای برد می جنگیدند ولی ما در عین حال نمی خواستیم که بازنده باشیم. بازی بزرگی بود ولی درنهایت ما از دو بازی خانگی مان شش امتیاز کسب کرده ایم.»

مورینیو درمورد عملکرد شاگردانش گفت:« بعد از این شروع سخت، بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. این بازی تجربه خوبی برای پسران ما بود: 4 بازیکن در خط حمله: ادن آزارد، کوین د بروین، آندره شورله و اسکار همگی بچه هستند. کسب چنین تجربه ای برای آنها خیلی خوب است.»

پیغام مویس به مارتینس: بگذار فلائینی و بینز از اورتون جدا شوند

اگر من مربی اورتون بودم و سرالکس فرگوسن به سراغ بینز و فلائینی می آمد و به دنبال جذب این دو بود، کار من برای حفظ این دو ستاره واقعا سخت بود

دیوید مویس سرمربی اسبق اورتون که حالا به عنوان جانشین سرالکس فرگوسن روی نیمکت مربیگری یونایتد قرار می گیرد از سران باشگاه اورتون خواسته تا تصمیم درستی در مورد مروانه فلائینی و لیتون بینز گرفته و به آنها اجازه دهند تا با سران منچستریونایتد به مذاکره بپردازند.

پیش از این سران یونایتد پیشنهادی 28 میلیون پوندی (32.6 میلیون یورویی) برای خرید این زوج از اورتون آماده کرده بودند ولی سران اورتون با رد این پیشنهاد اعلام کردند که این پیشنهاد، توهین آمیز است.

بعد از آن یونایتدی ها با بهبود بخشیدن پیشنهادشان، حاضر شدند تا برای خرید این دو بازیکن مبلغ 35 میلیون پوند (40.8 میلیون یورو) بپردازند و مویس براین باور است که کار برای روبرتو مارتینس سرمربی اسپانیایی اورتون سخت خواهد بود تا مانع از جدایی فلائینی و بینز از گودیسون پارک شود.

مویس در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« من روبرتو مارتینس را درک می کنم و با او ابراز همدردی می کنم ولی در عین حال می دانم که اگر من مربی اورتون بودم و سرالکس فرگوسن به سراغ بینز و فلائینی می آمد و به دنبال جذب این دو بود، کار من برای حفظ این دو ستاره واقعا سخت بود.من همیشه فکر می کردم که کار درست این است که صلاح بازیکنان را ببینم. تنها کاری که مامی توانیم انجام دهیم، این است که به کارمان برسیم. روبرتو سرمربی جدید اورتون است و مطمئنم که به زودی به سیستم کاری اورتون عادت خواهد کرد. من دقیقا می دانم که سیستم کاری اورتون به چه ترتیبی است. من تک تک بازیکنان کنونی اورتون را برای این تیم خریداری کردم.»

مویس ادامه داد:« من احترام زیادی برای این تیم قائلم و نمی خواهم کاری بکنم که روی آنها تاثیر بگذارد. قطعا جذب بازیکنان اورتون، روی این تیم تاثیرگذار خواهد بود ولی من هم باید کار خودم را انجام دهم.»

مویس در سال 2002 از پرستون نورث اند به گودیسون پارک منتقل شد و برای 11 فصل هدایت اورتون را در دست داشت و حالا چند ماهی است که به عنوان جانشین فرگوسن هدایت یونایتد را در دست گرفته

مک منمن: بیل دررئال به مشکل نمی خورد و لذت خواهد برد؛زندگی دراسپانیاعالی است

پایتخت اسپانیا جایی فوق العاده برای زندگی کردن است. من هنوز هم دراسپانیا یک خانه دارم. من دائما به آنجا می روم و می آیم. اسپانیا برای شخص من موقعیت خوبی برای درخشش هرچه بیشتر بود

سایت گل- استیو مک منمن بازیکن سابق رئال مادرید حالا از انتقال احتمالی گرث بیل به رختکن تیم مادریدی استقبال کرده است.

او که در سال 1999 به رئال مادرید پیوست و تا سال 2003 دراین تیم توپ می زد، در طول 4 سال حضورش در برنابئو دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، یک جام بین قاره ای، یک سوپرکاپ اروپا، دو قهرمانی در لالیگا و دو سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرد. فتح 8 جام در طول 4 فصل حضور در رئال باعث شد تا این اسطوره انگلیسی با خاطرات شیرینی از دوران حضورش در باشگاه مادریدی یاد کند.

مک منمن، اوون، وودگیت و بکام تنها بازیکنان بریتانیایی ای هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را در کارنامه ورزشی شان می بینندو حالا با جدی تر شدن احتمال انتقال بیل به رختکن تیم مادریدی، مک منمن از این انتقال حمایت کرده است. او در گفگو با دیلی میل دراین باره صحبت کرده.

مک منمن گفته:« رئال مادرید تیمی است که به لیگ قهرمانان اروپا تعلق دارد. گرث هم در حال حاضر بهترین فوتبال کارنامه ورزشی اش را ارائه می دهد.اگر این انتقال انجام شود، برای بیل مملو از احساسات خواهد بود. اگر بیل به رئال برود، در آنجا لذت خواهد برد و در ترکیب رئال به مشکلی برنمی خورد ؛ چون او بازیکنی استثنایی است.»

مک منمن با اشاره به تجربه ای که در مادرید داشته ادامه داد:« پایتخت اسپانیا جایی فوق العاده برای زندگی کردن است. من هنوز هم دراسپانیا یک خانه دارم و امشب به اسپانیا خواهم رفت. من دائما به آنجا می روم و می آیم. اسپانیا برای شخص من موقعیت خوبی برای انفجار ونمایش توانایی هایم بود. من در آن زمان که در  رئال بازی می کردم، بچه نداشتم و فقط من و همسرم بودیم. همین به ما اجازه دادتازبان اسپانیایی یادبگیریم، با فرهنگ دیگری آشنا شویم و باسبک زندگی اسپانیایی ها خو بگیریم.»

این اسطوره انگلیسی درادامه به این نکته اشاره کرد که در آن زمان تمایل زیادی داشته تا  زندگی در خارج از انگلیس را تجربه کند:« من بی قرار آن بودم که درخارج از انگلیس زندگی را تجربه کنم ولی ترک لیورپول برایم واقعا سخت بود.چون بچه ای اهل همانجا بودم.ولی دلم می خواست تا به کشور دیگری بروم و نکات جدیدی یاد بگیرم و همین طور هم شد. من صدها دوست جدید پیدا کردم و همین که هنوز هم زمان زیادی را در اسپانیا سپری می کنم، نشان دهنده تاثیر این کشور بررویم است. ازنظر من اسپانیا کشور فوق العاده ای است و شیوه زندگی درآنجا عالی و برمحور خانواده است. وقتی به بیرون می روی، ساعت 9 و 10 شب خانواده های زیادی را درکنار هم درخیابانها می بینی.این عالی است.»

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل