بروزترین وبلاگ فوتبال
دیدار بوریرام تایلند و استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه ساعت 15:30 از شبکه سه سیما به طور زنده پخش خواهد شد.


شبکه سه سیما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اقدام به پوشش زنده لیگ قهرمانان اروپا و آسیا خواهد کرد.

شبکه سه


بر این اساس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دیدار گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید اسپانیا سه شنبه شب ساعت 23:15 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.دیدار منچستر یونایتد انگلیس و بایرلورکوزن آلمان هم در همین ساعت از شبکه ورزش روی آنتن خواهد رفت.

چهارشنبه ساعت 15:30 دیدار استقلال ایران مقابل بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می شود.

دیدار بارسلونا اسپانیا مقابل آژاکس هلند هم در همین روز ساعت 23:15 روی آنتن شبکه سوم می رود.

همچنین دیدار ناپولی ایتالیا و بور

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : امیرپارسا

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : حمید

بازیکن سویا:همه دنیا دیدند؛ این یک دزدی بود

داور کمی صبر کرد تا ببیند که حمله بارسلونا به کجا می انجامد و آن حمله مبدل به گل سوم بارسا شد

فرناندو ناواررو، بازیکن باشگاه سویا در پایان بازی شنبه شب تیمش درنوکمپ و مقابل بارسلونا به شدت عصبانی بود. دراین بازی سویا با نتیجه 2-3 مغلوب میزبان کاتالونیایی اش شدو این بازیکن باتجربه، تصمیمات داوری دراین بازی را با «دزدی»مقایسه کرد.

در جریان این بازی داور گل صحیح سویا را مردود اعلام کرد و در شرایطی که 20 ثانیه از پایان وقت های تلف شده گذشته بود،بازی همچنان ادامه داشت و در آن زمان بود که بارسلونابه گل برتری اش رسید. حالا ناواررو، قضاوت مونیس فرناندس، داور این بازی را زیر سوال برده و در پایان بازی به خبرنگاران گفت:«آنچه در پایان بازی رخ داد تاسف آور بود. بارسلونا تیم بزرگی است ولی وقتی نمی تواند به پیروزی برسد، مسائل دیگری مطرح می شود. همه دنیا دیدند. 20 ثانیه از اتمام زمان قانونی بازی گذشته بود و همه دیدند که چه شد. الان باید تلاش کرده و به حرکت ادامه دهیم. این یک دزدی بود ولی نمی توان کاری کرد.ما نمی توانیم با انرژی بارسلونا را ترک کنیم، چون دراین بازی باخته ایم. ما نمایش خوبی داشتیم ولی این به هیچ دردی نخورد. آیا ناراحت هستیم؟ من می ترسم محرومم کنند و به همین خاطر نمی توانم چیزی بگویم.»

اونای امری، سرمربی سویا هم در پایان بازی گفت:«وقتی بازی 0-1 بود تیم ما بازی خیلی خوبی انجام می داد. ما به خاطر تلاشهایی که انجام دادیم، شایسته پاداش بودیم.درمقابل تیم های بزرگ باید بیشتر تلاش کرد. بازی زیبایی بود و این به یادخواهد ماند که ما باختیم ولی واقعا جنگیدیم.»

او درمورد قضاوت داور بازی گفت:« حیف شد که گلی که از روی کرنر به ثمر رساندیم را به خاطر یک تردید، مردود اعلام کردند. داور خطا را ندیده بود و فقط جنجال بعد از آن را دید ولی خب باید به داوران احترام گذاشت. با این گل که مردود اعلام شد شاید سرنوشت به نحو دیگری رقم می خورد.شاید بازی 2-3 به نفع ما می شد. بعد از آن هم ماجرای وقت های تلف شده پیش آمد و وقتی که این وقتها به پایان می رسد ،داور باید سوت پایان را بزند ولی داور کمی صبر کرد تا ببیند که حمله بارسلونا به کجا می انجامد و آن حمله مبدل به گل سوم بارسا شد.همه ما به داور نگاه می کردیم. تصمیمات او علیه تیم ما بود. »

امری درمورد نیمار و مسی هم گفت:« نیمار خوب جلو می آمد و مهار کردن او در مصاف های تک به تک کار سختی است. کوکه بازی خوبی انجام داد و به تیم کمک زیادی کرد. مسی در ثانیه های پایانی سرنوشت بازی را رقم زد و به همین خاطر هم هست که مسی ، مسی است. فوتبال همین است. من به خاطر آنچه درجریان بازی رخ داد حسرت می خورم.»

قطعا روانشناسی ورزشی تنها کاهش استرس یا افزایش انگیزه نیست ، هرچند نگاه سنتی به این علم به همین زمینه ها محدود می شود.

پروفسور مارک ویلیامز ، یکی از برجسته ترین دانشمندان اروپا در روانشناسی ورزشی ، علم فراگیری مهارت ها و تخصص و تحلیل عملکرد بازیکنان است. او  یکی از شاخص ترین چهره های علمی  در زمینه انتشار مقالات مرتبط با فراگیری مهارت است و بیش از 120 مقاله علمی بین المللی ، 13 جلد کتاب ، سخنرانی و مشاوره در 30 کشور مختلف در دنیا را در کارنامه دارد. مارک ، هم اکنون به عنوان مدیر و موسس گروه مطالعه متخصصین و نخبه های دانشگاه برونل لندن ،  مشاورر دوره های مربیگری و بهبود عملکرد یوفا ، فیفا و فدراسیون فوتبال انگلستان و مدیر پروژه فدراسیون تنیس انگلستان فعالیت میکند.

 مارک ، از انتشار اولین مقاله ات در سال 1992 تا به امروز ، تکنولوژی ، دانش و ورزش حرفه ای چگونه با هم ارتباط داشتند؟

مارک : می توانم بگویم از 1997 تا به امروز در واقع این سه حیطه با هم جلو آمده اند. در آن سال برای اولین بار فدراسیون فوتبال انگلیس موسسه مربیگری تاسیس کرد که فکر می کنم در زمان خودش بزرگترین مجموعه مربیگری در سراسر جهان بود ، در آنجا حدود 50 هزار مربی در بازه زمانی کوتاهی گرد هم آمدند. رابین راسل و هاوارد ویلکینسون کمک زیادی به ورود دانش و تحقیقات به ورزش حرفه ای کردند. من در انتشار مجله ای برای مربی ها در آن زمان با آنها همکاری می کردم . این مجله هر سه ماه یک بار چاپ می شد و متمرکز شده بود بر دانش ورزش ، فیزیولوژی ، جامعه شناسی ورزش و یادگیری مهارت ها . گرایش ما به این بود که مطالبی قابل فهم وعلمی برای مربیان فراهم کنیم.

- آیا این اولین تجربه حضور دانش اکادمیک در ورزش بود ؟

مارک : بله ، من فکر می کنم اولین مشارکت بین دانشگاه و باشگاه های حرفه ای در سال 1997 در باشگاه اورتون اتفاق افتاد. آنها مقدار قابل توجهی پول برای حمایت از دانشجویان فوق لیسانس در روانشناسی ورزش و فیزیولوژی گذاشتند. بلافاصله بعد از آنها لیورپول و بعد هم سایر باشگاه ها همین روند را ادامه دادند.

- این روند ادامه داشته است ؟

مارک : قویتر شده ،  اگر الان به تیم اورتون بروید می بینید 12 متخصص ورزش که از دانشگاه مدرک مرتبط دارند در اکادمی مشغول به کار هستند.حتی در برخی باشگاه ها تعداد متخصصین علوم ورزشی از تعداد اساتید دانشگاه در دانشکده های ورزش بیشتر شده است. برای برای مثال می توانم به منچستر سیتی ، منچستر یونایتد و ارسنال اشاره کنم. در واقع سود حاصل از حق پخش تلویزیونی و سرمایه گذاری هایی که در لیگ برتر شد به سمت ایجاد فرصت هایی رفت که دانشمندان ورزشی در این مجموعه ها مشغول به کار شوند.

-به سراغ مطالعات تو برویم ، یکی از کلیدی ترین مفاهیم در مقالات و تحقیقات تو کلمات اندازه گیری ، پیش بینی و تصمیم گیری هستند. چرا این موارد تا این حد برایت اهمیت دارند؟

مارک : در ورزش ، فکر می کنم ایده های متفاوتی وجود دارد ، ایده هایی که از ذهن افراد می اید. من به عنوان یک محقق ، مایل بودم بی طرفی را به پروسه پیشرفت ورزش با جمع آوری داده ها و تحلیل شان  اضافه کنم. من قضاوت بر اساس یک داده حقیقی را به یک اظهار نظر صرفا برخاسته از ذهن آدمی ترجیح می دهم.در مورد پیش بینی و تصمیم گیری ، به نظرم این دو زمینه به صورت کاملا جدی در ورزش بررسی نشده اند و به نحوی حتی نادیده گرفته شده اند. تمام تمرکز تحقیقات ورزشی بر اصلاح امادگی فیزیکی بازیکنان ، تغذیه ، جلوگیری از مصدومیت و ریکاوری است . قطعا اینها برای یک ورزش مهم اند اما جایگاه توسعه تکنیک ، تاکتیک و هوش یادگیری در ورزش حرفه ای کجاست ؟ برای من مهم ترین چیز توانایی یادگیری مهارتی و تطابق ذهنی با نیازهای یک ورزش برای بازیکن است. مهارت گرفتن تصمیم درست ، در زمان درست. در این زمینه به اندازه کافی تحقیق نکرده ایم.

- تکنولوژی چقدر به پیشرفت این تحقیقات کمک کرده است ؟

مارک : یکی از چالش ها در مورد هوش بازی ، این است که بر خلاف چربی بدن یا سرعت بازیکن ، هوش بازی خوانی ، تصمیم گیری و پیش بینی به سادگی قابل اندازه گیری نیستند. قدرت و چالش تکنولوژی در این است که بتواند محیط و موقعیت تست را به موقعیت واقعی بازی نزدیک کند. در حال حاضر شبیه سازی ویدئویی و تا حدی انیمیشن وارد این حیطه شده است اما شاید در اینده نه چندان دور شاهد حضور حقیقت مجازی هم باشیم. حقیقت امر این است که شاید تا به امروز 90 % تمرکز تحقیقات اکادمیک متمرکز بر دلایل و مکانیزم های تصمیم گیری و پیش بینی بوده است تا بازیکنان حرفه ای و نیمه حرفه ای را مقایسه کند اما تعداد بسیار کمی مقاله وجود دارد که تلاش کرده باشند این یافته ها را به کمک مثلا انیمیشن یا ویدئو بازسازی کنند و محیط تمرینی مهیا کنند.

- یک سوال در مورد علم روانشناسی ورزش ، چرا وقتی مورد روانشناسی ورزشی حرف میزنیم ، اکثر نگاه ها به سمت کاهش استرس و افزایش انگیزه می رود ؟ چراتاکیدی روی سایر مطالب و تکنیک های این علم وجود ندارد؟

مارک : قطعا روانشناسی ورزشی تنها کاهش استرس یا افزایش انگیزه نیست ، هرچند نگاه سنتی به این علم به همین زمینه ها محدود می شود. در حال حاضر تمرکز زیادی بر " فرایند یادگیری " وجود دارد هم چنین هوش بازیخوانی یکی از مهم ترین عناصر در ورزش حرفه ای است. وقتی به بهترین تیم های دنیا فکر میکنی  که در سالهای اخیر موفق بوده اند، مثلا به بارسلونا یا در سطح ملی اسپانیا یا المان ، خیلی کم پیش می آید که اظهار نظری در مورد میزان آمادگی بدنی شان بشنوی ، همه نگاه ها به سمت تاکتیک ها و مهارت های ذهنی بازیکنان است ، مهارت تصمیم گیری درست در زمان درست.

- آیا فوتبال امروز بارسلونا و اسپانیا ، نهایت فوتبال است ؟ آیا بازی از این هم می تواند زیبا تر شود ؟

 - بازی همیشه در حال تغییر و توسعه است . در 20 سال گذشته تغییرات اساسی در زمینه های امادگی جسمانی شاهد بودیم و الان ورزشکاران بهتری داریم . ریتم بازی هم عوض شده است و امروزه خیلی سریعتر است ، من گمان می کنم این روند ادامه خواهد داشت و قدم بعدی می تواند اگاهی تکنیکی و تاکتیکی بهتر در زمینه بازی باشد.

- ایا فوتبال انگلیس باید به دنبال فراگیری تیکی تاکا باشد؟ آیا تیکی تاکا اینده فوتبال جهان است ؟

- مارک : در هر سبک بازی تکنیک و تاکتیک مهم اند ، من فکر می کنم بعید است که ما بخواهیم مانند بارسلون یا اسپانیا بازی کنیم چون تفاوت های فرهنگی مشخصی وجود دارد. انتظار از تیم های انگلیسی یک سبک مشخص بازی است ، نگاه سنتی که فیزیک قدرتمند ، استقامت و کار سخت را می طلبد. فوتبال فقط نقطه ضعف و قوت شما نیست ، در مورد توانمندی های حریف شما هم هست. تیکی تاکا روش خوبی برای بازی بازیکنانی است که در آن تیم ها هستند و من از تماشای آن لذت می برم ولی این هرگز به این معنا نیست که همه تیم ها باید به روش آنها بازی کنند. -

- در 20 سال گذشته ، علی رغم پیشرفت علم و تکنولوژی در انگلیس ، شاهد موفقیت تیم ملی این کشور هیچ وقت نبوده ایم ، مشکل کجاست ؟

مارک: من فکر می کنم این مسئله یکی از زیان های داشتن بهترین لیگ دنیا است ! باشگاه های برتر ، بودجه خوبی برای ترانسفر بازیکن دارند و به دنبال منافع خودشان هستند . وقتی آنها با ستارگان خارجی قرار داد امضا میکنند فرصت چندانی برای جوانان انگلیسی برای درخشش مهیا نمی شود. هم چنین ، ما نیاز به توسعه و سرمایه گذاری بیشتر در پرورش مربیان مان داریم ، چرا که اگر بازیکنان ما دسترسی به مربیان طراز اول داشته باشند ، امکان پیشرفت بهتری دارند.

 - به عنوان سوال آخر ، می خواهم نظرت را در مورد علت کیفیت یک بازیکن در آسیا بپرسم که نمونه ای شبیه او قبلا نبوده است و بعید هم می دانم هرگز تکرار شود ، اسم او علی کریمی است و در اروپا هم سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد ، ریشه این تفاوت او در کجاست ؟

( برای این سوال ، یک کلیپ 4 دقیقه ای از بهترین مهارت ها و گل های علی کریمی در پرسپولیس ، تیم ملی و بایرن مونیخ را تماشا می کند ).

مارک : او قطعا در خیابان فوتبال یاد گرفته است ، درست است ؟ او محصول آکادمی نیست. فوتبالی خیابانی (منظورش همان  کل کوچک خودمان است) به خاطر فضای کمتر ، جنس بازی و هیجانی که برای نوجوانان و جوانان دارد یک ضرورت به تمام معنا است ، بازیکنانی که فوتبال را از فوتبال خیابانی اغاز میکنند سرعت و کیفیت بهتری در یادگیری مهارت دارند ، ما در انگلیس این مسئله را اخیرا در تمرینات اکادمی پرورش استعدادهای انگلستان در نظر گرفته ایم . آنجا نوجوانان ما باید با توپی کوچک تر از توپ حرفه ای فوتبال در زمینی به مراتب کوچک تر با نفرات کمتر فوتبال یا شاید فوتسال بازی کنند

جاوید جعفری فراهانی

با تشکر از نیلوفر مومنی

 

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : حمید

اییارامندی: بیل نشان داد که چقدر خوب است

گران قیمت ترین خریداسپانیایی رئال در بازار تابستانی امسال به تمجید از عملکرد گرث بیل با پیراهن رئال مادرید پرداخته

آیسر اییارامندی ستاره جوان و آینده دار باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به تمجید از گرث بیل پرداخته.

بیل شنبه شب و در اولین بازی ای که با پیراهن رئال مادرید برگزار کرد، موفق شد تا اولین گلش برای تیم مادریدی را وارد دروازه ویارئال نماید. این بازی درنهایت با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.

در جریان این بازی، اییارامندی که بازیکن ملی پوش تیم ملی زیر21 سال اسپانیا نیز هست، در کنار گران قیمت ترین بازیکن دنیای فوتبال توپ زد و در پایان بازی هم به تمجید از عملکرد بیل پرداخت.

اییارامندی 23 ساله به وب سایت رسمی رئال مادرید گفت:« بیل بازیکن بزرگی است و برای ما خیلی مهم است. او در اولین بازی ای که برای رئال برگزار کرد به گل رسید و نشان داد که چقدر بازیکن خوبی است. »

اییارامندی در ادامه به این نکته اشاره کرد که خوشحال است که بعد از سپری کردن مصدومیتش به میادین ورزشی بازگشته و دراین باره گفت:« وقتی مصدوم شدم اوضاع خیلی سخت بود. من تازه به رئال آمده بودم و تنها 2هفته بعد از انتقالم به سانتیاگو برنابئو مصدوم شدم و دو ماه از میادین دور بودم و حالا خوشحالم که به روزهای اوج برگشته ام. من مدتی است که بازی نکرده بودم و قطعا کمی با روزهای اوجم فاصله دارم. ولی به زودی ریتم تمرینی و بازیهایم را باز خواهم یافت.»

آیسر اییارامندی در بازار نقل وانتقالات تابستانی با قراردادی 38 میلیون یورویی از رئال سوسیداد به رئال مادرید منتقل شد و پیش از این، 54 بازی برای سوسیداد برگزار کرده بود.

دیشب لاس پالماس موفق شد تا با تک گل مسعود شجاعی از سد رئال خائن عبور کند

 لاس پالماس یکی از تیم های دسته دومی لیگ اسپانیا، (لیگا آدلانته) دیشب در بازی خانگی اش مقابل رئال خائن با تک گل مسعود شجاعی به پیروزی رسید. دراینجا می توانید تصاویر منتخبی از این بازی را ملاحظه کنید:


http://www.udlaspalmas.net/wp-content/2013/09/SSG_0066-1024x681.jpg

http://www.udlaspalmas.net/wp-content/2013/09/SSG_0065-1024x681.jpg

http://www.udlaspalmas.net/wp-content/2013/09/SSG_0070-1024x681.jpg

http://www.udlaspalmas.net/wp-content/2013/09/SSG_0114-1024x681.jpg

http://www.udlaspalmas.net/wp-content/2013/09/SSG_0120-1024x681.jpg

El iraní Masoud, celebrando el único tanto del partido / Samuel Sánchez (udlaspalmas.net)
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:9 ::  نويسنده : امیرپارسا

نتیجه ی آزمایشات صبح امروز حاکی از آن هستند که جوردی آلبا، بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه ی همسترینگ پای راست خود بمدت سه هفته از میادین به دور خواهد بود.

Jordi Alba on the bench after coming off injured against Sevilla / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

بارسا در این سه هفته 6 دیدار مهم را برگزار خواهد کرد.(چهار دیدار در لالیگا و دو دیدار در لیگ قهرمانان) و این یعنی آلبا در دیدارهای مهمی غایب خواهد بود از جمله:

رایو وایکانو-رئال سوسیداد-آلمریا-وایادولید در رقابتهای لالیگا وهمچنین:

آژاکس و سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:8 ::  نويسنده : امیرپارسا
     آخرین تغییرات تا 20:42 به وقت ایران
1392/06/24    19:30
 54'
ساوتهمپتون 0 - 0 وستهام
1392/06/24    15:00
نتیجه نهایی
فيورنتينا 1 - 1 کالياري
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
لاتزيو 3 - 0 كيه وو
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
ليورنو 2 - 0 کاتانيا
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
اودينزه 1 - 1 بلونيا
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
ورونا 2 - 0 ساسولو
1392/06/24    23:15   سامپدوريا ? - ? جنوا
 
1392/06/24    14:30
نتیجه نهایی
گرانادا 0 - 1 اسپانيول
1392/06/24    19:30
 57'
ختافه 2 - 1 اوساسونا
1392/06/24    21:30   مالاگا ? - ? رايو والكانو
 
1392/06/24    23:30   بتيس ? - ? والنسيا
 
1392/06/24    18:00
نتیجه نهایی
هافن هايم 2 - 1 مونشن گلادباخ
1392/06/24    20:00
 42'
برانشوآيگ 0 - 1 نورنبرگ
1392/06/24    16:30
نتیجه نهایی
موناكو 1 - 0 لوريان
1392/06/24    19:30
 55'
ليل 0 - 2 نيس
1392/06/24    23:30   ليون ? - ? استادي رنز
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : امیرپارسا

آقای گل لالیگا اکنون آمار جالبی را از خود برجای گذاشته و گلی که دیشب وارد دروازه ی سویا کرد شانزدهمین گلی بود که مسی در شانزده مصاف با تیمهایی که Unai Emery مربی آنها بوده است به ثمر رسانده است!!!!

Messi, Neymar and Cesc celebrate the Argentinian's goal / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

در ادامه لیستی از آمار و ارقام دیدار دیشب که توسط سایت رسمی باشگاه بارسلونا منتشر شده است را با هم میخوانیم...

-مسی بهترین گلزن لالیگا با 6 گل زده در سه دیدار----->دو گل به لوانته و سه گل به والنسیا و تک گل دیشب خود مقابل سویا

-تیمهایی که مسی بیشترین گل را به آنها زده است:

اتلتیکو مادرید (20گل)

رئال مادرید (18گل)

اوساسونا (16گل)

سویا (16گل)

زاراگوزا (14گل)

والنسیا (14گل)

اتلتیک بیلبائو (13گل)

-نیمار و دو پاس گل در لیگا (هردو به مسی!!!!)

-دنیل آلوز زننده ی اولین گل بارسا در این فصل که با ضربه ی سر به ثمر رسید.4 سال از آخرین گلی که این مدافع برزیلی با ضربه ی سر به ثمر رساند میگذرد. (سال 2009 مقابل مالاگا)

-آلوز همچنین سه هزار و پانصدمین گل خانگی بارسا را در تاریخ لالیگا به ثمر رساند.رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به ترتیب با 3471 و 2909 گل خانگی در رتبه ی دوم و سوم قرار دارند.

-مارتینو پنجمین مربی بارسلوناست که موفق شده هر 4 دیدار اول لالیگا را به پیروزی برسد.

Brocic (1960), Venables (1984), Van Gaal (1997) and Vilanova (2012). اینها 4 مربی دیگر بارسا هستند که درسالهای مشخص شده موفق به کسب 12 امتیاز در 4 دیدار اول تاریخ لالیگا شده اند.

-بارسا دومین تیمی است که توانسته دو بار در 4 دیدار اول لالیگا به پیروزی برسد.رئال مادرید در سالهای 1961و1962 به این موفقیت دسته یافته است.

-و مالکیت 63 درصدی بارسا و 19 شوت (10 شوت در چهارچوب) آخرین آماریست که توسط سایت رسمی منتشر شد.

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : امیرپارسا

به گزارش فوتسال پلانت ، در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا دو تیم بارسلونا آلوسپرت و ال پوزو مورسیا به تساوی 5 - 5 رسیدند. 

فوتسال بارسلونا


بدین ترتیب تیم بارسلونا به لطف پیروزی 1 - 0 در دیدار رفت در مجموع دو دیدار به برتری 6 - 5 رسید و قهرمان شد.

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:3 ::  نويسنده : امیرپارسا

ازی در برابر سویا برای دنی آلوز بسیار مهم است چرا که آلوز 6 سال در تیم سویا بازی میکرد . دنی آلوز در آستانه بازی با تیم سابق خود گفت : از تیم سابق خود بسیار سپاسگذار هستم . 

دنی آلوز


آلوز بارها بر این مساله تاکید کرده است . دنی آلوز در حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت : این آخر هفته برای من بسیار ویژه خواهد بود . سویا همواره جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و همیشه آن را به سادگی اش یاد میکنم .
Del Nido در مورد دنی آلوز  گفته است : "وقتی که آلوز به باشگاه سویا آمد فقط 100،000 یورو برای اوپرداخت میشد . در آمد او بعد ها به 40 میلیون یورو رسید .  اگر ما قادر بودیم دنی آلوز را حفظ میکردیم . زیرا بازیکن بزرگی است .

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : امیرپارسا

بارسلونا با نتیجه سه بر دو دیدار هفته چهارم خود در لالیگا را مقابل سویا با پیروزی پشت سر گذاشت.

 

دنی آلوس 36، لیونل مسی 75 و الکسیس سانچس 94 برای بارسلونا و ایوان راکیتیچ 80 و کوکه 90 برای سویا گلزنی کردند. بارسا با این پیروزی، شمار امتیازهای خود را به 12 رساند تا علاوه بر حفظ رکورد صد در صد پیروزی، رتبه دوم جدول را نیز حفظ کند. سویا هم با این شکست دو امتیازی ماند تا رتبه پانزدهم جدول را به خود اختصاص دهد.

 

 

جرارد مارتینو در مورد این دیدار گفت: به نظر من همکاری لیونل مسی و نیمار در ترکیب تیم بسیار عالی است. این دومین پاس گلی است که نیمار به مسی می‌دهد. 

 
همکاری این دو مرا هیجان زده کرده است. تا زمانی که بیاموزیم به عنوان یک تیم عملکرد خوبی داشته باشیم، عملکرد بازیکنان درخشان‌تر از گذشته می‌شود. موثرتر و با کمترین مشکلات می‌توانیم بازی کنیم
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : امیرپارسا

 

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

Ads not by this site
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCBFOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
 
 
 
 
 
 
 
FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
 
 
 
 
 
 
 

یک بنگاه شرط بندی سرشناس قصد داشت تا با پرداخت مبالغ هنگفتی تبلیغاتش را روی آستین پیراهن بارسلونا قرار دهد که با پاسخ منفی سران باشگاه کاتالان روبرو شد.

 
 
 طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو سران باشگاه بارسلونا به پیشنهاد نجومی یک بنگاه شرط بندی سرشناس برای درج آگهی این بنگاه روی آستین پیراهن آبی و اناری تیم کاتالان پاسخ منفی دادند.

سران این بنگاه شرط بندی قصد داشتند تا در صورت موافقت بارسلونا و در ازای پرداخت مبلغ قابل قبولی تبلیغاتشان را روی یکی از آستین های پیراهن بارسلونا حک کنند که این اتفاق رخ نخواهد داد. آنها قصد داشتند که برای بازی های بارسلونا در رقابتهای لالیگا در فصل 4-2013 نامشان را روی آستین چپ پیراهن بارسلونا حک کنند.

لازم به ذکر است که در جریان رقابت های این فصل لالیگا، روی آستین سمت راست پیراهن بارسلونا، لوگوی لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا قرار دارد و در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، روی آستین سمت راست، لوگوی رقابتهای اروپایی نقش می بندد.

طبق این گزارش، سران باشگاه بارسلونا با رد این پیشنهاد یادآوری کردند که اینگونه تبلیغات با ارزشهای باشگاه کاتالان جور در نمی آید.

در سال 2004 نیز خوان لاپورتا، رئیس وقت باشگاه بارسلونا به پیشنهاد بنگاه شرط بندی «بی وین» برای حک کردن نام این بنگاه برروی پیراهن باشگاه کاتالان پاسخ منفی داده بود.

تا قبل از توافق باشگاه رئال مادرید با خط پروازی امیریتس و درج نام «فلای امیریتس» روی پیراهن کهکشانی ها، کمپانی «بی وین» یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه مادریدی بود

 
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 20:54 ::  نويسنده : امیرپارسا

بهترین گزارشگر جهان علیه فردوسی‌پور!

 
ری هادسون یکی از بهترین گزارشگران جهان در پایان همین بازی به شدت از بازی مسی تجلیل کرد و در توصیف نمایش خیره‌کننده و شعبده‌گونه او روی گل سوم گفت: «او دفاع سویا را مانند لبه‌های یک لباس، با اُتو تا زد.»

شب گذشته و در  حاشیه دیدار دو تیم بارسلونا و سویا، عادل فردوسی‌پور یک بار دیگر یکی از گزارش‌های پر از قضاوت و بحث‌برانگیز خودش را ارایه داد. 


علاوه بر مداخله در مسایل داوری که کلا «خوراک» عادل خان است، او بارها به ملامت لیونل مسی پرداخت و با انتقاد از بازی این بازیکن، او را مهره‌ای خودخواه معرفی کرد که به هم‌تیمی‌هایش به ویژه نیمار پاس نمی‌دهد!
در آن سوی مرزها اما، جایی که زندگی بدون فردوسی‌پور و القائات او در جریان است،  پس از بازی دیشب مسی به شدت به خاطر 45 دقیقه درخشانش در نیمه دوم مورد ستایش قرار گرفت. سایت بین‌المللی و اصلی گل مسی را با چهار ستاره به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی کرد و انبوه کامنت‌ها را در حمایت از ستاره آرژانتینی به نمایش گذاشت. 

وب‌سایت‌های آس و مارکا هم در همین راستا از نمایش قهرمانانه لئو یاد کردند؛ فضایی که 180 درجه با گزارش فردوسی‌پور و اتمسفری که او دیشب ساخت تفاوت داشت. جالب ینجاست که ری هادسون یکی از بهترین گزارشگران جهان در پایان همین بازی به شدت از بازی مسی تجلیل کرد و در توصیف نمایش خیره‌کننده و شعبده‌گونه او روی گل سوم گفت: «او دفاع سویا را مانند لبه‌های یک لباس، با اُتو تا زد.»
 
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : حمید

ماسچرانو: بارسا باید بهتر بازی کند

آبی و اناری ها شب قبل موفق شدند به چهارمین پیروزی پیاپی شان در رقابت های این فصل برسند اما چیزی نمانده بود که در دقایق پایانی این پیروزی را از دست بدهند.

خاویر ماسچرانو، مدافع بارسا، پس از پیروزی نزدیک مقابل سویا، به هم تیمی هایش هشدار داد که باید در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشند.

آبی و اناری ها شب قبل موفق شدند به چهارمین پیروزی پیاپی شان در رقابت های این فصل برسند اما چیزی نمانده بود که در دقایق پایانی این پیروزی را از دست بدهند.

ماسچرانو در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا تاکید کرد که تیمش نیاز به ارائه عملکرد بهتر دارد؛ وگرنه به خاطر اشتباهات شان تنبیه خواهند شد.

او به خبرنگاران گفت:" ما باید پیشرت زیادی بکنیم.

زیرا اشتباه ما روی سرنوشت بازی تاثیرگذار است. ما خوش شانس بودیم که توانستیم به پیروزی برسیم. اما همیشه این اتفاق رخ نمی دهد. شرایط در دیدارهای آینده دشوارتر خواهد شد.

ما نمی توانیم دو گل بزنیم و بعد بگوییم هر اتفاقی می خواهد رخ بدهد.

البته این به آن معنا نیست که ما ضعیف بازی کردیم. ما تنها خطاهایی داشتیم که باید آنها را کم کنیم."

بارسا چهارشنبه شب در نوکمپ از مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان آژاکس خواهد بود.

فلورنتینو پرس: رونالدو برای همیشه "مادریدیستا" خواهد ماند

رونالدو امروز قراردادش را با رئال برای 5 سال دیگر تمدید کرد تا به شایعات در مورد جدایی اش از این باشگاه پایان بدهد.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد روز تمدید قرارداد رئال، روزی فراموش نشدنی برای هواداران این باشگاه است.

رونالدو امروز قراردادش را با رئال برای 5 سال دیگر تمدید کرد تا به شایعات در مورد جدایی اش از این باشگاه پایان بدهد.

پرس به خبرنگاران گفت:" ما سرانجام به چیزی که همه هواداران به دنبالش بودند، دست پیدا کردیم. چهار سال قبل این ورزشگاه پر از جمعیت بود؛ هرچند امروز اینطور نیست. ما یک بازیکن فوق العاده را به هواداران معرفی کردیم؛ بازیکنی که مانند او دیگر نخواهد آمد. هواداران در آن روز رونالدو را در جمع خودشان دیدند.

او ثابت کرد که یک استعداد فوق العاده است و قلب همه رئالی ها را فتح کرد. او یک رکورد خارق العاده به جا گذاشت. 203 گل در 203 دیدار با پیراهن رئال. هیچ رکورد بهتری از این وجود ندارد.

اکنون کریس به دنبال یک چالش جدید است. او می تواند همچنان گل های بیشتری برای ما به ثمر برساند و قهرمانی های بیشتری را جشن بگیرد. رئال همیشه باشگاه بهترین بازیکنان بوده است. ما همیشه بهترین بودیم.

آنهایی که بازی آلفردو دی استفانو را دیدند می توانند ببیند که ما حالا کریس رونالدو را داریم. امروز، روزی فوق العاده برای هواداران رئال اس زیرا متوجه شدند که بهترین بازیکن دنیا در خانه اش می ماند. هواداران ما، انتظارات زیادی دارند و البته علاقه زیادی هم به کریس دارند.

کریس برای همیشه "مادریدیستا" خواهد ماند."

برای دیدن مصاحبه رونالدو با خبرنگاران

به ادامه مطلب بروید



بقیش ...
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : حمید

خبر بد برای بارسلونا:مصدومیت 15 تا20 روزه جوردی آلبا

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در دقیقه 15 از زمین مسابقه خارج و آدریانو به جای او وارد زمین مسابقه شد

در جریان بازی شنبه شب بارسلونا مقابل سویا، تیم کاتالان با دو مصدومیت جدید روبرو شد تا مشکلات تاتا در چینش خط دفاعی تیمش افزایش یابد.

در دقیقه 15 بازی بود که جوردی آلبا با مصدومیتی که با آن مواجه شد، مجبور به ترک زمین مسابقه گردید. بعد از خطای ویتولو برروی آلبا ، او زمین مسابقه را ترک کرد و آدریانو به جای او وارد زمین مسابقه شد

بعد از انجام ارزیابی های ابتدایی مشخص شد که عضله دوسر ران پای راست آلبا آسیب دیده و او برای 15 تا 20 روز از میادین ورزشی به دور خواهد بود. او که بعد از حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا وهمراهی ماتادورها در بازی با فنلاند و شیلی به بارسلونا بازگشته بود، از روزهای پایانی هفته گذشته با شاگردان تاتا مارتینو تمرین می کرد. آلبا در بازی با فنلاند 90 دقیقه در زمین بود و گل اول تیمش در آن بازی حساس را به ثمر رساند و در بازی دوستانه مقابل شیلی حتی یک دقیقه هم به زمین نرفت.

از سوی دیگر، در دقیقه 74 بازی و اندکی قبل از آنکه مسی گل دوم تیمش را به ثمر برساند، آندرس اینیستا با احساس ناراحتی زمین را ترک کرد و سسک فابرگاس به جای او روانه میدان شد.

foton

دیگو لوپس: باید از کاسیاس حمایت کرد؛ هیچ وقت دو دروازه بان تیم دراین حد برابرنبوده اند

لوپس در جریان بازی با ویارئال دروازه بان رئال مادریدبود و با مهارهای فوق العاده ای که در جریان بازی داشت، توانست تیمش رااز شکست نجات دهد

دیگو لوپس در جریان بازی دیشب ورزشگاه ال مادریگال دروازه بان اصلی رئال مادرید بود و در پایان بازی خواهان اتحاد تمام و کمال میان بازیکنان تیم مادریدی شد و از هم تیمی هایش خواست تا وارد حاشیه نشود.

لوپس در مورد تصمیم آنچلوتی برای استفاده از او در بازیهای لالیگا و استفاده از کاسیاس در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی گفت:« باید به سرمربی تیم احترام گذاشت.اوست که تصمیم می گیرد و باید از بازیکنانی که در زمین قرار می گیرند حمایت کرد. صحبت های زیادی به گوش می رسد و تنها کاری که ما باید انجام دهیم، احترام گذاشتن است و در هر بازی ای که سرمربی مارا به میدان می فرستد باید تمام توانمان را به کار بگیریم. باید از کاسیاس حمایت کرد. من اصلا به بحث هایی که دراین باره مطرح می شود، توجهی ندارم و هرروز با تمام توان تمرین می کنم و برای حضور در ترکیب اصلی می جنگم. اگر قرعه به نام من در بیاید هم سعی می کنم که به بهترین نحو ممکن از شرایط بهره ببرم.»

لوپس ادامه داد: « من حس می کنم که نظرات خیلی زیادی به گوش می رسد. در دنیای فوتبال همه نظر می دهند و من دراین باره نمی توانم کاری انجام بدهم. زیاد حرفها را نمی خوانم و تمرکزم را روی کار خودم قرار داده ام. فرصتی که دراختیار من قرار گرفته فوق العاده است و تلاش می کنم که از آن نهایت استفاده را بکنم.»

دروازه بان تیم مادریدی ادامه داد:« شاید هیچ وقت شرایط اینگونه نبوده که دو دروازه بان در یک حد و اندازه در یک تیم باشند. این سرمربی تیم است که تصمیم گیری می کند و باید تا پای جان در کنار تیم و هم تیمی ها باشیم. این اتفاق در پست های دیگر نیز رخ می دهد چون در تیم ما رقابت حساس است و بازیکنان تیم ما کیفیت بالایی دارند.باید منسجم تر و متحدتر از همیشه باشیم ودرغیر این صورت کار برای ما سخت می شود.

گزارش داوری: گل مردود سویا درست بود؛ خطا برروی دی ماریا پنالتی نبود

بارسلونا دیشب موفق شد تا در خانه با نتیجه 2-3 از سد سویا عبور کند و رئال در ال مادریگال مقابل ویارئال به تساوی 2-2 رسید

آندوخار اولیور، کارشناس داوری رادیو مارکا، دیشب و بعد ازاتمام بازی های رئال مادرید و بارسلونا به کارشناسی صحنه های حساس این بازی پرداخت

بارسلونا- سویا

در دقیقه 64 بازی اتفاقی جنجالی رخ داد.کالا با ضربه سر توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را برای سویا مبدل به گل کرد و مونیس فرناندس، داور بازی این گل را به خاطر هل دادن و فشار آوردن بازیکن سویا به بازیکن بارسلونا مردود اعلام کرد؛ در صورتی که این گل کاملا صحیح بود. تنها کاری که کالا در این صحنه انجام داد، ضربه زدن به توپ بود و بعد از آن به خاطر تجمع بازیکنان درآن منطقه به بازیکن بارسلونا برخورد کرد ولی این گل هیچ موردی نداشت و نمی بایست مردود اعلام می شد.

داور این بازی در صحنه دیگری نیز اشتباه کرد. این صحنه در دقایق پایانی نیمه اول رخ داد و در جریان آن، ام.بیا بازیکن سویا می بایست با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج می شد که این اتفاق رخ نداد

ویارئال- رئال مادرید

فرناندو ته سیرا ویتیه نس، داور بازی ویارئال- رئال مادرید در جریان این بازی قضاوت نسبتا خوبی داشت . البته او چند اشتباه را نیز مرتکب شد که از جمله آنها می توان به اعلام خطای هند ناچو اشاره کرد. دراین صحنه توپ به صورت غیرعمدی به دست ناچو برخورد کرد.

بازیکنان رئال مادرید معتقد بودند که داور می بایست به خاطر خطای انجام شده برروی دی ماریا یک ضربه پنالتی اعلام کند؛ این اتفاق رخ نداد و داور دراین صحنه تصمیم درستی گرفت. چرا که این ستاره آرژانتینی بود که خودش را جلوی مدافع حریف انداخت و داور در این صحنه، به درستی قضاوت کرد و پنالتی ای برای رئال اعلام نکرد

بیل: به خاطر گلزنی ام احساس غرور می کنم ولی از نتیجه نهایی ناامید شدم

ستاره ولزی رئال مادرید در بازی دیشب تیمش گلزنی کرد و ازاینکه توانسته به تیمش کمک کند خوشحال است و احساس غرور می کند

بعد از اتمام بازی دیشب ورزشگاه ال مادریگال و تساوی 2-2 دو تیم رئال مادرید و ویارئال دراین بازی ، گرث بیل، زننده یکی از دو گل تیم مادریدی با خبرنگاران صحبت نکرد.

اما ساعاتی بعد او در صفحه رسمی اش در توئیتر، نظرش را در مورد این بازی ابراز کرد.

بیل که گل اول تیمش در این بازی را به ثمر رساند، از اینکه توانست دراین بازی به کمک تیمش بیاید راضی و خوشحال بود ولی از اینکه تیمش نتوانست به سه امتیاز این بازی برسد ابراز ناراحتی کرده است.

درپیغام بیل در توئیتر می خوانیم:« احساس غرور می کنم که در اولین بازی ام به گل رسیدم و از اینکه توانستم 60 دقیقه بازی کنم، راضی هستم. البته از اینکه نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم، احساس ناامیدی می کنم. حالا باید رو به جلو و به بازی سه شنبه شب نگاه کرد.»

خبر فوری: کریس رونالدو امروز قراردادش با رئال را تمدید می کند

ستاره پرتغالی بعد از ماه ها جنجال، قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد

وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای رسمی از تمدید قرارداد کریستیانورونالدو خبر داد. هنوز مشخص نیست که قرارداد جدید رونالدو تا چه سالی اعتبار خواهد داشت و رقم دستمزد آتی او چقدر خواهد بود ولی وب سایت رسمی باشگاه مادریدی باانتشار این بیانیه تمام تردیدها را از میان برداشت تا بعد از تساوی تلخ این تیم مقابل ویارئال، خبر خوشحال کننده ای به هوادارانش داده باشد.

دراین بیانیه می خوانیم:« امروز ، 15 سپتامبر ساعت 13.45 دقیقه به وقت  اسپانیا در جایگاه افتخاری ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، مراسم تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو برگزار خواهد شد. در این مراسم،فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی و این بازیکن پرتغالی حضور خواهند یافت.»

مارتینو(2): دوست ندارم که راجع به داوران حرف بزنم ؛نمی توانیم مانع از خلاقیت های پیکه شویم

به نظرم الکسیس اعتماد به نفسش را بازیافت و همیشه به خوبی تیم های حریف را تحت فشار قرار می دهد . او با سخاوتمندی بازی می کند و ما مربیان تیم، به او کمک خواهیم کرد.

بعد از برد 2-3 بارسلونا مقابل سویا در بازی دیشیب، جراردو مارتینو سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او اعلام کرد که تیمش برای کسب سه امتیاز این بازی تا آخرین ثانیه سختی کشیده.

متن صحبت های تاتامارتینو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. این بخش دوم و پایانی صحبت های اوست:

*مسی: در واقعا شرایط به نحوی بود که فضای کمی دراختیار تیم ما قرار داشت. بازیکنان سویا خوب کار می کردند و ما فضای خالی چندانی نمی یافتیم. درنیمه دوم بیشتر به توپ رسیدیم و مسی بیشتر مالک توپ می شدو کار برایش راحت تر بود

*صحبت های پاسارلا: من به او نگفتم که مدافع خواهیم خرید. من به او گفتم که آنچه در بازار زمستانی به بررسی اش خواهیم پرداخت، احتمال خرید یک مدافع است ولی با قاطعیت دراین باره حرف نزدم. قطعا پویول عملکرد خوبی درترکیب تیم خواهد داشت

*داوری بازی: من دوست ندارم که راجع به داوران حرف بزنم و برای آنکه عادلانه درمورد داوری صحبت کرد، باید دید که چه اتفاقاتی در زمین رخ داده. گل مردود بازی، به خاطر خطای دانی آلوس بود. من این صحنه را سه بار دیدم و واقعا هم خطا بود. گاهی وقتها داوری ها به نفع توست و گاهی وقتها به ضرر تو

*تئیو: او در جناح راست بازی کرد. چون نیمار به بازی کردن در جناح چپ عادت دارد. من این تصمیم را گرفتم، چون به نظرم هم الکسیس و هم پدرو از بازیهای ملی برگشته بودند. به نظرم خوب بود که پدرو دراین بازی استراحت کند. شرایط به نحوی بود که بیشتر از جناح چپ حمله می کردیم و این تصمیم بستگی به این دارد که اوضاع تیم به چه ترتیب باشد. از این بابت نگران نیستم

*اینیستا : او هربار بهتر از قبل می شود. من در مورد حال و روزش با او صحبتی نکرده ام. اینیستا اخیرا در تیم ملی هم بازی کرده بود. ما مجبوریم تا به خوبی از اینیستا، چابی و سسک استفاده کنیم و هرزمانی که به نظرمان لازم آمد از آنها بهره ببریم.سسک هم شرایط خوبی دارد و در طول 15 دقیقه کارهای زیادی انجام داد. آنچه برای من مهم است این است که همه بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند

*پیکه: من معتقدم که یک مدافع درحد و اندازه های او می تواند توپ را ربوده و به محوطه جریمه حریف برود.نمی توانیم مانع از خلاقیت های پیکه شویم و باید از او بخواهیم تادر هر شرایطی به تیم کمک کند.

*الکسیس: او به گلزنی نیازی نداشت و به خاطر گلی که زد از او متشکریم.به نظرم الکسیس اعتماد به نفسش را بازیافت و همیشه به خوبی تیم های حریف را تحت فشار قرار می دهد . او با سخاوتمندی بازی می کند و ما مربیان تیم، به او کمک خواهیم کرد.

مارتینو(1): نیمار بی عیب و نقص کار کرد؛ از برد تیم راضی هستم

نگران رابطه او با مسی در زمین بودیم و حالا می بینیم که همه چیز خوب پیش می رود. او دراین بازی دومین پاس گلش را هم داد. خیلی زود قبراق تر از قبل به کار ادامه خواهیم داد

بعد از برد 2-3 بارسلونا مقابل سویا در بازی دیشیب، جراردو مارتینو سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او اعلام کرد که تیمش برای کسب سه امتیاز این بازی تا آخرین ثانیه سختی کشیده.

متن صحبت های تاتامارتینو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. این بخش اول صحبت های اوست:

*تغییرات درتیم در نیمه اول و دوم : در نیمه اول ما تمام تلاشمان را برای زدن گل اول به کار گرفتیم. سویا تنها یک ضد حمله داشت و ما پنج یا شش موقعیت گل داشتیم. بعد از آن تغییرات سویا آسیب های زیادی به تیم ما وارد کرد. ما دروقتی که گل دوم را زدیم، دیگر کنترل بازی را در دست نداشتیم. چیزی کم داشتیم. این همان چیزی است که هفته به هفته درموردش صحبت می کنیم. این هفته هم درموردش صحبت کردیم: لحظات فشار و لحظاتی که تیم حریف تیم برتر است.

*کنترل بازی ها: بارسا در کنترل توپ و میدان استاد است. در مصاف والنسیا کمی حواسمان پرت شد ولی معمولا این طور نیستیم. در بازی شنبه شب بنا به شرایط بازی مجبور شدیم تا کمی نحوه بازی مان را تغییر دهیم . از اینکه توانستیم دراین بازی پیروز شویم راضی هستم

*قابلیت های بارسا و کارهایی که مارتینو می تواند برای بارسا انجام دهد: من وقتی به اینجا آمدم می دانستم که باید خودم را با ایده های باشگاه تطبیق دهم؛ ایده هایی که خودم هم به آنها پایبندی دارم. می خواهیم کارهایی درتیم انجام دهیم که اوضاع را بهبود بخشیم. گل دانی آلوس که بعد از سه بازیابی توپ در خط دفاعی انجام شد عالی بود

*نیمار: واقعیت این است که نیمار از هر نظر بازی بی عیب و نقصی را ارائه داد. این نه تنها نتیجه و ثمره ویژگی ها و قابلیت های فوتبالی او بود، بلکه ثمره تلاشهای او در زمین نیز بود. ما از عملکرد نیمار راضی هستیم.نگران رابطه او با مسی در زمین بودیم و حالا می بینیم که همه چیز خوب پیش می رود. او دراین بازی دومین پاس گلش را هم داد. خیلی زود قبراق تر از قبل به کار ادامه خواهیم داد و قاطع تر بازی می کنیم

*مدافعان: فکر می کنم که ما به همین ترتیب به دفاع کردن ادامه خواهیم داد. چون به نظر من بهترین راه برای دفاع کردن همین است. باید فضاهای خالی پشت سربوسکتس را به خوبی پوشش بدهیم .درجریان بازی گاهی به مشکلاتی برخوردیم و باید بیشتر دراین زمینه کار کنیم.

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : حمید

برای دیدن گزارش تصویری بازی

به ادامه مطلب بروید



بقیش ...

عکس روز: میلان پیکه یار دوازدهم بارسلونا در مصاف با سویا

در زمان گرفتن عکس یادگاری، جرارد پیکه پسرش را در آغوش داشت تا بارسلونا عکس یادگاری اش را با ترکیبی 12 نفره بگیرد

قبل از آغازبازی دو  تیم سویا و بارسلونا، و زمانی که قرار بود هر یک از دوتیم عکس یادگاری اش را بگیرد، جرارد پیکه به کنار زمین آمد و فرزندش را از شکیرا گرفت و به زمین برد تا عکس یادگاری بارسلونا دراین بازی با حضور 12 نفر گرفته شود. میلان پیکه یارکمکی آبی اناری ها دراین بازی بود

foton

میلان پیکه در آغوش مادر و درکنار مادربزرگش (مادر جرارد پیکه)

foton

foton

این هم مادر میلان که به تماشای حضور پسرش در عکس یادگاری بارسلونا ایستاده

آنچلوتی: دیگو خوب بازی کرد؛ تساوی عادلانه بود؛ درمورد دروازه بانان تصمیممان را گرفته ایم

سرمربی ایتالیایی رئال در صحبت هایی اعلام کرد که هر دو دروازه بان تیمش می دانند که ایکر در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

رئال مادرید دیشب در بازی اش مقابل ویارئال که اولین بازی بیل برای کهکشانی ها نیز بود به یک تساوی 2-2 رضایت داد. در جریان این بازی دیگو لوپس درون دروازه مادریدی ها قرار گرفت و بامهارهای فوق العاده ای که در جریان بازی داشت، از باخت تیمش مقابل حریف جلوگیری کرد.

درپایان این مسابقه کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در گفت و گو با خبرنگاران شرکت کرد.دراینجا می توانید متن صحبتهای کارلتو را مطالعه کنید:

*نظرتان درمورد بازی چیست؟

بازی سخت بود ولی بعید می دانم که بدترین بازی رئال بوده باشد. کاملا روشن است که هریک از دو تیم ریتم متفاوتی داشتند. این طبیعی است. بازیهایی که بعد از برگزاری بازیهای ملی برگزار می شوند، سخت و نفس گیر هستند و آماده سازی برای این بازیها متفاوت است. مشکل فقط مشکل فیزیکی نبود و مشکل روانی هم بود. واکنش تیم بعد از اولین گل، خوب بود. اگر کمی بیشتر دقت می کردیم می توانستیم به پیروزی برسیم ولی تساوی نتیجه عادلانه ای است.

*نظرتان درمورد شروع رسمی بیل و اییارامندی چیست؟

هردوی آنها خوب بودند ولی درابتدا کمی سختی کشیدند. بازی هردویشان خوب بود. من آنها را برای 90 دقیقه درترکیب تیم قرار ندادم؛ چون برای بازی اول زیاد خوب نیست

*همکاری کریس و بیل چطور بود؟

این اولین باری بود که آنها درکنار هم بازی می کردند. گهگداری آنها در بالها جایشان را عوض می کنند. چون هردویشان خیلی به سمت میانه میدان حرکت می کنند.البته این موضوع مهمی نیست

*آیا لوپس رئال را از باخت نجات داد؟

او خیلی خوب بازی کرد. لوپس هوشیار است و واکنش های خوبی نشان داد.نمی دانم که آیا او تیم را از شکست نجات داد یا نه ولی فکر می کنم که اگر کمی توجه بیشتری داشتیم، می توانستیم  برنده بازی شویم. در مرکز میدان کمی بی توجهی کردیم

*آیا بیل راضی است؟

فکر می کنم که به خاطر آنکه دراولین بازی اش برای رئال گلزنی کرده، خوشخال خواهد بود. این برای او خیلی خوب است. او در یک بازی که برای همه سخت بود، بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

*تردیدی برای تصمیم گیری در استفاده از کاسیاس یا لوپس نداشتید؟

نه.تصمیممان را راجع به این دو دروازه بان گرفته ایم و مشکلی نیست. لوپس در لالیگا بازی می کند و ایکر در لیگ قهرمانان اروپا

*ویارئال چطور بود؟

آنها خوب بازی کردند و باریتم متفاوتی کار کردند؛ به ویژه در نیمه اول. آنها ازنظر تهاجمی خیلی خوب بودند و عمقی بازی می کردند.

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 3:0 ::  نويسنده : حمید

ویارئال دو – رئال مادرید دو: جشن ناتمام بیل

گرث بیل در اولین مسابقه‌اش با رئال گل زد. اما ویارئال عملکردی عالی در این مسابقه داشت.

اولین بازی گرث بیل با رئال مادرید و اولین گل او با پیراهن سفید رئال را نتوانست به پیروزی برساند و تیم تازه‌صعودکرده ویارئال در خانه خود یک تساوی دو بر دو از رئال گرفت. هر دو تیم سه بازی قبلی خود را برده بودند و اکنون با این تساوی ده‌امتیازی می‌شوند.

کارلو آنچلوتی در این مسابقه به بیل و آسیر ایارامندی برای اولین بار در ترکیب ثابت بازی داده بود.

ویارئال بازی را عالی آغاز کرد و موقعیت‌های فراوانی ساخت که دیه‌گو لوپس با نمایش حیرت‌انگیز خود آنها را مهار کرد. سرانجام ویارئال در دقیقه 21 به گل رسید. کانی این گل را با شوتی خوب به گوشه پایین دروازه زد.

حملات زردپوشان ادامه داشت و لوپس واکنش‌هایی فوق‌العاده نشان می‌داد.

رئال در دقیقه 39 به گل تساوی رسید و گل را هم بیل، گران‌ترین بازیکن دنیا زد. دنی کارواخال از سمت راست نفوذ کرد و سانتری تیز انجام داد که بیل خود را پرتاب کرد و آن را گل کرد.

در اوایل نیمه دوم بود که ضربه دوس‌سانتوس در محوطه جریمه به دست بیل برخورد کرد ولی داور اعلام پنالتی نکرد. به نظر می‌رسید داور در این صحنه اشتباه کرده است.

در دقیقه 54 ویارئال باید گل دوم را می‌زد اما در حالی که خائومه کاستا تنها دو مدافع را در دروازه رئال می‌دید ضربه‌اش را به بیرون زد.

رئال در دقیقه 64 گل دوم را زد. کریس رونالدو حرکتی را آغاز کرد و توپ را به کریم بنزما سپرد. ضربه بنزما بلوکه شد و به رونالدو رسید و ضربه او با برخورد به مدافعان و دروازه‌بان حریف به درون دروازه غلتید.

این برتری ده دقیقه ادامه داشت و پس از آن که لوپس شوت کانی را دفع کرد توپ به جیووانی دوس‌سانتوس رسید و ضربه او با وجود واکنش خوب لوپس به درون دروازه رفت.

در سمت دیگر میدان یک بار آنخل دی‌ماریا در محوطه جریمه ویارئال سرنگون شد که داور این بار هم در حالی که به نظر می‌رسید باید اعلام پنالتی می‌کرد دستور به ادامه بازی داد.

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : حمید

بارسلونا 3 – سویا 2: درام پرهیجان نوکمپ

داور در این دیدار جنجالی ظاهر شد و تصمیماتی بحث‌برانگیز گرفت.

بارسلونا در بازگشتی دراماتیک توانست سه بر دو سویا را شکست دهد. هر کدام از دو تیم می‌توانست در دقایق پایانی برنده بازی شود و این بارسا بود که البته به شکلی جنجالی برد را از آن خود کرد.

سویا به این ترتیب در این فصل هنوز بردی کسب نکرده است.

مردان اونای امری شروع دشواری داشتند و بارسا موقعیت‌های خوبی را در دقایق ابتدایی از دست داد. لیونل مسی در نیمه اول خوب نبود ولی نیمار عالی بود و بارها خطرساز شد. سرانجام در دقیقه 36 بود که دروازه سویا باز شد. آدریانو سانتری انجام داد که با ضربه سر دنی آلوس در تیر دورتر به گل تبدیل شد.

در نیمه اول امبیا، بازیکن کامرونی سویا بسیار خوش‌اقبال بود که اخراج نشد. او در یک صحنه نیمار را با دو دست پرتاب کرد ولی داور ترجیح داد کارت زرد دوم را به او ندهد.

سویا در نیمه دوم در دقیقه 64 توپ را به تور دروازه ویکتور والدس رساند. کالا روی یک کرنر با ضربه سری زیبا توپ را به درون دروازه فرستاد اما داور در تصمیمی بسیار سخت‌گیرانه اعلام کرد که او جرارد پیکه را هل داده است و گل صحیح نیست.

سویا به حملاتش ادامه داد و بارسا هم در حملاتش خطرناک بود، هرچند که موقعیت‌های بسیاری را از دست می‌داد. اما لیونل مسی در دقیقه 80 سرانجام نبوغ خود را نشان داد و گل زد. نیمار با پاسی عالی توپ را از سمت چپ به مسی رساند و او با ضربه‌ای دقیق توپ را به بالای دروازه حریف کوبید.

سویا دست‌بردار نبود و در دقیقه 80 به گل رسید. ویتولو با حرکتی عالی بازیکنان بارسا را جا گذاشت و توپ را به ایوان راکیتیچ سپرد و این بازیکن که بسیار پرتلاش ظاهر شده بود با ضربه‌ای دقیق دروازه والدس را باز کرد.

کوکه در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند. کرنر راکیتیچ به این مدافع رسید و او سرضرب و با بغل پایی تماشایی توپ را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 92 بود که مارکو مارین با شوتی کات‌دار و تماشایی نزدیک بود درام را به اوج برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در آن سو اما اتفاق دیگری می‌افتاد. لیونل مسی در دقیقه 94 یک‌تنه فرار کرد و ضربه‌ای زد که بتو ناقص برگرداند و الکسیس سانچس در برگشت توپ را به گل تبدیل کرد. به نظر می‌رسید مسی در جریان این گل روی مدافع حریف خطا کرده باشد و همین باعث شد بازیکنان نیمکت‌نشین سویا با حرکات خاصی به داور اعتراض کنند. بازی به این ترتیب با جنجال به پایان رسید.

شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 21:7 ::  نويسنده : حمید

ویا و بازهم گلزنی - اتلتیکوی صددرصدی

آتلتیکو با این برد 12 امتیازی است و تا بازی رئال و بارسا صدرنشین است

سایت گل - داوید ویا ستاره خط حمله سابق بارسا در سومین بازی برای آتلتیکو دومین گل اش را برای این تیم به ثمر رساند. .ویا در برد 4-2 آتلتیکو مقابل آلمریا گلزنی تیمش را در دقیقه 15 بازی استارت زد .
این شادی بعد از گل اوست در تیمی که آنجا احساس خوبی دارد.  

شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : حمید

دل بوسکه: رفتار والدس در قبال نیمکت نشینی بی نقص بود

سرمربی اسپانیا تایید کرد که برای انتخاب کاسیاس به عنوان دروازه بان اصلی در دیدار با فنلاند تردیدهایی داشت.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، صبوری ویکتور والدس برای پیدا کردن فرصتی در ترکیب لا روخا را مورد ستایش قرار داد.

دروازه بان بارسا سه شنبه شب گذشته در دیدار دوستانه مقابل شیلی در ترکیب اصلی اسپانیا قرار گرفت اما چهار روز پیش از آن در دیدار مقابل فنلاند در مقدماتی جام جهانی روی نیمکت نشست تا کاسیاس از ابتدا به میدان برود.

دل بوسکه به خبرنگاران گفت:" به ویکتور فشار زیادی وارد شد تا این شرایط با نپذیرد. اما او پسری فوق العاده است؛ یک آدم استثنایی با رفتاری بی نقص."

او همچنین تایید کرد که برای انتخاب کاسیاس به عنوان دروازه بان اصلی در دیدار با فنلاند تردیدهایی داشت.

" من با ایکر صحبت کردم و از او در مورد شرایطش پرسیدم. دوست داشتم در این مورد توضیح بدهم اما گاهی اوقات بهتر است به جای حرف زدن، از یک کلمه به دقت استفاده کرد.

ما سه دروازه بان داریم و از لحاظ توانایی فنی، هر سه می توانند درون دروازه قرار بگیرند.

من همیشه باید شرایط را زیر نظر داشته باشم تا بهترین را از بین آنها انتخاب کنم."

مارتینو(2): مدتهاست که مسی درترکیب آرژانتین مثل بارسلونا بازی می کند.

نگرانی اصلی من از شروع در لالیگا بود. چون ما از سفری طولانی برمی گشتیم و نگران این بودم که نتوانیم به بهترین نحو ممکن فصل را شروع کنیم. ولی خلاف این ثابت شد

تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری اش قبل از برگزاری بازی این هفته بارسلونا در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. متن صحبت های تاتا را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. دراینجا می توانید بخش اول صحبت های او را مطالعه کنید:

*بعد از ویروس فیفا، بازی بارسا در خانه و بازی رئال خارج از خانه: نگرانی اصلی من از شروع در لالیگا بود. چون ما از سفری طولانی برمی گشتیم و نگران این بودم که نتوانیم به بهترین نحو ممکن فصل را شروع کنیم. وقتی خلاف این ثابت شد، ما این نگرانی را پشت سرگذاشتیم و بعید می دانم که هفته بعداز وقفه برگزاری بازی های ملی، آسیبی به تیم مابرساند. درمورد اینکه ما درخانه بازی می کنیم و رئال خارج از خانه...در طول سال این شرایط تغییر خواهند کرد. همیشه به آنچه در جاهای دیگر اتفاق می افتد نگاه کرده می شود (مرغ همسایه غاز است) ولی اگر ما دراین بازی به پیروزی نرسیم، این بازی خانگی به هیچ درد ما نخواهد خورد

*صحبت کردن باالکسیس سانچس: من به الکسیس گفتم که درمورد اوچه فکر می کنم و چه توقعاتی از او دارم. به نظر من او یک بازیکن استثنایی است ولی بخش عمده ای از صحبت های ما درمورد مسائل غیر فوتبالی بود

*صحبت های اخیر دختر سابه یا، سرمربی آرژانتین: من می توانم در مورد نظرم در مورد لئو حرف بزنم..من درمورد صحبت های دیگران قضاوتی نمی کن. فکر می کنم که مدتی است که لئو درتیم ملی آرژانتین، مثل لئو در بارسلوناست و با همان هیجان و توان کار می کند. لئو در بارسلونا و در تیم ملی بازیکن سرنوشت سازی است

*واکنشها در مورد اظهارنظر اخیر تاتا درمورد خرید بیل: همیشه در دنیای فوتبال نظرات افراد با هم یکسو و دریک جهت نیستند. من باید ببینم که نظرات به چه ترتیبی مطرح شده. نظر من یک آنالیز فوتبالی نبود و از جنبه دیگری مطرح شده بود.

*بارترا: او سومین بازیکن تیم ما دراین پست است. جدای از حضور ماسچرانو، با مصدومیت پویول او گزینه دوم ماست ولی باید گفت که مارک بارترا، سرخی روبرتو، دوس سانتوس و مونتویا همگی را مد نظر  داریم. اینها بازیکنان جوانی هستند که مدتهاست فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کنند و در بارسلونا بازی می کنند و به همین خاطر کمی کار برایشان سخت و پیچیده است

آنچلوتی: اوزیل خودش می خواست برود؛ تیمهایی بودند که پیشنهاد بیشتری به بیل می دادند

سرمربی ایتالیایی رئال به دفاع از سیاست رئال برای پرداخت مبلغی نجومی درراستای جلب بیل پرداخته

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در کنفرانسی خبری به دفاع از سیاست سران این باشگاه در راستای پرداخت مبلغی نجومی برای خریداری گرث بیل پرداخت و یادآوری کرد که تیم های دیگری بودند که حاضر بودند برای جذب بیل مبالغ بیشتری پرداخت کنند و درمورد جدایی مسعوت اوزیل از رختکن رئال هم صحبت کرده

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های آنچلوتی را مطالعه کنید:

 

*اوزیل: افراد زیادی در مورد اوزیل حرف زده اند و من هم می خواهم دراین باره صحبت کنم. او اعتماد به نفسش را بازیافته بود و در سه بازی تیم، در دو بازی در ترکیب اصلی بود. اگر کسی نخواهد از رئال برود، از تیم جدا نمی شود. با حضور ایسکو و بیل ، اوزیل دریافت که رقابت گسترده ای در رختکن تیم درمیان خواهد بود و خودش درخواست کرد که جدا شود. تصمیم تکنیکی تیم هم این شد که او می تواند با پیشنهاد خوبی جدا شود و من برایش آرزوی موفقیت می کنم

 

*اییارامندی: او آماده است و در بازی با ویارئال بازی خواهد کرد واز ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت

 

*کاکا: او هم می خواست برود. در رئال احساس راحتی نمی کرد و به زمان بیشتری برای بازی کردن نیاز داشت. او انتخاب خوبی داشت؛ چون میلان را می شناسد و هواداران هم او را می شناسند. برای کاکا آرزوی موفقیت می کنم. او درمیلان روزهای خوبی خواهد داشت

 

*بیل ورونالدو : هردوی اینها بازیکنان بزرگی هستند و مطمئنم که با همکاری این دو بازیکن با هم، اوضاع تیم بهتر هم می شود

 

*ویروس فیفا و مصدومان متعدد تیم مادریدی: آماده سازی تیم برای یک بازی بدون حضور 17 بازیکن ملی پوش کار سختی است؛ به ویژه اگر حریف ویارئال باشد که انگیزه های زیادی دارد و در هر سه بازی ابتدایی اش به پیروزی رسیده. بازی سختی خواهد بود. الان لحظات مهمی را پشت سرمی گذاریم. چون رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم در حال شروع است و ما به این نیاز داریم که تمام بازیکنانمان از نظر روانی آماده باشند. با حضور بازیکنان در اردوی تیم های ملی مشکلاتی برای ما پیش آمده. 4 بازیکن با مصدومیت بازگشته اند. ایسکو بهبود یافته ولی مارسلو، کوئنترائو و آربلوا نه. ما به ارتباطات بهتری نیاز داریم تا ازاین مصدومیت ها اجتناب کنیم. دفعه پیش چریشف مصدوم بازگشت و حالا مارسلو، کوئنترائو و آربلوا. طبیعی است که بازیکنان با مشکلات روبرو شوند. چون کوئنترائو در اردوی پیش فصل حضور نداشت وبازی نکرده بود. طبیعی است که مصدوم شود. ناچو در بال چپ بازی خواهد کرد

 

*بهترین تیمی که تاحالا داشته:من سرمربیگری تیم های فوق العاده ای را عهده دار بوده ام و نمی توانم مقایسه کنم .رئال تیم باکیفیتی است و از هدایت این تیم راضی هستم.

 

*بنزما و بازی در پست شماره 9: کریم عملکرد خوبی دارد. او در دو بازی ابتدایی 2 گل زد و دو پاس گل هم داده. او با هم تیمی هایش رقابت می کند. موراتا هم درتیم ملی زیر21 ساله ها عملکرد خوبی داشت و برای کریم خیلی خوب است که موراتا هم با ماست. حضور او به کریم کمک می کند تا باانگیزه  تر باشد وتمرکز بیشتری داشته باشد.من از بنزما راضی هستم.هرچند که او دی ماریا یا مودریچ نیست. ویژگی های این بازیکنان با هم متفاوت است

 

*ایسکو:ایسکو از ناحیه قوزک پا احساس ناراحتی می کرد ولی خوب شد و در بازی با ویارئال به میدان خواهد رفت.

شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : حمید

گزارش تصویری: عکس های رسمی بارسلونا و رئال برای یوفا

اعضای دو تیم رئال مادرید و بارسلونا دیروز در کمپ تمرینی شان عکس های رسمی این فصل اروپایی را گرفتند

جلسه تمرینی روز جمعه بارسلونا با کمی تاخیر برگزار شد و دلیل این تاخیر هم گرفتن عکس های رسمی یوفا  بود که در آن عکس تمام اعضای تیم آبی اناری حضور داشتند.

بعد از انتشار این عکس رسمی خوسه مانوئل پینتو، دروازه بان ذخیره بارسلونا عکسی را در صفحه اینستاگرامش قرار داد که مربوط به مراسم روز جمعه بود. او در این عکس در کنار سسک فابرگاس ولیونل مسی قرار داشت و در توضیح آن نوشت:« درکنار سسک فابرگاس و لئو در مراسم گرفتن عکس رسمی یوفا»

مراسم مشابهی نیز درشهرک والدبباس مادرید برگزار شد و بازیکنان رئال مادرید نیز عکس رسمی اروپایی خود را درکنار فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی و آلفردو دی استفانو رئیس افتخاری این باشگاه گرفتند

 

 

 This is how the official 2013/14 Real Madrid photo was taken

منبع:سایت گل
شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : حمید

لاسپالماس به هرکولس خورد

حالا طبق قرعه لاسپالماس به مصاف هرکولس خواهد رفت،

لاسپالماس تیم دسته دومی اسپانیا مدتی است که در ذهن فوتبالدوستان ایران معنای خاصی ایجاد می‌کند. این تیم که به تازگی مسعود شجاعی را به خدمت گرفته است با این بازیکن به مرحله سوم جام حذفی (کوپادیلیر) صعود کرده و حالا طبق قرعه لاسپالماس به مصاف هرکولس خواهد رفت، تیمی ضعیف و پایین‌تر از حد متوسط در فوتبال اسپانیا که همواره بین لیگ دسته اول و دسته دوم در نوسان بوده است.
شجاعی که با گلزنی در بازی قبلی تیمش را به مراحل بالاتر برده در این مسابقه هم باید نقش مثبت خود را ایفا کند، به خصوص که او تازه به لاسپالماس پیوسته در بازی‌های مثل این بدرخشد.

برتی فوگتس: بعید می دانم بیل در رئال موفق شود؛به ونگر برای خرید اوزیل تبریک می گویم

سرمربی سابق تیم ملی آلمان براین باور است که بیل در رئال مادرید یک بازیکن موفق نخواهد شد و به تمجید از ونگر برای خرید اوزیل پرداخت

برتی فوگتس سرمربی اسبق تیم ملی آلمان معتقد است که گرث بیل برای جا افتادن در رختکن رئال، به ویژه به خاطر مبلغ هنگفتی که برای خریداری او پرداخت شده ، سختی های زیادی را پیش رو خواهد داشت.

ستاره ولزی دنیای فوتبال در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید منتقل شد و امشب در بازی رئال مقابل ویارئال اولین بازی اش را برای تیم مادریدی برگزار خواهد کرد.

البته فوگتس معتقد است که چالش عظیمی پیش روی این بازیکن 24 ساله قرار دارد. فوگتس در گفتگو با سکای سپورتس نیوز گفت:« بیل یک بازیکن تراز اول دنیای فوتبال نیست. من او را می شناسم و از رقمی که برای انتقال او پرداخت شد واقعا تعجب کردم. او حالا باید خودش را ثابت کند.فکر نمی کنم که او در رئال مادرید به موفقیت برسد.»

فوگتس که در حال حاضر هدایت تیم ملی آذربایجان را در دست دارد در ادامه به تمجید از آرسن ونگر به خاطر خرید اوزیل پرداخت و گفت:« به ونگر تبریک می گویم. مسعوت اوزیل از آن دسته بازیکنانی است که آرسنال به آن نیاز داشت.»

اوزیل نیز در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 50 میلیون یورویی از رئال جدا شد و به آرسنال منتقل گردید.

شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : حمید

زیدان : دی ماریا جنگید ولی اوزیل خواست که برود

رونالدو به طرزفوق العاده ای با عملکرد تماشایی اش فشارهای ناشی از قیمت بالایش را پشت سرگذاشت

زین الدین زیدان اسطوره باشگاه مادریدی و دستیار کنونی کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری رئال مادرید در گفت و گو با تلویزیون رئال مادرید از مسائل روزمره این تیم و به ویژه چهره های برجسته باشگاه مادریدی صحبت کردو درمورد اوزیل، دی ماریا، ایسکو، بیل و کریستیانو رونالدو به صحبت پرداخت.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های زی زو را به گزارش روزنامه آ.اس مطالعه کنید:

*دستیار سرمربی بودن: فکر نمی کردم که کارش اینقدر سخت باشد؛ ولی منطقی است. فشار زیادی روی ماست ولی این هم طبیعی است. فکر می کنم که سرمربی تیم فشاری به مراتب بیشتر را متحمل می شود. او درمورد همه چیز فکر می کند و من هم اینجا هستم تابه او کمک کنم. من مدتها پیش با کارلو کار کرده بودم و او سرمربی خوبی است وهمه ما این را می دانیم.

*فوتبالیست بودن: همیشه دلتنگ فوتبال بازی کردن و فوتبالیست بودن هستم. همیشه همین طور است.چون آن روزها بهترین روزهای زندگی من بود که حالا دیگر گذشته

*مصدومیت ها دررختکن رئال: مصدومیت هاهمیشه حس بدی می دهند، ولی باید آن را پذیرفت.مهمترین نکته این است که وقتی بازیهای مهم از راه می رسند،همه آماده باشند.امسال سال مهمی برای همه ماست

*واران و جوانی اش:ترکیب تجربه و جوانی درتیم به کار ما می آید و برای تیم خوب است. بهترین کار این است که راموس و په په تاهرجایی که می توانند ازواران حمایت کنند.او پسر باهوشی است و خیلی زودیادمی گیرد. به علاوه خودش می خواهد که یاد بگیرد ومن هم برای کمک کردن به او اینجا هستم

*بیل: فکرمی کنم که خرید بیل برای رئال مادرید خیلی مهم است. او برای دو فصل بهترین بازیکن لیگ برتر بوده و به ما کمک زیادی خواهد کرد. از برخی ازصحبت های اخیرمن درمورد بیل سوءتعبیر شده. وقتی گفتم که قیمت او خیلی بالا بوده، مطمئن باشید که همین را به رئیس باشاه هم گفته ام؛ چرا که این فشار زیادی روی دوش بیل می گذارد. دست کم این اتفاق برای خودمن که رخ داد. از اولین لحظه من رئیس باشگاه را تشویق کردم که برای خرید بیل تلاش کند. رئال باید بزرگترین بازیکنان رابخرد؛ به همین خاطر هم ارزشمندترین باشگاه دنیاست.غیراز این نباید باشد

*فشار و کریستیانو: فشارها دررئال مادرید همیشه خیلی زیاد است. درمورد بیل هم همین طور خواهد بود.بهترین مثال کریستیانو رونالدوست؛ گران قیمت ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال که به طرزفوق العاده ای با عملکرد تماشایی اش این فشارها را پشت سرگذاشت.امروزه کریس به خاطر تمام کارهایی که انجام می دهد جلوتر از همه است. کریستیانو بهترین مهاجم دنیاست. رقابت در خط حمله تیم ما خیلی زیاد است. الان بازیکنان خلاقی مثل ایسکو وبازیکنان جدیدی مثل خسه و موراتا را داریم که رقابت را افزایش می دهند.بازیکنانی هم هستند که نشان داده اند که می خواهند با قدرت بجنگند. همه یک جور واکنش نشان نمی دهند. دی ماریا واکنش نشان داد وگفت که می خواهد بجنگد. اوزیل که فوتبالیست فوق العاده ای است وکارهای زیادی برای رئال کرده، تصمیم گرفت برود.ایسکو هم یک بازیکن تماشایی است و دقیقا همان مهره ای است که در خط میانی رئال کمبودش احساس می شد.او هم کارهای زیادی برای رئال انجام خواهد داد و بازیکن مهمی برای تیم خواهد بود. اییارامندی هم بازیکن مهمی خواهد بود. حیف شد که او نتوانست دراردوی پیش فصل درکنار سایرین باشد ولی کم کم به تمرینات گروهی بازخواهد گشت

*رقابت در درون دروازه: ما دو دروازه بان استثنایی داریم. هم ایکر و هم دیگو فوق العاده اندو از اعتماد تمام و کمال ما برخوردارند.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل