بنیتس: ناپولی بهتر و بهتر می شود
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : حمید

بنیتس: ناپولی بهتر و بهتر می شود

بعد از برد 1-2 ناپولی مقابل دورتموند، سرمربی اسپانیایی رضایتش را از عملکرد تیمش مقابل تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرده است

رافا بنیتس سرمربی ناپولی براین باور است که تیمش با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود؛ ناپولی چهارشنبه شب در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1- 2 از سد بوروسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا عبور کرد.

درابتدا این گونسالو ایگواین بود که برای ناپولی گلزنی کرد و بعد از آن رومن وایدنفلر دروازه بان دورتموند از زمین اخراج شد؛ لورنتزو اینسیگنه گل دوم ناپولی را به ثمر رساند و تک گل دورتموند هم از روی یک گل به خودی به ثمر رسید.

در پایان این بازی رافابنیتس سرمربی اسپانیایی ناپولی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش به اسکای سپورت گفت:« من راضی هستم. ما تمام آن کارهایی که قبل از آغاز بازی درموردش صحبت کرده بودیم را در زمین انجام دادیم. ما می دانستیم که بوروسیا دورتموند تیم واقعا خطرناکی است و راجع به همه ویژگی های این تیم و کارهایی که می توانستیم برای مهار آنها انجام دهیم، صحبت کرده بودیم.»

بنیتس ادامه داد:« آخرین بار که صحبت کردم، گفتم که تیمم 72% آماده است و هنوز فکر می کنم که می توانیم خیلی پیشرفت کنیم. بعد از بازی با نایب قهرمان فصل گذشته اروپا، من باید  راضی و خوشحال باشم و مثبت نگاه کنم..این نتیجه خوبی است.»

سرمربی اسپانیایی ادامه داد:« این بازیکنان جدید مثل گونسالو ایگواین، کایه خون و دریس مرتنس همگی از نظر سطح و کیفیت در حد و اندازه های بین المللی هستند. بحث، بحث افزایش اعتماد به نفس گروه است و بازیکنانی مثل مارک همیسک و لورنتزو اینسیگنه از این سبک فوتبال لذت می برند. من مطمئنم که تیم ما دریکی دو ماه ینده حتی از این هم بهتر می شود.»

بازی بعدی ناپولی در گروه اف رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا روز اول اکتبر مقابل آرسنال برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل