بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : حمید

بلان: بازیکنان المپیاکوس خودشان را خسته کردند

بعد از برد1-4 پاری سن ژرمن مقابل المپیاکوس سرمربی تیم فرانسوی به این نکته اشاره کرد که تیم حریف قربانی بازی بیش از حد تهاجمی خودش شده

لوران بلان سرمربی اری سن ژرمن براین باور است که برد 1-4 تیمش مقابل المپیاکوس در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خاطر خستگی بازیکنان تیم حریف به دست آمد.

در ابتدای این بازی، این ادینسون کاوانی بود که در دقیقه 19 برای پاری سن ژرمن گلزنی کرد ولی دقایقی بعد ولادیمیر ویس این گل را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در نیمه دوم بازی، دو گل از تیاگو موتا و یک گل از مارکینیوس برد ارزشمندی را برای پاری سن ژرمن رقم زد.

در پایان این بازی سرمربی 47 ساله پی.اس.جی به خبرنگاران گفت:« در نیمه اول ما کمی تنبل بودیم و مشکلاتی در جایگیری در جناح چپ داشتیم. المپیاکوس هم انرژی زیادی برای تحت فشار گذاشتن ما داشت و با خلق موقعیت های متعدد و زدن چندین کرنر برای ما مشکلاتی ایجاد کرد. البته این ما بودیم که اول به گل رسیدیم ولی نتوانستیم زیاد از گلمان محافظت کنیم تا بتوانیم کنترل بازی را در دست بگیریم.»

سرمربی پی.اس.جی ادامه داد:« در نیمه دوم اوضاع بهتر شد و جایگیری بازیکنان ما بهتر شد. من معتقدم که سرعت بازیکنان المپیاکوس هم کاهش یافت، شاید به این خاطر که آنها درنیمه اول بیش از حد تهاجمی بازی کردند.»

با این برد، پاری سن ژرمن به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا در صدر جدول گروه سی قرار دارد. بنفیکا با نتیجه 0-2 از سد آندرلشت عبور کرده بود

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : حمید

آنچلوتی:بعد از گل ایسکو، بازی برایمان آسان شد

سرمربی ایتالیایی رئال یادآوری کرد که نتیجه کسب شده برای رئال عالی بوده و به این نکته اشاره کرد که گالا درنیمه اول خوب کار کردند و بهتر از تیمش بوده

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نتیجه کسب شده توسط شاگردانش دراولین بازی اروپایی این فصل مقابل گالاتاسرای را عالی خواند و یادآوری کرد که بعد از گل اول تیمش که توسط ایسکو به ثمر رسید، کار برای شاگردانش آسان تر شد.

دراینجا می توانید متن صحبتهای آنچلوتی در پایان بازی سه شنبه شب را مطالعه کنید

 

*آنالیز بازی: نتیجه فوق العاده بود. واقعیت این است که در نیمه اول کمی سختی کشیدیم، به ویژه در شروع بازی. ولی بعد از گل ایسکو بازی برایمان ساده و آسان شد و توانستیم به خوبی بازی را مدیریت کنیم. در ضد حملات وقتی کریستیانو و کریم خوب باشند، همه چیز خیلی خوب و ساده پیش می رود

 

*برد مقابل حریف ترکیه ای: برای ما خیلی خوب است که در این بازی به پیروزی رسیدیم و می توانیم اعتماد به نفسمان را بالا ببریم. رسیدن به پیروزی دراینجا کار آسانی نیست؛ این را به خاطر فشار زیادی که هواداران به بازیکنان تیم میهمان وارد می آورند می گویم. ما بازی را با کمی ترس شروع کردیم ولی بعد از آن همه چیز خوب پیش رفت

 

*مصدومیت کاسیاس: این بدشانسی کاسیاس بود. امیدوارم که تا 3 یا 4 روز دیگر حالش خوب شود. هیچ حرفی برای گفتن نیست. او در دقایق ابتدایی بازی مهارههای فوق العاده ای را انجام داد و نشان داد که آماده است.فکر می کنم که خیلی زودبه روزهای اوجش برمی گردد

 

 

 

 *بازی فوق العاده: این نتیجه فوق العاده است ولی بازی سخت بود. در نیمه اول گالاتاسرای خوب بازی کرد و ما با سختی های زیادی مواجه شدیم. بعد از گل ایسکو همه چیز ساده تر شد. ما فرصت های بیشتری را روی ضدحملات خلق کردیم. کریس و بنزما خیلی خوب درکنار هم کار کردند. ما بازی را با کمبود اعتمادبه نفس شروع کردیم و این شخصیت را درخودمان نمی دیدیم تا برای در دست گرفتن رهبری بازی، تلاش کنیم. او در خط دفاع کنترل بازی را در دست گرفتیم ولی در دقایق ابتدایی بازی به سختی می خوردیم. گالا خیلی مارا تحت فشار می گذاشت. این کاملا طبیعی است.این اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپاست که در زمین سختی برگزار می شود و تیم ما هم شناخت خوبی از این ورزشگاه داشت؛ ولی بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، اوضاع برای ما ساده تر شد

 

 

 

*گالاتاسرای: آنها درنیمه اول خوب کار کردند و بهتر از ما بودند. بعد از گل ایسکو روند بازی کاملا تغییر کرد. ما فضاهای بیشتری یافتیم و دراین فضاها کریستیانو و بنزما خیلی خطرناک هستند.

 

 

 

 *اوضاع رختکن: مهم است که توانستیم به پیروزی برسیم. چون وقتی کار را خوب شروع می کنی، یک برتری کوچکی نسبت به سایرین خواهی داشت. این برتری اصلا مهم نیست ولی خوب است که در بازی اول به پیروزی برسی.هنوز 5 بازی دیگر مانده و این برد به ما اعتماد به نفس داد

 

 

 

*بیل: همه می دانند که بیل 100% آماده نیست و قراردادن او درترکیب اصلی تیم بعد از 60 دقیقه حضور او در بازی روز شنبه می توانست خطرناک باشد.او 30 دقیقه خوب بازی کرد.زمان کافی برای بهبود یافتن دارد تا برای بازی یکشنبه آماده تر باشد.

گواردیولا: این سبک بازی بایرن است و نه من؛برد در اولین بازی بعد از قهرمانی سخت است

سرمربی باواریایی ها در صحبت هایی اعلام کرد که به خاطر برد قاطعانه باید بازیکنان بایرن را تحسین کرد ونه او را

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ بعد از برد 0-3 تیمش مقابل زسکا مسکو در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، این برد را نتیجه تلاشهاو سبک کاری شاگردانش دانست.

گلهای داوید آلابا، ماریو ماندزوکیچ و آرین روبن در آلیانس آرنا برد قاطعانه تیم باواریایی را رقم زد و گواردیولا این برد را مرهون شاگردانش است.

درپایان این بازی سرمربی اسپانیایی بایرن به خبرنگاران گفت:« سبک بازی ای ما با آن کار می کنیم، سبک بایرن است و نه سبک من . من اینجا هستم تا از بازیکنان جدیدم حمایت کنم و بعد از این بازی به داشتتن چنین شاگردانی افتخار می کنم.»

بایرن مونیخ پارسال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و امسال نیز عزمش را جزم کرده تا از عنوان قهرمانی اش دفاع کرده و اولین تیم تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرد که در دو فصل پشت سرهم قهرمان اروپا می شود.

البته گواردیولا می داند که این کار آسانی نیست:« پیروزی در اولین بازی بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اصلا کار آسانی نیست. همه فکر می کنند که ساده است ولی اصلا این طور نیست.وقتی قهرمان اروپا می شوی، همه فکر می کنند که همه چیز ساده خواهد بود.من واقعا از عملکرد شاگردانم به ویژه در نیمه اول راضی هستم. ما خیلی خوب کار کردیم.»

پپ در آنالیز عملکرد تیمش گفت:« ما بیشتر درمرکز بازی کردیم و فکر می کنم که وقتی درمیانه میدان کارکنیم، بیشتر خطرناک به نظر می رسیم. فکر می کنم که حالا ماتیاس سامر هم راضی باشد (می خندد).»

این درحالی است که عملکرد باواریایی ها در هفته های اخیر با انتقادات فراوانی روبرو شده و از جمله ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن علیه بازیکنان این تیم مصاحبه کرده بود.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : حمید

کنته: یووه هیچ وقت برای گلزنی این همه فرصت خلق نکرده بود

سرمربی بینکونری بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل کپنهاگن از اینکه شاگردانش این همه موقعیت گل را از دست دادند ابراز ناراحتی کرد

آنتونیو کنته، سرمربی باشگاه یوونتوس در پایان بازی تیممش مقابل اف سی کپنهاگن که با تساوی 1-1 به پایان رسید، ازناکامی شاگردانش در بهره گیری از فرصتهای گلزنی ابراز حسرت کرد.

این بازی اولین بازی دوتیم درمرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه بی بود. بینکونری در اکثر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در دست داشت. اولین گل مسابقه در دقیقه 14 توسط نیکلای یورگنسن از راه رسید و در نهایت در دقیقه 54 بازی بود که فابیو کوالیارلا گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند؛ در نهایت تمام تلاش های شاگردان کنته نتوانست هرسه امتیاز این بازی را به حساب تیم میهمان واریز کند.

در پایان این بازی کنته در جمع خبرنگاران گفت که شاگردانش باید موقعیت هایشان را به گل تبدیل کنند. او گفت:« بعید می دانم که در هیچ بازی ای ما برای رسیدن به گل این همه موقعیت خلق کرده باشیم. حداقل در طول مدتی که من مربی یووه بودم این اولین باری است که برای گلزنی دراین بازی این تعداد موقعیت گلل ایجاد کردیم. در زمانی که بازی می کردم، یادگرفته ام که خلق دست کم 10 فرصت برای گلزنی برای برد در بازیها کافی نیست؛ به ویژه اگ توپ را در اختیار نداشته باشی. دروازه بان تیم حریف فوق العاده بود و البته ما هم با ضربات پایانی ضعیف، به او کمک کردیم.»

این سرمربی 44 ساله در ادامه یادآوری کرد که تیمش به پیشرفت ادامه خواهد داد:« بعید می دانم که ما تیم حریف را دست کم گرفته باشیم؛ چون پارسال هم در مرحله گروهی به یک تیم دانمارکی برخورده بودیم.»

در دیگر دیدار این گروه، رئال مادرید موفق شد تا با نتیجه 1-6 از سد گالاتاسرای عبور کرده و با این برد در صدر جدول این گروه قرار گرفته است.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : حمید

عکس روز- سرخیو راموس: یکی می خواهد مرا بکشد

دردقایق ابتدایی بازی دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای بود که ایکر کاسیاس بعد از برخورد غیرعمد آرنج سرخیو راموس به پهلویش مصدوم و مجبور به ترک زمین مسابقه شد

در دقایق ابتدایی بازی دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که آرنج سرخیو راموس به صورت غیرعمد به پهلوی ایکر کاسیاس برخورد کرده و دروازه بان تیم مادریدی درنهایت مجبور شد تا با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کند تا بعد از مدتها که بازی به او رسیده بود، نتواند در زمین بماند

ساعاتی بعد از اتمام بازی، سرخیو راموس عکسی را در توئیتر قرار داد و زیرش نوشت:«حرکت به سمت خانه در کنار....هه هه هه هه... یکی امروز می خواهد مرا بکشد! البته مشکل خاصی نیست و او خیلی زود بازخواهد گشت.»
  "¡Alguno me quiere matar! No será nada, volverá muy pronto"

برای دیدن گزارش ها به ادامه

مطلب بروید



بقیش ...
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 9:51 ::  نويسنده : حمید

برای دیدن گزارش بازی به ادامه

مطلب بروید



بقیش ...

آلگری : در مرحله گروهی، بعد از بارسا برای دومی می جنگیم / صحبت های پاتو؟ نظری ندارم

میلان و سلتیک چهارشنبه شب از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به جدال هم خواهند رفت

ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار حساس چهارشنبه شب تیمش برابر سلتیک از هفته نخست رقابت های مرحله گروهیلیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد که میلان در مرحله گروهی بعد از بارسلونا برای مقام دومی مبارزه می کند.

میلان در گروهی قرار دارد که به مانند چند سال گذشته بارسلونا نیز در آن حضور دارد ؛ اما این بار با وجود تیم های دیگری از جمله سلتیک و آژاکس به نظر می رسد کار برای صعود از این گروه کمی سخت و غیر قابل پیش بینی باشد.

به نقل از ac-milan.ir-الگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به خبرنگاران گفت :"بدون شک در گروهی که قرار داریم بارسلونا قوی ترین تیم است.هدف ما جمع آوری بیشترین امتیاز ممکن درمصاف هایمان مقابل سلتیک و آژاکس می باشد. البته ما با تمام وجود برای کسب مقام نخست با بارسلونا مبارزه می کنیم؛ اما این موضوع به هیچ وجه آسان نیست.بازی های لیگ قهرمانان بسیار متفاوت از رقابت های داخلی بوده. باید تلاش کنید و به حریفان فضای لازم را ندهید و نباید اسیر ضد حملات شوید.باید قدرت مان را ارزیابی کنیم و اگر بتوانید خوب دفاع کنید و بهتر حمله کنید سپس می توانید برنده بازی شوید"

سرمربی روسونری ادامه داد:" بازیکنان تیم در شرایط رقابت های اروپایی رشد کرده و آماده بودند. باید به این روند ادامه دهیم.ما در بازی اخیرمان برابر تورینو بسیار اذیت شدیم و دو گل از حریف مان دریافت کردیم ودرنهایت موفق شویم بازی را به تساوی بکشانیم.از نکات خوب آن تساوی می توان به روحیه جنگندگی تا پایان مسابقه اشاره کرد؛ اما در حال حاضر می خواهیم از ابتدا همه چیز را شروع کنیم.در بازی برابر تورینو بد بودیم اما 4شنبه شب بسیار متفاوت خواهیم بود.این اولین بازی ما برابر یک تیم قدرتی محسوب می شود،تیمی که قطعا مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد کرد"

آلگری در ادامه گفت :" اما با توجه به حمایت هوادارانمان در خانه دلیلی ندارد که نتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم"

آلگری در رابطه با صحبت های پاتو که میلان را دلیل مصدومیت های سریالی اش می دانست گفت :"صحبت کردن در رابطه با موضوعاتی که گذشته درست نیست.پاتو در حال حاضر در برزیل بازی می کند و فکر می کنم عملکرد بسیار خوبی نیز دارد اما اتهامات بی اساسی که به کسانی که به طور حرفه ای در باشگاه مشغول به کار هستند هم چندان خوشایند نیست"

میلان چهارشنبه شب در سن سیرو به میزبانی سلتیک خواهد رفت.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 9:39 ::  نويسنده : حمید

هشدار ماتری به میلان : نباید سلتیک را دست کم بگیریم

الساندرو ماتری در آستانه بازی حساس چهارشنبه شب برابر سلتیک به هم تیمی هایش هشدار دارد

 روسونری چهارشنبه شب دردور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به میزبانی سلتیک از اسکاتلند خواهد رفت ؛ و قطعا هواداران روسونری از تیم شان قطعا یک پیروزی خانگی می خواهند . اما الساندرو ماتری مهاجم ایتالیایی میلان به تیمش هشدار داد که نباید با غرور کاذب به جدال سلتیک بروند و خود را از پیش برنده این بازی بدانند

به نقل از ac-milan.ir او در کنفرانس مطبوعاتی خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت :"قطعا این بازی لحظات بسیار زیبایی خواهد داشت چرا که آخرین بار بازی برابر سلتیک برای من خاطره خوشی داشت.بنابراین امیدوارم بتوانم یک بار دیگر آن را تکرار کنم.از مدت ها پیش رویای آن را در سر داشتم.دوست دارم در نخستین تجربه بازی با پیراهن میلان در لیگ قهرمانان اروپا ضمن پیروزی تیمم گلزنی نیز کنم"

او ادامه داد:"آمار و ارقام نشان می دهد که سلتیک در خانه تیمی بهتر از بازی های خارج از خانه اش بوده اما آنها تیمی قدرتمند و با تکنیک خوب هستند"

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 9:37 ::  نويسنده : حمید

UCLHP Chelsea FC Basel Champions League

پسران ژوزه مورینیو چهارشنبه شب با دیدار برابر بازل سوئیس نخستین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انجام می دهند

چلسی و بازل چهارشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج لندن از هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به جدال هم خواهند رفت.اگر به کمی عقب تر بازگردیم چلسی فصل گذشته موفق شد در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا بازل را در مجموع دو بازی رفت و برگشت 5-2 شکست دهد.بنابراین این بازی می تواند برای بازل انگیزه انتقام به همراه داشته باشد.

چلسی موفق شد در نهایت فصل گذشته در لیگ اروپا به قهرمانی برسد؛ در حالی که در فصل قبل تر آن موفق شده بود لیگ قهرمانان اروپا را نیز فتح کند و از این حیث تاریخ ساز شدند. چرا که تیمی نتوانسته بود طی دو فصل متوالی هم در لیگ قهرمانان هم در لیگ اروپا به قهرمانی برسد.

این موفقیت توسط رافا بنیتس سرمربی سابق چلسی بدست آمد؛ هر چند که مورینیو در حال حاضر هدایت این تیم را برعهده گرفته و امیدواراست بتواند برای سومین بار این کار را انجام دهد.

این مرد پرتغالی موفق شده تا به همراه پورتو و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، اما هنوز نتوانسته در چلسی به قهرمانی برسد .با توجه به این موضوع که او در فصل های 05-2004 و 07-2006 تنها موفق شد با چلسی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

این باشگاه شمال لندنی از چهار بازی نخست این فصل لیگ برتر جزیره تنها دو برد داشته؛ در حالی که در ماه آگوست در ضربات پنالتی با شکست برابر بایرن مونیخ سوپر جام اروپا را به بایرنی ها هدیه کردند.

با توجه به نتایج کسب شده در لیگ برتر جزیره آنها فعلا در رده ششم جدول قرار گرفته اند؛ چلسی شنبه شب گذشته با حساب 1-0 برابر اورتون تن به شکست دادند.

در آن بازی ساموئل اتوئو نخستین بازی اش را برای چلسی انجام داد اما این مهاجم 32 ساله کامرونی بهترین موقعیت های گلزنی را در آن شکست از دست داد.

بنابراین انتظار می رود نا مورینیو در این بازی از فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی  اش استفاده کند.

در سوی دیگر بازل به لطف درخشش و گلزنی مهاجم کهنه کارشان یعنی مارکو استرلر شروع خوبی در رقابت های داخلی اش داشته.بازیکنی که در پنج بازی این فصل چهار بار موفق به گلزنی در لیگ سوئیس شده.

آمادگی آنها در لیگ سوئیس خوب بوده و آنها از هفت بازی اخیرشان تنها یک بار تن به شکست داده اند و در حال حاضر در رده سوم جدول قرار گرفته اند.

این تیم سوئیسی در فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در گروهی که منچستر یونایتد حضور داشت با شکست این تیم در روز پایانی مانع از صعود یونایتد به مرحله جذفی لیگ قهرمانان شود بنابراین نمی شود پسران مورات یاکین را در این رقابت ها دست کم گرفت با این وجود که آنها باید در گروهی که قرار دارند سخت برای صعود تلاش کنند.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : حمید

عکس: دروگبا، عقاب پر شکسته

شاید این یکی از نشانه های رسیدن دروگبا به روزهای پایانی دوران پربار حرفه ای اش باشد

دیدار گالاتاسرای- رئال مادرید، به جز کاسیاس، یک مصدوم دیگر هم داشت؛ دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی گالا که در نیمه دوم و با برخورد به په په، از ناحیه شانه مصدوم شد.

شاید این یکی از نشانه های رسیدن دروگبا به روزهای پایانی دوران پربار حرفه ای اش باشد؛ مهاجمی که زمانی در لیگ برتر با خشن ترین مدافعان اروپا دست و پنجه نرم می کرد، این بار در برخوردی نه چندان جدی، این چنین مصدوم شد. ستاره ای که دو فصل قبل پرونده لیگ قهرمانان با ضربه او بسته شد، این بار در دیدار اول به بایگانی رفت!

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 1:44 ::  نويسنده : حمید

گروه C لیگ قهرمانان اروپا: برد پاری سن ژرمن و بنفیکا

در دور اول رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا ودر گروه سی، بنفیکا از سد آندرلشت عبور کرد و پاری سن ژرمن میزبان یونانی اش را شکست داد

امشب و در دوراول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا موفق شد تا با دو گل از سد میهمانش آندرلشت عبور کنند.

گلهای بنفیکا هر دو در نیمه اول بازی به ثمر رسیدند و آندرلشت در جریان بازی نتوانست هیچ یک از گلهای خورده را جبران کند. فیلیپ جوریسیچ در دقیقه 4 و لوئیسائو در دقیقه 30 گلهای تیم پرتغالی را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه که بازی حساسی نیز به حساب می آمد، المپیاکوس یونان میزبان پاری سن ژرمن ، قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه بود.

درابتدای این بازی، این ادینسون کاوانی بود که در دقیقه 18 برای تیم فرانسوی گلزنی کرد ولی در دقیقه 25 ولادیمیر ویس بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان برسد. اما با شروع نیمه دوم روند بازی تغییر کرد.

تیاگو موتا در دقیقه 67 گل دوم تیم فرانسوی را به ثمر رساند و 6 دقیقه بعد، یعنی در دقیقه 73 برای سومین بار شاگردان بلان را به گل رساند. در دقیقه 81 داور یک ضربه پنالتی به سود پاری سن ژرمن اعلام کرد که زلاتان ایبراهیموویچ نتوانست آن را مبدل به گل کند.

در نهایت در دقیقه 86 بازی، این مارکینیوس بود که تیر خلاص را برپیکر بی جان تیم میزبان وارد کرد و با زدن گل چهارم پاری سن ژرمن، برد این تیم درخاک یونان را قاطعانه تر از قبل نمود.

 گروه B لیگ قهرمانان اروپا- گالاتاسرای1- رئال مادرید6؛ کهکشانی ها درجهنم استانبول جهنم به پا کردند

امشب درگروه بی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید درخانه گالاتاسرای به پیروزی پرگلی دست یافت

در یکی از دو بازی گروه بی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد تا در یک بازی خارج از خانه و در ورزشگاه شهر استانبول با نتیجه پرگل 1-6 از سد میزبانش عبور کند.

کارلو آنچلوتی برای این بازی،کاسیاس – کارواخال، راموس، په‌په، آربلوا – خدیرا، مودریچ – دی‌ماریا، ایسکو، رونالدو – بنزما   را در ترکیب اصلی قرارداده بود و یازده یار اصلی گالا دراین بازی بدین ترتیب بودند:موسلرا – ابوئه، شجو، نونکیو، ریه‌را – ملو، اینان، بایتار – اسنایدر، دروگبا - ییلماز

گلهای رئال در این بازی را ایسکو (33)، کریم بنزما (53 و81)، رونالدو (63،65 و 91) به ثمر رساندند و تک گل میزبان توسط اوموت بولوت در دقیقه 84 بازی از راه رسید.

Copenhagen - Juventus

قهرمان دو فصل اخیر سری آ، نتوانست در خانه حریف دانمارکی به نتیجه ای بهتر از تساوی دست بیابد

دریکی از دو دیدار گروه بی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس میهمان اف سی کپنهاگن، حریف دانمارکی بود

این بازی در نهایت با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

در ابتدا این نیکلای یورگنسن بود که در دقیقه 14 برای تیم میزبان گلزنی کرد و در دقیقه 54 این فابیو کوالیارلا بود که گل تساوی بخش را برای یوونتوس به ثمر رساند.

 ویلاند – یاکوبسن، سیگوردسن، ملبرگ، بنگتسون – وتوکله، کرستنسن، کلودمیر، بولانوس – یورگنسن، آدی در ترکیب اصلی تیم میزبان قرارداشتند و آنتونیو کنته، سرمربی بینکونری، بوفون – اوگبونا، بونوچی، کیه‌لینی – لیشت‌اشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، پلوسو – کوالیارلا، تبس را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده بود

Robin van Persie and Simon Rolfes, Manchester United v Bayer Leverkusen - Champions League

امشب درگروه آ رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی برگزار شد که با برد یونایتدو شاختار همراه بود

امشب در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه A این رقابت ها دو بازی برگزار شد.

در بازی اول، منچستریونایتد میزبان بایرلورکوزن بود وتوانست با نتیجه 2-4 از سد میهمانش عبور کند

این بازیکنان درترکیب اصلی یونایتد قرارداشتند: دخه آ، اورا، فردیناند، رونی، اسمالینگ، ویدیچ، کریک، فان پرسی، والنسیا، کاگاوا و فلینی و در سوی دیگر میدان هم  لنو، رینارتز، سپاهیچ، رولفس، هئونگ مین سون، کان، کیسلینگ، بونیسچ، سام، توپراک، دوناتی هم در ترکیب اصلی تیم هیپیا به میدان رفتند.

 

نکته جالب توجه حضور مروانه فلئینی ،خرید تابستانی شیاطین سرخ درترکیب اصلی یونایتد بود و شینجی کاگاوا هم در ترکیب اصلی بود

بازیکنان یونایتد در دقایق ابتدایی کنترل بازی را در دست داشتند و در جریان ده دقیقه ابتدایی چندین فرصت خلق کردند. این حملات همچنان ادامه داشت، تا اینکه در دقیقه 22 بازی، این وین رونی بود که توانست اولین گل بازی را با بهره گیری از پاس اورا به ثمر برساند تا تیم مویس به اولین گلش دراین بازی برسد. با این گل بازیکنان بایرلورکوزن با عصبانیت بیشتری بازی را دنبال می کردند و درفکر جبران گل خورده بودندرونی با گلی که به ثمر رساند با 199 گل زده برای یونایتد درتمامی تورنمنت ها، حالاتنها یک گل با 200 گله شدن فاصله دارد

در دقایق پایانی نیمه اول یونایتدی هم چند فرصت خوب توسط رونی و فان پرسی خلق کردند که ثمری نداشت و نیمه اول با برتری 0-1 یونایتد به پایان رسید.

شیاطین سرخ که برای هجدهمین فصل متوالی دراین رقابتها حضور یافتند، طولانی ترین رکورد ممکن را درمقایسه با تمام تیمهای حاضر دراین تورنمنت دارند.

تنها ده دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بود که سیمون رولفس بازی را به تساوی کشاند. پاس گل او را هئونگ مین سون داد تا رولفس بتواند دروازه دخه آ را گشوده و بازی را به تساوی بکشاند. اما روبین فان پرسی خیلی سریع خیال هواداران یونایتد را راحت کرد و در دقیقه 59 بازی با پاس والنسیا، ضربه ای آکروباتیک و تماشایی به توپ زد و دروازه حریف را باز کرد و یونایتد را پیش انداخت.

این پایان کار برای تیم میزبان نبود؛ در دقیقه 70 وین رونی دوباره برای تیمش به گل رسید تا تعداد گلهایش با پیراهن یونایتد درتمامی تورنمنت ها را به عدد 200 برساند.

در دقیقه 71 شینجی کاگاوا جایش را به اشلی یانگ داد. یک نکته آماری جالب و جذاب دیگر درمورد این بازی این است که روبین فان پرسی در سیزده بازی اخیر یونایتد در تمامی تورنمنت ها 13 گل برای این تیم به ثمر رسانده

آنتونیو والنسیا هم در دقیقه 79 نامش را به لیست گلزنان تیمش اضافه کرد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.پاس گل را وین رونی به او سپرد.

در دقیقه 80 مروانه فلئینی از زمین خارج و تام کلورلی به جای او به زمین آمد و درنهایت در دقیقه 86 هم وین رونی جایش را به چیچاریتو داد.

اما این پایان کار برای تیم میهمان نبود. عمر توپراک در دقیقه 88 بازی توانست یکی دیگر از گلهای خورده را جبران کند و بازی را 2-4 نمود. بازی درنهایت باهمان نتیجه 2-4 به نفع یونایتد به پایان رسید تا سه امتیاز دوست داشتنی در یک بازی خانگی به حساب شیاطین سرخ واریز شود.

در دیگر بازی این گروه هم شاختار دونتسک که میهمان رئال سوسیداد بود،  موفق شد تا با دو گل از الکس ته سیرا که در دقیقه 65 و 87بازی از راه رسید، از سد میزبانش عبور کند.

تابلو نتایج لیگ قهرمانان اروپا: برد پرگل سیتی و بایرن و طوفان رئال درترکیه

امشب هشت بازی از بازیهای دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد

امشب در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های گروه های A تا D به میدان رفتندو هشت بازی برگزار شد.

در دیدارهای برگزار شده نتایج زیر به دست آمد:

 

 

گروه A

 

*منچستریونایتد 4- بایرلورکوزن2

 

گل: وین رونی (22) ، روبین فان پرسی (58)،وین رونی (70) و آنتونیا والنسیا (79) برای منچستریونایتد و سیمون رولفس (54) و عمر توپراک (88) برای بایرلورکوزن

 

*رئال سوسیداد0- شاختار دونتسک 2

 

گل: الکس ته سیرا (65) و(87)

 

گروه B

 

* اف سی کپنهاگن 1- یوونتوس1

 

گل: ماتیاس زانکا (14) برای اف سی کپنهاگن و فابیو کوالیارلا (54) برای یوونتوس

 

*گالاتاسرای 1- رئال مادرید6

 

گل: فرانسیسکو آلارکن (ایسکو) (33) ، بنزما (54) ، کریستیانو رونالدو (63و65) ، بنزما (81) و کریس رونالدو (1+90) برای رئال و اوموت بولوت (84) برای گالاتاسرای

 

گروه C

 

*بنفیکا 2- آندرلشت 0

 

گلها: جوریسیچ (4) و لوئیسائو (30)

 

*المپیاکوس1- پاری سن ژرمن 4

 

گلها: ویس (25) برای المپیاکوس و ادینسون کاوانی (19)، تیاگو موتا (67 و 73) و مارکینیوس (86) برای پاری سن ژرمن

 

گروه D

 

*بایرن مونیخ 3- زسکا مسکو0

 

گلها: داوید آلابا (4) ، ماریو ماندزوکیچ (41) و آرین روبن (68)

 

*ویکتوریا پلژن0- منچسترسیتی 3

 

گل: ادین ژکو (48)، یایا توره (53) وسرخیو آگوئرو (58)

مارتینو: به خاطر اولین بازی نیمار در چمپیونزلیگ، هیجان زده هستم

این ستاره جوان برزیلی در این تابستان از سانتوس به بارسا پیوست و در دیدار فردا شب مقابل آژاکس، برای اولین بار در لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت.

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، اعلام کرد که همه بازیکنان و کادر فنی بارسا، به خاطر اولین حضور نیمار در رقابت های چمپیونزلیگ، هیجان زده هستند.

این ستاره جوان برزیلی در این تابستان از سانتوس به بارسا پیوست و در دیدار فردا شب مقابل آژاکس، برای اولین بار در لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت.

مارتینو به خبرنگاران گفت:" این اولین بازی نیمار در چمپیونزلیگ است؛ اولین بازی از بازی های زیادی که او در این رقابت ها خواهد داشت. باازیکنان هم به اندازه من هیجان زده هستند. بازیکنان باتجربه و تازه وارد، همگی به یک اندازه هیجان زده هستند. نیمار کمک زیادی به تیم می کند؛ نه تنها در کارهای هجومی، بلکه در کارهای دفاعی. اگر او خوب کار کند، آن وقت کار کادر فنی هم خوب خواهد بود."

مارتینو همچنین اعلام کرد که علی رغم نتایج قابل قبولی که تیمش تا اینجای فصل گرفته، اما همچنان به دنبال نمایش های بهتری است.

"  فکر می کنم ما باید دائما خودمان را مورد نقد قرار بدهیم. ما در هر دیدار اشتباهاتی داشتیم که باید آنها را برطرف کنیم.
اشتباهات ما در دیدارهای اخیر، با اشتباهات مان در سوپرکاپ اسپانیا متفاوت بود. ما می خواهیم هر روز پیشرفت کنیم؛ منسجم تر باشیم و نمایش های مطمئن تری داشته باشیم.

هیچ مشکلی در فوتبال غیرقابل حل نیست؛ پس اگر لازم باشد چیزی تغییر کند، این کار صورت خواهد گرفت. بارسا در ضربات آزاد مشکلاتی دارد که بیشتر مشکل فیزیکی است. ما می توانیم برای رفع آن یک راه حل پیدا کنیم. از سوی دیگر، می توانیم یک راه حل موثرتر هم برای دفاع کردن پیدا کنیم.

از سوی دیگر، علی رغم اشتباهات، ما در چهار دیدارمان در لالیگا پیروز شده ایم و یک جام هم به دست آوردیم."

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : حمید

عکس: رونی، سَر در ابرها

صبر و حوصله مویس و حمایت هواداران باعث شد تا این مهاجم باتجربه بار دیگر به روزهای اوجش برگردد

بعد از یک تابستان پرحاشیه و بدون لبخند، کمتر کسی فکر می کرد که رونی بتواند به این زودی چهره خندانش را پس بگیرد. اما صبر و حوصله مویس و حمایت هواداران باعث شد تا این مهاجم باتجربه بار دیگر به روزهای اوجش برگردد.

او که در ابتدای هفته با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه کریستال پالاس را باز کرده بود، امشب دردیدار با لورکوزن اولین گل شیاطین سرخ در چمپیونزلیگ را به ثمر رساند تا بار دیگر ارزش هایش را ثابت کند. او ثابت کرد که مویس بی دلیل این همه برای حفظ او پافشاری نکرد. 

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : حمید

عکس: این ایکر بدشانس

امشب کارلتو تصمیم گرفت کاسیاس را در ترکیب اصلی رئال قرار دهد اما خوشبختی کاسیاس تنها 15 دقیقه دوام داشت

به نظر می رسد بدشانسی های ایکر کاسیاس در سال 2013 تمام شدنی نیست. او که بعد از مشکل پیدا کردن با مورینیو در روزهای پایانی سال 2012 نیمکت نشین شده بود، با بازی های نه چندان خوب آدان، در حال بازگشت به ترکیب رئال بود که در دیدار با والنسیا در ژانویه، دچار آسیب دیدگی شد و برای چند ماه به حاشیه رفت. در این مدت رئالی ها دیه گو لوپس را خریدند و او آنقدر خوب کار کرد که کاسیاس با بازگشت به شرایط ایده آل هم مجبور شد نیمکت نشین شود.

بازگشت آنچلوتی هم شرایط را تغییر نداد تا اینکه امشب کارلتو تصمیم گرفت کاسیاس را در ترکیب اصلی رئال قرار دهد اما خوشبختی کاسیاس تنها 15 دقیقه دوام داشت. یک برخورد بی دلیل با سرخیو راموس، یک مصدومیت دیگر از ناحیه دنده برای دروازه بان شماره یک اسپانیا رقم زد تا او مجبور شود جایش را به دیه گو لوپس بدهد.

هنوز مشخص نیست این مصدومیت چه مدت او را از میادین دور نگه خواهد داشت اما سوال مهمتر این است که این بدشانسی ها چه زمانی دست از سر ایکر مقدس برخواهد داشت؟

سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده : امیرپارسا
ایسکو : دروگبا یك مهاجم با كیفیت و قدرتمند است

 

 


 

ایسكو ، ستاره جوان رئال مادرید حالا با رفتن اوزیل نقش پر رنگ تری در تیم پیدا كرده است . او مهمترین بازی خود از زمان حضور در رئال را فردا در علی سامی ین خواهد داشت . 

 چطور آماده چالش دهمین چمپیونزلیگ می شود ؟ 
مهم است كه در موردش وسواس روحی نداشته باشیم . بردن دهمین چمپیونزلیگ یك رویاست . همه تلاشمان را می كنیم . مهم است كه خوب شروع كنیم . 

مربی قهرمانی در اروپا را یك وظیفه می داند . 

در رختكن هیچ كس صحبت از وسواس روحی نكرده است . رویایمان قهرمانی در اروپاست . تیم اعتماد به نفس دارد و فقط باید تلاش كند كه به هدفش برسد . 

نگران قدرت گالاتاسرای در خانه اش نیستید ؟ 

می دانیم كه در خانه شان با جوی كه وجود دارد ، قدرتشان دو برابر می شود . در خط حمله خطرناك هستند . اما باید سبك خودمان را داشته باشیم . این مهم است .

می توانی در اروپا شكوفا شوی ؟

امیدوارم به تیم كمك كنم كه بهترین عملكردش را داشته باشد . با بهترین تیمهای اروپا بازی می كنیم و باید همه تلاشمان را داشته باشیم تا به جلو حركت كنیم . تیم به خوبی تقویت شده تا دهمین چمپیونزلیگش را ببرد . اما باید دید كه چه پیش خواهد آمد . 

در پست دلخواهت بازی می كنی ؟

در هر جا كه مربی از من استفاده كند راحت هستم . مطمئنا دقایق لازم را خواهم داشت . بازی كردن مهم است .

بحث چرخش دروازه بان ها را چطور می بینی ؟

دو دروازه بان بسیار خوب با فرمی بسیار خوب داشتند . هر كس كه بازی كند خیالمان راحت است . 

هماهنگی بیل را چطور می بینی ؟

با ما زیاد تمرین نكرده است اما باید دید كه چطور بازیكنی است . با تساوی مقابل ویارئال خودش را نشان داد و امیدواریم به ما كمك كند . 

با رفتن اوزیل مسئولیتت بیشتر است ؟‌

وقتی او بود هم مسئولیتم همین بود . یك غایب مهم برای ماست اما حالا بیل آمده كه در كارهای هجومی به ما كمك خواهد كرد . 

دروگبا را چطور می بینی ؟

اشنایدر ، دروگبا ، ایلماز و ... همه گلزن هستند و برای مهارشان كار آسانی نداریخم . دروگبا یك مهاجم باكیفیت و قدرتمند است .
 

 

لیگ قهرمانان؛ گالاتاسارای رئال مادرید، ترک‌ها در انتظار کهکشانی ها

 

 




گالاتاسارای گرچه فصل را با سه‌ تساوی شروع کرده است اما شکست دادن رئال مادرید با نتیجه ۳ بر ۲ در فصل گذشته، کار را برای لوس بلانکوس به شدت دشوار خواهد کرد. رئال مادرید هم در مقابل ویا رئال اولین امتیازات لیگی خود را از دست داد و پس از رفتن خوزه مورینیو، فشار‌ها بر روی کارلو آنچلوتی برای رسیدن به دهمین قهرمانی اروپا بسیار زیاد شده است. رئال مادرید می‌‌تواند از ضعف مدافعین مرکزی ترک‌ها نهایت استفاده را ببرند. سمت چپ دفاعی گالا هم چندان تعریفی ندارد و با حضور گرث بیل در آن منطقه، احتمال دارد که به نقطه کلیدی این دیدار تبدیل شود.

 

در یک نگاه:

زمان: سه‌ شنبه، ۱۷ سپتامبر، 23:15

مکان: ورزشگاه سامی علی‌ ین، استانبول ترکیه

 

ترکیب و روش احتمالی‌ دو تیم:

محرومان و مصدومان:

محرومی وجود ندارد.

مصدومان گالاتاسارای: اینان، همیت آلتینتوپ (احتمالی‌)

مصدومان رئال مادرید: واران، آلونسو، مارسلو، کوئنترائو

خوب است بدانید:

۱- میانگین گل‌های رد و بدل شده در ۵ دیدار آخر خود گالاتاسارای برابر رئال مادرید در تمامی‌ رقابت ها، ۲.۵ گل در هر بازی بوده است.

۲- رئال مادرید در ۵ بازی آخر خود برابر گالاتاسارای حداقل ۲.۵ گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

۳- گالاتاسارای در ۳ دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا، حداقل دو گل را دریافت کرده است.

 

کنفرانس مطبوعاتی کارلتو & ایسکو قبل بازی با گالا در استانبول ( دوشنبه 16 سپتامبر)

 

 

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 21:1 ::  نويسنده : امیرپارسا

کلاتنبرگ ديدار رئال و گالاتاسراي راسوت مي‌زند


يک داور انگليسي ديدار گالاتاسراي و رئال مادريد را سوت خواهد زد.


 

مارک کلاتنبرگ ديدار گالاتاسراي و رئال مادريد در چارچوب رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا را سوت خواهد زد.

به گزارش فارس،اين ديدار سه شنبه و از ساعت 22 و 15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه ترک تلکام ترکيه آغاز خواهد شد که نخستين ديدار از مرحله رفت اين تورنمنت معتبر اروپايي است.

کلاتنبرگ پيش از اين نيز يک ديدار را براي رئال مادريد سوت زده بود که به سال 2011 و ديدار اين تيم مقابل آژاکس در سانتياگو برنابئو بازمي‌گردد.

 

 

 
 از سه شنبه شب، فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد و 32 تیم حاضر در این رقابت ها به مصاف یكدیگر خواهند رفت.اما كدام تیم ها شانس بیشتری برای حضور در فینال لیسبون خواهند داشت؟
 
 
 
در این یادداشت نگاهی به شرایط 8 تیم مدعی در این رقابت ها می اندازیم.
 
 

8. منچستریونایتد

سر الكس فرگوسن پس از 27 سال ،‌سكان هدایت شیاطین سرخ را به دیوید مویس واگذار كرده است، و مویس وارث شخصی با افتخاراتی دست نیافتنی شده است. كادر تیم منچستر یونایتد، نسبت به فصل قبل تغییر چندانی نداشته است و فقط در آخرین روزهای فرصت نقل و انتقالات،‌ فلاینی به مبلغ 32 میلیون یورو از اورتون و ویلفرید زاها به مبلغ 12 میلیون یورو از كریستال پالاس به خدمت گرفته شده اند.

منچستر در كناره های زمین بازیكنان تكنیكی و سرعتی خوبی در اختیار دارد و در خط حمله نیز حضور فن پرسی و رونی تضمینی برای گل زنی می باشند،‌ اما به نظر بزرگترین كمبود منچستر یونایتد، كیفیت و خلاقیت بازیكنان در مركز میدان است. سران منچستر برای برطرف نمودن این نقطه ضعف قصد داشتند تا تیاگو و فابرگاس را به خدمت گیرند، كه با شكست مواجه شدند و  برای خرید گرت بیل نیز در مقابل رئال مادرید شانسی نداشتند.

در بازی های ابتدای فصل لیگ جزیره در مقابل تیم های قدر انگلیسی چلسی و لیورپول، شیاطین سرخ عملكرد درخشانی نداشتند، حال باید دید در برابر تیم های مدعی اروپا دیوید مویس چه برنامه ای خواهد داشت.

7. پاریس سن ژرمن

سال گذشته لیونل مسی با گل خود مانع از صعود پاریس سن ژرمن به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان شد، و رویای سران متمول عرب این تیم بر باد رفت. اما پاریس سن ژرمن بازهم خواهان نزدیك تر شدن به جام پر ارزش این رقابت ها می باشد. به همین دلیل سران قطری این باشگاه سرمایه گذاری سنگینی در این تیم پاریسی با خرید ادیسون كاوانی به مبلغ 65 میلیون یورو از ناپولی انجام داده اند.

كارلو آنجلوتی سرمربی فصل قبل این تیم، پاریس را به مقصد مادرید ترك كرده و لئوناردو مدیر ورزشی این تیم نیز از سمت خود استعفا داده است. هم اكنون این وظیفه لوران بلان سرمربی جدید این تیم است كه آرزوی سران عرب این باشگاه برای به دست آوردن قهرمانی این رقابت ها به واقعیت تبدیل نماید

6. یوونتوس تورین

دو قهرمانی متوالی در ایتالیا باعث شده تا عطش تورینی ها برای قرار گرفتن بر قله  فوتبال اروپا افزایش یابد. در ایتالیا یوونتوس بعد بازگشت به سری آ، به خاطر موفقیت های ورزشی و اقتصادی به یك الگو تبدیل شده است. آنتونیو كونته كه خود یكی از اسطوره های این باشگاه است، تیمی با قدرت تهاجمی بالا و قدرت تدافعی فوق العاده شكل داده است.

فصل گذشته یوونتوس با صعود تا مرحله یك چهارم نهایی این رقابت ها و شكست مقابل بایرن نشان داد كه بازهم بر روی آنها به عنوان حریفی مقتدر همانند گذشته می توان حساب كرد. كادر یوونتوس كامل به نظر می رسد و ضعف نسبی این تیم در فاز تهاجمی با به خدمت گرفته شدن كارلوس توز از بین رفته است.

5. چلسی

رافائل بنیتز فصل گذشته چلسی را به مقام قهرمانی در لیگ اروپا رساند، اما مجبور شد استمفورد بریج را  برای ورود خوزه مورینیو ترك نماید. مورینیو در لندن همچنان از اعتبار خاصی برخوردار است با وجود اینكه موفقیت های اروپایی سال های اخیر چلسی، توسط مربیان دیگر به دست آمده اند. در چلسی او اجازه دارد تا دوباره تیمی مطایق با تصورات خودش تشكیل دهد.

تیم های مورینیو معمولا بر روی دفاعی مستحكم و حمله های سریع استوار هستند. كه نیروهای لازم برای سیستم مورد نظر مورینیو، در تیم وجود دارند. در بازی سوپركاپ این فصل چلسی باز هم چهره ای مدعی از خود نشان داد. با به خدمت گرفتن ساموئل اتوئو در همین اواخر، مورینیو یكی از اركان اصلی موفقیتش د اینترمیلان را به تیم خود اضافه كرد. از دوران اول حضورش در چلسی، فرانك لمپارد، جان تری و پتر چك همچنان از اعتماد بالای مورینیو برخوردارند.

4. رئال مادرید

مربی جدید، بازیكن جدید و فلسفه جدید. با به خدمت گرفته شدن كارلو آنجلوتی و گرت بیل به عنوان گران ترین بازیكن تاریخ فوتبال، به نظر دوران جدیدی در مادرید آغاز شده است. در كنار بیل ستارگان جوان اسپانیایی نظیر ایسكو، ایارامندی و كارواخال به تیم اضافه شده اند و مسوت اوزیل این تیم را به قصد لندن ترك كرده است. و خیلی از هواداران هنوز با جدایی اوزیل كنار نیامده اند.

موفقیت رئال بی تردید بستگی به كریس رونالدو خواهد داشت و با یك رونالدوی راضی، رئال می تواند نسبت به فتح لیگ قهرمانان برای دهمین بار امید داشته باشد. به همین دلیل در مورد قیمت واقعی خرید گرت بیل از جانب سران رئال صحبت خاصی مطرح نمی شود تا رونالدو عصبانی نشود.

نكته جالب در مورد پست دروازه بانی در مادرید است. به نظر ایكر كاسیاس در بازی های لیگ قهرمانان و جام حذفی و دیگو لوپز در لالیگا به محافظت از دروازه رئال مادرید خواهند پرداخت . كارلو آنجلوتی مرد اعتدال است. در مادرید وی می بایست به خیلی از درخواست ها تن در دهد تا موفق باشد.

3. بورسیا دورتموند

دورتموند تا اینجای فصل تمام بازی های خود را برده است، با وجود این وی هنوز حریف سختی را در پیش روی خود نداشته است. برد در مقابل بایرن مونیخ درر سوپر كاپ آلمان هم یكی از همین بازی ها به حساب می آید، ولی این دیدار در مراحل ابتدایی آماده سازی پیش فصل صورت گرفته است.

بی تردید بازیكنان رئال مادرید به خوبی از كیفیت بازی دورتموندی ها به خاطر شكست در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در فصل گذشته به خوبی اطلاع دارند، دورتموند با خرید هنریك مختاریان و آوبامیانگ، كیفیت خود را در فاز هجومی باز هم بهبود بخشیده است. صعود به بازی پایانی رقابت های لیگ قهرمانان فصل قبل نشان داد كه این تیم قابلیت های بالایی دارد و با كمی انگیزه، تمركز و تجربه این تیم می تواند در این فصل، باز هم تا مراحل بالایی صعود نماید. منتقدان كمی وجود دارند كه در این فصل دورتموند را جزء مدعیان به حساب نیاورند.

2. بارسلونا

به نظر الیور كان دوران اقتدار بارسلونا به پایان رسیده است. كاتالان ها پیش از فصل مجبور به تغییر اجباری سرمربی خود شدند، و حال با هدایت تاتا مارتینو نیز می خواهند بار دیگر قدرت چرخش توپ و كنترل بازی خود را بالاتر برده و باز هم اقتدار خود در اروپا را به همگان نشان دهند.

علاوه براین یك لیونل مسی سالم در بارسا می تواند، هر خط دفاعی در دنیا را به هم بریزد، با خرید نیمار به مبلغ 57 میلیون یورو، بازهم بارسا قدرت تهاجمی خود را افزایش داده است. وظیفه اصلی نیمار كم كردن بار مسی در لا لیگا است تا مسی در انتهای فصل بتواند به طور صد درصد در خدمت تیم باشد. رابطه و همكاری این دو سوپر استار در موفقیت های بارسا كاملا تعیین كننده خواهد بود، بازی بارسلونا اگر قابل پیش بینی هم باشد در روز خوبش، واقعا غیر قابل كنترل خواهد بود.

1. بایرن مونیخ

ماتیاس زامر مدیر ورزشی این باشگاه بعد از پیروزی مقابل هانوفر، خواهان احساس و انرژی بیشتر بازیكنان شد و نسبت به بی تفاوتی آنها هشدار داد. تا مربی جدید و سیستم جدید وی توجیهی برای نحوه بازی بازیكنان بایرن نباشند. بایرن شروعی مقتدرانه در بوندسلیگا نداشته است و با وجود 13 امتیاز از پنج بازی چندان درخشان عمل نكرده است.

اما بایرن مونیخ توانایی، سطح بازی و اراده واقعی خود را در بازی سوپركاپ اروپا به نمایش گذاشت.  بایرن مونیخ را باید با این معیار سنجید و این تیم را نیز یكی از مدعیان این فصل لیگ قهرمانان به حساب آورد، بزرگ ترین نقصان در این تیم عدم توانایی بازی سازی  از خط دفاعی است، ایرادی كه در فصل موفق قبل، كمتر قابل رویت بود.

 

دیدار بوریرام تایلند و استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه ساعت 15:30 از شبکه سه سیما به طور زنده پخش خواهد شد.


شبکه سه سیما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اقدام به پوشش زنده لیگ قهرمانان اروپا و آسیا خواهد کرد.

شبکه سه


بر این اساس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دیدار گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید اسپانیا سه شنبه شب ساعت 23:15 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.دیدار منچستر یونایتد انگلیس و بایرلورکوزن آلمان هم در همین ساعت از شبکه ورزش روی آنتن خواهد رفت.

چهارشنبه ساعت 15:30 دیدار استقلال ایران مقابل بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می شود.

دیدار بارسلونا اسپانیا مقابل آژاکس هلند هم در همین روز ساعت 23:15 روی آنتن شبکه سوم می رود.

همچنین دیدار ناپولی ایتالیا و بور

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : حمید

گزارش روز: علی سامی ین؛ جهمنی که انتظار کهکشانی های رئال را می کشد

از دو هفته پیش بلیط های بازی گالاتاسرای- رئال مادرید تمام شده است و هواداران این تیم خود را برای میزبانی هرچه باشکوه تر از آنچلوتی و شاگردانش آماده می کنند

گالاتاسرای شروع خوبی در رقابت های این فصل لیگ ترکیه نداشته و هنوز طعم پیروزی دراین فصل را نچشیده. سه بازی و سه تساوی نتیجه تلاش شاگردان فاتح تریم بوده؛ تساوی 1-1 مقابل بورساسپور، تساوی بدون گل مقابل اسکهیرسپور و تساوی 1-1مقابل آنتالیاسپور در روز جمعه. این شروع ضعیفی برای گالاتاسرای است که در دو دوره اخیر قهرمان سوپرکاپ ترکیه نیز شده است.

البته هواداران این تیم که وفاداری خاصی به تیمشان دارند، با همان شور و شوق همیشگی به تشویق تیمشان می پردازند و مثل سالهای قبل پراز هیجان به ورزشگاه می آیند. از دو هفته پیش بلیط های بازی گالاتاسرای مقابل رئال مادرید که سه شنبه شب در ورزشگاه علی سامی ین اسپور برگزار می شود به پایان رسیده.

هواداران افراطی این باشگاه برنامه های ویژه ای برای بازی های تیمشان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارند. آنها برای این بازی اشیاء سه بعدی ای را تهیه کرده اند که ساخت آنها 12 روز طول کشیده. سه شنبه شب جهنمی در ورزشگاه علی سامی به راه خواهد بود.هرچند که این جهنم برای هواداران رئال سوزنده نخواهد بود. ویسل جیلی، لیدر هواداران افراطی گالاتاسرای در گفت و گو با خبرنگار آ.اس به این نکته اشاره کرد که هواداران گالا با روی خوش و با رفتاری دوستانه ازهواداران رئال استقبال خواهند کرد ؛ چون هدف آنها این است که با هواداران همه تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان اروپا روابط دوستانه ای داشته باشند. بعید به نظر می رسد که از کاروان رئال مادرید در فرودگاه استانبول استقبالی به عمل بیاید. پیش از این هواداران افراطی گالاتاسرای برای تضعیف روحیه و تحت فشار گذاشتن بازیکنان تیم حریف به فرودگاه می رفتند، اما گویا این بار این اتفاق رخ نخواهد داد

فاتح تریم سرمربی گالا که همزمان هدایت تیم ملی ترکیه را نیز برعهده دارد، این وظیفه را برعهده دارد که بیش از 55هزار هوادار مشتاق و پرهیجان تیمش را شاد کند. او در نزد هواداران تیمش یک قهرمان است، چرا که در طول سالهای 1996 تا 2000، چهار قهرمانی متوالی در لیگ ترکیه را با این تیم کسب کرده و درجام یوفا در سال 2000 گالا را به قهرمانی رسانده. اونال آیساک، رئیس باشگاه گالاتاسرای هم حالا او را به عنوان سرمربی تیمش برگزیده و امیدوار است که تریم بتواند دوباره جام های زیادی را برای این تیم کسب کند. با ادامه حضور بوراک ییلماز در رختکن این تیم، تریم هم امیدواری زیادی برای این امر دارد.

سرمربی ترکیه ای گالا خاطره خوبی از بازی تیمش مقابل رئال مادرید دارد. فصل گذشته و درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا این دو تیم با هم روبرو شدند و بعد از برد قاطعانه رئال در بازی خانگی رفت،کمتر کسی فکرش را می کرد که گالا بتواند کار را برای رئال سخت کند. در بازی برگشت در استانبول گالاتاسرای با نتیجه 2-3 از سد رئال عبور کرد و آنها واقعا شاگردان مورینیو را به وحشت انداخته و رئال را تا یک قدمی حذف ازگردونه رقابت ها پیش بردند.

درآستانه این بازی حساس، سلوک اینان کمی مصدوم است ولی همه چیز حکایت از آن دارد که خودش برای حضور درمیدان اصرار زیادی دارد. وسلی اسنایدر هم کمی مصدوم است ولی تنها بازیکنی که غیبتش دراین بازی قطعی است، حمیت آلتین تاپ، بازیکن سابق رئال مادرید است

مارک کلاتنبرگ انگلیسی 39 ساله قضاوت این بازی را در دست خواهد داشت.

 foton

هشدار فرگوسن به مویس: قرعه منچستریونایتد در لیگ قهرمانان خیلی سخت است

مویس که در تابستان جانشین سرالکس فرگوسن شد، در اولین تجربه اش در رقابت های اروپایی، این هفته مقابل بایرلورکوزن قرار خواهد کرد.

دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد، فاش کرد که سرالکس فرگوسن اعتقاد دارد منچستریونایتد در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، با یکی از سخت ترین قرعه ها روبرو شده ست.

مویس که در تابستان جانشین سرالکس فرگوسن شد، در اولین تجربه اش در رقابت های اروپایی، این هفته مقابل بایرلورکوزن قرار خواهد کرد.

آنها علاوه بر این با تیم های رئال سوسیه داد و شاختار دونتسک روبرو خواهند شد و مویس اعلام کرد که فرگوسن در مورد دیدارهای دشواری که در پیش دارند به آنها هشدار داد.

او به خبرنگاران گفت:" بعد از قرعه کشی، با سرالکس تماس گرفتم تا با او در این مورد صحبت کنم. او گفت که فکر می کند این یکی از سخت ترین قرعه هایی است که منچستریونایتد در تاریخ چمپیونزلیگ با آن روبرو شده است.

وقتی او چنین حرفی می زند، حتما همین طور است.

ما تیم فوق العاده ای داریم اما فکر می کنم که نباید خیال پردازی کنیم. ما امیداریم که این فرصت را به دست بیاوریم تا ثابت کنیم که برای شکست دادن آنها به اندازه کافی خوب هستیم.

من تضمین می دهم که ما این فصل، سال آینده و سال بعد از آن در لیگ قهرمانان خواهیم بود و برای قهرمانی در آن خواهیم جنگید."

لوران بلان:پی.اس.جی به سرمربی نیاز ندارد؛سرمربی بی فایده است

سرمربی 47 ساله پاری سن ژرمن از برد تیمش مقابل بوردو راضی و خوشحال بود

لوران بلان سرمربی جوان باشگاه پاری سن ژرمن براین باور است که تیمش در مصاف با بوردو بهترین نمایش این فصل خود را به اجرا گذاشته است.

پی.اس.جی جمعه شب موفق شد تا با نتیجه 0-2 از سد بوردو عبور کند و سرمربی این تیم اعلام کرده که تیمش زمان زیادی برای آماده سازی برای این بازی نداشته.

گلهای بلایس ماتوئیدی و لوکاس مورا سه امتیاز این بازی ره به حساب پاری سن ژرمن واریز کرد و این برد در حالی به دست آمد که تعدادی از بازیکنان ملی پوش پاری سن ژرمن 11 ساعت قبل از برگزاری این بازی به اردوی تیمشان ملحق شده بودند. بلان که از عملکرد خوب شاگردانش در این بازی، با وجود عدم آمادگی 100% به شدت راضی بود به این نکته اشاره کرد که شاگردانش حتی به مربی نیاز ندارند.

بلان در صحبت هایی به بلن سپورت گفت:« فکر می کنم ما برای آماده سازی برای این بازی با یک پارادوکس روبرو بودیم. ما به خوبی نتوانسته بودیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم. تلاش کردیم تا به تمام جزئیات فکر کنیم و جالب اینجاست که این بازی، بهترین بازی ما از شروع فصل تاکنون بود. تعدادی از بازیکنان ما ساعت 18.15 روز پنجشنبه به اردوی تیم ملحق شده بودند و وقتی برای آماده سازی نداشتند ولی نتیجه بازی را می بینید؟ به نظر می رسد که سرمربی بلااستفاده و الکی است.»

لوکاس مورا دراین بازی اولین گلش برای پاری سن ژرمن را به ثمر رساند و درپایان این بازی گفت:« من به این گل نیاز داشتم تا توانایی هایم را به دیگران ثابت کنم. من به یک بازی که در آن الگو و نمونه باشم نیاز داشتم. جالب است بدانید که من بعد از سفر به آمریکا با کاروان تیم ملی برزیل به شدت خسته بودم. ما هنوز ازنظر فیزیکی به 100% آمادگی مان نرسیده ایم و حالا باید تمرکزمان را روی بازی مان در لیگ قهرمانان اروپا قرار دهیم.»

پاری سن ژرمن سه شنبه شب در اولین بازی اش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل المپیاکوس قرار خواهد گرفت.

روز استثنایی فوتبال اروپا؛ رونمایی از اوزیل، بیل و کاکا

ویژگی مهم بازی‌های امروز اروپا آغاز به کار سه ستاره بزرگ فصل نقل و انتقالات با تیم‌های تازه‌شان است.

امروز یک روز استثنایی در فوتبال دنیاست، روزی هیجان‌انگیز برای علاقمندان به فوتبال اروپا آنهایی که دلشان برای هیجان مسابقات باشگاهی لک زده.
به گزارش گل ویژگی مهم بازی‌های امروز اروپا آغاز به کار سه ستاره بزرگ فصل نقل و  انتقالات با تیم‌های تازه‌شان است. امروز مسعود اوزیل با آرسنال به ساندرلند می‌رود، گرت بیل 100 میلیون دلاری با رئال مقابل ویارئال می‌ایستد و البته کاکا در تورنیو اولین بازی فصلش را با میلان انجام خواهد داد، بازیکن محبوبی که تماشای مجددش در پیراهن روسونری جذاب خواهد بود.
اگر برنامه خودتان را روی این بازی‌ها تنظیم نکرده‌اید همین حالا این کار را انجام بدهید ضمن سایت گل هم یک راه میانبر برای مطلع شدن از وضعیت این مسابقات است. بازی آرسنال  ساندرلند ساعت 18:30، تورنیو  میلان 23:15 و ویارئال  رئال مادرید ساعت 00:30 برگزار می‌شود امشب بازی حساس یوونتوس و اینتر را هم داریم که گل مسابقات روز شلوغ فوتبال اروپاست.

ستاره سابق تیم ملی اوکراین وبرنده توپ طلای سال 2004 در دور اول تورنمنت گل خارکوف، در رده صد و هجدهم قرار گرفت

آندری شوچنکو فوتبالیست سالهای نه چندان دور تیم ملی اوکراین و باشگاه میلان ممکن است در بازی های المپیک سال 2016 ریودوژانیرو حضور داشته باشد ولی نه به عنوان یک فوتبالیست؛ بلکه به عنوان یک گلف باز

این اسطوره اوکراینی که در سال 2004 توپ طلای دنیای فوتبال را مال خود کرد، روز پنجشنبه برای اولین بار به عنوان یک گلف باز حرفه ای در تورنمنت سوپریر کاپ خارکوف که یکی از تورنمنت های چلنج تور اروپاست شرکت کرد.

البته او در دور اول این تورنمنت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در میان 131 شرکت کننده، در رتبه صد و هجدهم قرار گرفت. او در مجموع 84 ضربه به توپ زد و 12 ضربه با ویکتور ریوی ولزی که حریف مستقیمش بود فاصله داشت

شوچنکو سالهاست که با جدیت تمام به ورزش گلف می پردازد و قبل از خداحافظی اش از دنیای فوتبال، بعد از اتمام رقابتهای یورو2012،نیز گلف بازی می کرد.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم هایی مثل دینامو کیف، میلان و چلسی را دارد ، عزمش را جزم کرده که نماینده تیم گلف کشورش در بازی های المپیک سال 2016 ریودوژانیرو باشد.

 View Raw Image" href="http://oi43.tinypic.com/1shylg.jpg">

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : حمید

عکس روز: محاصره برای مهار نیمار توسط پرتغالی ها

دیشب تیم ملی برزیل موفق شد تا در دیداری دوستانه با نتیجه 1-3 از سد پرتغال عبور کند

دیشب تیم های ملی برزیل و پرتغال در دیداری دوستانه در آمریکا مقابل یکدیگر قرار گرفتند و درشب درخشش نیمار، سلسائو موفق شد تا در نهایت با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد

نیمار دراین بازی یک گل زد، یک پاس گل داد و در گل سوم تیمش هم تاثیرگذار بود.

بازیکنان پرتغالی دیگر نمی دانستند که چطور باید نیمار را مهار کنند و حتی به قیمت محاصره کردن او هم که شده سعی داشتند تا مانع از درخشش نیمار دراین بازی شوند.

همان طور که دراین عکس می بینید، برونو آلوس برای مهار نیمار به هر شیوه ای متوسل می شد. او در دقیقه 30 بازی با یک ضربه آرنج محکم مانع از حرکت نیمار شد و 4 دقیقه بعد بود که نیمار با به ثمر رساندن یک گل از روی یک حرکت فردی نشان داد که مهارنشدنی است

 

 

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : حمید

جریمه گل نزدن بنزما: نیمکت نشینی نود دقیقه ای مقابل بلاروس

در شبی که دشام، بنزما را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد تیمش توانست بعد از 500 دقیقه ناکامی در گلزنی با نتیجه 2-4 از سد بلاروس عبور کند

تیم ملی فرانسه دیشب در جریان بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درقاره اروپا و در گروه آی مقابل بلاروس به میدان رفت.

دراین بازی دیدیه دشام، به دلیل مسائل تکنیکی کریم بنزما را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد و او را روی نیمکت ذخیره ها قرارداد. این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که بنزما در چندین بازی اخیر خروسها موفق به گلزنی نشده بود وتیم ملی فرانسه بیش از 500 دقیقه بود که به گل نرسیده بود.

نیمکت نشینی بنزما اتفاقی بود که از سال گذشته شاهد آن نبودیم. این ماجرا باعث شد تا او حتی یک دقیقه هم در بازی با بلاروس به میدان نرود و حالا باید منتظر ماند و دید که در آخرین بازی فرانسه درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 سرنوشت بنزما به چه ترتیبی خواهد بود.

اولیور ژیرود تنها مهاجم فرانسه در این بازی بود و فرانک ریبری هم با وجودمشکلات فیزیکی ای که داشت در زمین مسابقه قرار داشت و توانست با زدن دو گل تیمش را به سمت برد سوق بدهد و فرانسه با نتیجه 2-4 از سد بلاروس عبور کرد.

بنزما 1217 دقیقه است که برای تیم ملی فرانسه به گل نرسیده و تا پیش از این و در تمام دیدارهایی که دیدیه دشام روی نیمکت مربیگری خروس ها قرار می گرفت، بنزما درترکیب اصلی تیم او قرار داشت و تنها به جزو مواقعی که مصدوم یا محروم بود برای تیم دشام بازی می کرد ولی گویا حالا صبر دشام هم درمورد کریم سر آمده است.

  foton

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : حمید

ریبری: صحبت های اورا ما را به سمت برد سوق داد

ستاره 30 ساله فرانسوی یادآوری کرد که برد تیمش مقابل بلاروس بعد از صحبت های پاتریس اورا با خروس ها به دست آمده

فرانک ریبری ستاره باتجربه باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه در صحبت هایی اعلام کرد که صحبت های بین دو نیمه پاتریس اورا با بازیکنان فرانسه این تیم را به برد 2-4 مقابل بلاروس در بازی روز سه شنبه رساند.

شاگردان دیدیه دشام در بین دو نیمه با نتیجه 0-1 از حریف عقب بودند ولی دو گل از ریبری و گلهای سمیر نصری و پاول پوگبا سه امتیاز این بازی را به حساب فرانسه واریز کرد. این برد، در شرایطی به دست آمد که بیش از 500 دقیقه بود که تیم ملی فرانسه در بازیهای رسمی اش در گلزنی ناکام مانده بود. در پایان این مسابقه ریبری اعلام کرد که پاتریس اورا با صحبت هایی که در بین دو نیمه برزبان آورد، تیمش را به سمت برد هل داد.

ریبری 30 ساله به خبرنگاران گفت:« این برد مال همه است. مال ما و مال هواداران هم هست. بازی کمی عجیب بود. به ویژه بعد از نیمه اول... در بین دو نیم پت اورا در رختکن برای همه سخنرانی کرد و حرفهایش برای همه خیلی خوب بود.»

صحبت های اورا اعتماد به نفس را به هم تیمی هایش بازگرداند. این درحالی است که اورا بعد از مسائلی که در اردوی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2010 پیش آمد، با محرومیتی نه ماهه مواجه و از همراهی خروسها برای نه ماه دور ماند.»

حالا فرانسه از نظر امتیازی، شرایط برابری با اسپانیا در گروه آی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا دارد ولی آنها یک بازی بیشتر از شاگردان بیسنته دل بوسکه برگزار کرده اند.

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : حمید

صعود تیم های کاستاریکا و آمریکا به جام جهانی برزیل

شاگردان یورگن کلینزمن حالا باید خود را برای حضور در جام جهانی 2014 آماده کنند.

تیم ملی آمریکا دیشب موفق شد تا در دیدار حساسش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آمریکای شمالی مرکزی مقابل مکزیک به برد ارزشمندی دست بیابد.

با برد0-2 آمریکایی ها مقابل مکزیک و کسب هر سه امتیاز این بازی، شاگردان یورگن کلینزمن بلیط حضور در رقابتهای جام جهانی 2014 را به دست آوردند.

کاستاریکا هم مقابل جامائیکا به تساوی 1-1 رسید و با تساوی 2-2 هندوراس و پاناما، کاستاریکا هم صعودش را به جام جهانی قطعی کرد

 حالا و درحالی که هنوز دو بازی دیگر تا پایان بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آمریکای شمالی و مرکزی باقی مانده ، تیم ملی آمریکا با کسب 16امتیاز صعودش به جام جهانی را قطعی کرده وکاستاریکا هم با 15امتیاز مسافر جام جهانی خواهد شد.

جالب اینجاست که هر 4 تیم باقی مانده هنوز شانس راهیابی به جام جهانی را دارند.

تیم سوم این گروه نیز به صورت مستقیم به جام جهانی خواهد رسید و تیم چهارم در بازی پلی آف مقابل نیوزیلند قرار خواهد گرفت.

درحال حاضر هندوراس با11 امتیاز در رده سوم است. پاناما با 8امتیاز در رده چهارم قرار گرفته، مکزیک 8امتیازی پنجم است و جامائیکا با 4امتیاز رده ششم جدول را در اختیار دارد.

شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : حمید

فن پرسی: انتظار نداشتیم با استونی مساوی کنیم

در این دیدار نارنجی ها تا دقایق پایانی با نتیجه 2-1 از حریف عقب بودند اما پنالتی فن پرسی آنها را به یک امتیاز این دیدار رساند.

رابین فن پرسی، کاپیتان تیم ملی هلند، از اینکه تیمش در دیدار با استونی تنها به یک تساوی دست پیدا کرد، ابراز تعجب کرد.

در این دیدار نارنجی ها تا دقایق پایانی با نتیجه 2-1 از حریف عقب بودند اما پنالتی فن پرسی آنها را به یک امتیاز این دیدار رساند.

او به خبرنگاران گفت:" چه کسی انتظار چنین نتیجه ای را داشت؟ این برای فوتبال خیلی خوب است. بدشانس بودیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم اما این هم جزئی از فوتبال است.

می دانستیم که هفته دشواری در پیش داریم. همه فکر می کردند که دیدار آسانی خواهیم داشت اما این بازیکنان جوان خیلی آماده بودند. بازیکن آنها که دو گل زد (کنستانتین واسیلیف) خیلی خوب بود.

بازی عجیبی بود. باید خوشحال باشیم که به تساوی رسیدیم. با کمی خوش شانسی، می توانستیم 3-2 به پیروزی برسیم."

آرین روبن هم در مورد این دیدار گفت:" وقتی می دانید بهتر هستید و سه امتیاز این دیدار را به هواداران تان بدهکارید، کسب چنین نتیجه ای بسیار ناامید کننده است.

ما باید در همان 20 دقیقه ابتدایی، دو، سه یا حتی چهار گل به ثمر برسانیم. این اتفاق رخ نداد اما آنچه بعد از آن رخ داد هم نباید اتفاق می افتاد."
شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : حمید

پرو 1-2 اروگوئه: امیدواری با سوارس

در این دیدار که تیم میزبان به دلیل اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد، لوئیس سوارس با به ثمر رساندن هر دو گل سلسلته، ستاره تیمش بود.

 تیم ملی اروگوئه با پیروزی 2-1 در خانه پرو، امیدهایش برای رسیدن به مرحله پلی آف جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی را افزایش داد.

در این دیدار که تیم میزبان به دلیل اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد، لوئیس سوارس با به ثمر رساندن هر دو گل سلسلته، ستاره تیمش بود.

او گل اول بازی را در دقیقه 43، از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در دقیقه 67 برتری تیمش را دو برابر کرد تا تک گل جفرسون فارفان در دقیقه 84 هم نتواند مانع از پیروزی اروگوئه شود.

با این پیروزی، اروگوئه با یک بازی کمتر و 3 امتیاز بیشتر نسبت به ونزوئلا، جایگاهش در رتبه پنجم را تقریبا قطعی کرد. آنها در مرحله پلی آف باید با برنده دیدار ازبکستان- اردن روبرو بشوند.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: از بنزما انتظار بیشتری داریم

مهاجم رئال آخرین بار در دیدار 5 ژوئن 2012 مقابل استونی برای فرانسه گل زد و اکنون حدود 20 ساعت است که در دیدارهای ملی موفق به گلزنی نشده است

نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، بعد از تساوی بدون این تیم مقابل گرجستان، کریم بنزما را مورد انتقاد قرار داد.

مهاجم رئال آخرین بار در دیدار 5 ژوئن 2012 مقابل استونی برای فرانسه گل زد و اکنون حدود 20 ساعت است که در دیدارهای ملی موفق به گلزنی نشده است. او در 27 دیدار اخیر هم تنها 3 گل زده و همین مسئله باعث شد تا لو گرائه او را مورد انتقاد قرار دهد.

او به خبرنگاران گفت:" این یک مشکل است. او خیلی ناراحت است. بازیکنی که در ترکیب ثابت رئال مادرید بازی می کند، نمی تواند آنقدر که می گویند، بد باشد. ما انتظار بیشتری از او داریم."

 در مقابل بنزما هم از خود دفاع کرد و گفت:" می دانم چه وقتی خوب هستم و چه وقتی نه. در این دیدار خیلی بد نبودم. تلاش می کنم تا در دیدار بعدی بهتر کار کنم. من به همین میزان اکتفا نمی کنم.

شرایط کمی پیچیده است. ما پیروز نمی شویم، گل نمی زنیم و خوب بازی نمی کنیم. دوران سختی است. نمی گویم که به خودمان شک داریم اما مدت زیادی از آخرین گلزنی ما می گذرد."

سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 16:58 ::  نويسنده : حمید

الیور کان: آمار گلزنی پایین، دلیل فروش اوزیل بود

اوزیل در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی، با انتقالی 47 میلیون یورویی، راهی آرسنال شد

الیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است دلیل فروش مسوت اوزیل توسط رئالی ها، آمار گلزنی پایین این بازیکن بود.

اوزیل در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی، با انتقالی 47 میلیون یورویی، راهی آرسنال شد و کان معتقد است این انتقال تنها به این دلیل صورت گرفت که کارلو آنچلوتی آینده برای این بازیکن در رئال نمی دید.

او به بیلد گفت:" اوزیل نتوانست در رئال خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جانشین مطرح کند.

او فصل گذشته تنها 9 گل در لالیگا به ثمر رساند و این برای پستی که او بازی می کند، پشت مهاجم، کافی نیست. به ویژه وقتی این را در نظر بگیرید که برای رئال به ثمر رساندن 100 گل در هر فصل طبیعی است.
بازیکنانی که می خواهند در باشگاهی مانند رئال جان سالم به در ببیرند، باید در هر دیدار خودشان را ثابت کنند و نشان بدهند که بهترین بهترین ها هستند.

دیدن اینکه اوزیل با آن سبک ظریف بازی اش، در فوتبال انگلیس بتواند خود را به عنوان یکی از بهترین ها معرفی کند، جالب خواهد بود."

اوزیل که در سال 2010 از برمن به رئال پیوست، در 104 بازی، 19 گل برای این تیم به ثمر رساند.
یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 17:10 ::  نويسنده : حمید

کروس: چلسی برتر از بایرن؟ احتمالا مورینیو شوخی کرد

مورینیو بعد از دیدار جمعه شب اعلام کرد که تیمش در سراسر بازی برتر از شاگردان گواردیولا بود

تونی کروس، هافبک بایرن مونیخ، به صحبت های اخیر مورینیو بعد از دیدار سوپرکاپ اروپا، واکنش نشان داد.

مورینیو بعد از دیدار جمعه شب اعلام کرد که تیمش در سراسر بازی برتر از شاگردان گواردیولا بود و از اینکه تیم های در دیدار با تیم های سرمربی اسپانیایی تا این اندازه کارت قرمز دریافت می کنند، ابراز ناراحتی کرده بود.

کروس در گفتگو با نشریه بیلد، در پاسخ به صحبت مورینیو که گفته بود تیم بهتر، شکست خورد، گفت:" این نظر اوست. مطمئن نیستم که او جدی گفته باشد.

آنها حتی وقتی 11 نفره بودند، خیلی ضعیف تر از ما به نظر می رسیدند."

دیدار دو تیم در پایان 120 دقیقه با تساوی 2-2 به پایان رسید و در نهایت بایرنی ها در ضربات پنالتی پیروز شدند.

مورینیو: تیم برتر زمین، تیم بازنده بود؛ ده نفره شدن تیمم،داستان تکراری من و یوفاست

مورینیو درمورد اخراج رامیرس از زمین مسابقه گفت:«من تجربه زیادی در ده نفره بازی کردن تیم هایم در مسابقات یوفا دارم. »

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در پایان دیدار تیمش در سوپرکاپ اروپا مقابل بایرن مونیخ به شدت برآشفته و ناراحت بود. او در پایان بازی از اینکه تیمش نتوانسته یازده نفره بازی را به پایان برساند ابراز حسرت کرد.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های مورینیو به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*تیم بهتر نبرد: من ناامیدم.چون به نظر من تیم بهتر میدان باخت. تیمی که شایسته برد بود، شکست خورد. همیشه تیم برتر پیروز نمی شود. وقتی خاوی مارتینس گل زد دقیقا حس کردم که آنها شایستگی اش را ندارند

*اخراج رامیرس:یک برخورد جلوی من اتفاق افتاد و دانته حرکت خشنی انجام داد ولی در پی آن حتی یک کارت زرد هم نگرفت. حضور یک داور خوب انگلیسی کافی بود تا کمی با رامیرس صحبت می کرد و او را آرام می کرد و  از بازیکنان زمین می خواست تا خشن بازی نکنند. شاید هیچ وقت در یک بازی در این سطح حضورنداشته و نمی داند که ما چه حسی داریم. برای ما زندگی مان فوتبال است. عشق ما فوتبال است. اگر تو عاشق فوتبال نباشی، نمی توانی یک فینال را بدین ترتیب و با دومین کارت زردی که نشان می دهی ،بکشی

 

*بازی یازده- یازده: فوتبال ورزشی است که درآن یازده نفر مقابل یازده نفر قرار می گیرند.در بازی جمعه شب تیمی یازده نفره مقابل تیمی ده نفره بازی کرد. این برای من چیز جدیدی نیست. من تجربه زیادی در ده نفره بازی کردن تیم هایم در مسابقات یوفا دارم. عادت کرده ام که تیمی ده نفره را با خستگی بارزی تمرین دهم. تجربه  من در تمرین دادن تیم هایی است که با ده بازیکن به ما کمک کردند. وقتی ادن آزارد گل زد27 دقیقه تا پایان بازی مانده بود.ما تمام این دقایق را باید ده نفره بازی می کردیم که خیلی سخت بود. وقتی او گل زد با خودم فکر کردم: ادامه می دهیم. داور علاقه زیادی داشت تا یک دقیقه هم که شده به وقت های اضافه نیمه اول وقت تلف شده اضافه کند

 

 

*جمع بندی: وقتی من در چلسی بودم، دو یا سه بار با ده بازیکن مقابل  بارسلونا بازی کردیم. وقتی دراینتر بودم در یک نیمه نهایی اروپایی مقابل بارسلونا یک ساعت ده نفره بودیم. به رئال مادرید رفتم و دوباره با تیمی ده نفره ، این بار مقابل بارسلونا بازی کردم. حالا به چلسی برگشته ام و دوباره تیمم در سوپرکاپ ده نفره شده است. جمع بندی با خودتان.من خوش شانس نیستم.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل