بازگشت مسی به جلسه تمرینی بارسا: چابی والکسیس استراحت می کنند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

بازگشت مسی به جلسه تمرینی بارسا: چابی والکسیس استراحت می کنند

ستاره آرژانتینی بارسا حالا مشکلات فیزیکی اش را پشت سرگذاشته و می تواند در بازی تیمش مقابل والنسیا به میدان برود

در آستانه بازی حساس بارسلونا مقابل والنسیا، تاتا مارتینو سرمربی آبی اناری ها نام لیونل مسی را در لیست بازیکنان آماده تیمش قرار داده است. مسی حالا در تمرینات گروهی بارسلونا شرکت می کندو آماده است تا در این بازی به میدان برود.

مسی که در روزهای اخیر با مشکلات فیزیکی متعددی دست و پنجه نرم میکرد حالا به روزهای اوج بازگشته و روز شنبه در تمرینات گروهی بارسلونا حضور یافت و تمام حرکات ورزشی را انجام داد. البته این تضمینی برای حضور او در ترکیب اصلی بارسا در بازی با والنسیا نخواهد بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس مسی بعد از همراهی تیمش در دیدار با والنسیا در ورزشگاه مستایا به آرژانتین سفر خواهد کرد تا تیم ملی آرژانتین را در بازیهایش درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در آمریکای جنوبی همراهی کند.

مارتینو هم که از اهمیت مسی برای حضور درترکیب تیمش مطلع است، قصد ندارد تا او را تحت فشار قرار داده و در مورد او ریسک کند و از همین رو ممکن است از مسی به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند و یا در طول 90 دقیقه به او روی نیمکت استراحت دهد. نام چابی ارناندس و الکسیس سانچس هم که از نظر تاتا به استراحت بیشتری نیاز دارند در لیست بازیکنان آماده بارسا برای مصاف با والنسیا قرار نگرفته.

لیست بازیکنان آماده بارسلونا برای دیدار با والنسیا در ورزشگاه مستایا بدین ترتیب است: والدس، پینتو، مونتویا، پیکه، فابرگاس، پدرو، اینیستا، مسی، نیمار، دوس سانتوس، ماسچرانو، بارترا، سرخیو، سانگ، جوردی آلبا، آدریانو، تئیو، دانی آلوس و سرخی روبرتو

foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل