فرایبورگ - بایرن مونیخ : تلاش برای چهارمین برد در چهارمین هفته
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

Josep Guardiola, FC Bayern Munich

باوارایی ها در این فصل بوندس لیگا تنها یک گل دریافت کرده اند و بدون تیاگو آلکانتارای مصدوم به میهمانی پسران کریستین استریچ خواهند رفت

باستین شواینشتایگر هافبک با تجربه بایرن مطمئن است که تیمش بایرن مونیخ می تواند ضمن ادامه شروع خوب در بوندس لیگا به روند شکست ناپذیری شان در لیگ همچنان ادامه دهند زمانی که آنها از هفته چهارم رقابت های بوندس لیگا به میهمانی فرایبورگ می روند.

مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا پس از شکست تیم هایی چون مونشن گلادباخ،فرانکفورت و نورنبرگ تا به این جای کار تنها یک گل در لیگ دریافت کرده اند.

شاگردان پپ گواردیولا جزء چهار تیمی هستند که رکورد صد در صد پیروزی در بازی های لیگ را دارند اما شواینشتایگر بر این باورست که تیمش می توانست برابر نورنبرگ رقیب همشهری اش گل های بیشتری به ثمر برساند.



هر چند که فرانک ریبری در جریان دیدار برابر فرانکفورت مصدوم شد اما در پیروزی اخیر تیمش برابر نورنبرگ از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت که اتفاقا موفق به گلزنی نیز شد در حالی که ماریو گوتزه هنوز هم برای انجام نخستین بازی رسمی با پیراهن بایرن تلاش می کند.

با تمام این اوصاف بایرن نمی تواند دست کم به مدت هفت هفته از تیاگو آلکانتارا استفاده کند پس از اینکه این هافبک اسپانیایی از ناحیه رباط صلیبی در جریان دیدار شنبه شب با مصدومیت روبرو شد.

بایرن فصل گذشته در دیدارهایش برابر فرایبورگ گلی دریافت نکرد.پیروزی 2-0 در دور رفت در ورزشگاه میج سولار که به ماه نوامبر گذشته بازمی گردد پیش از آنکه هر سه امتیاز دیدار خانگی خود برابر این تیم را به لطف گلزنی امره کان کسب کنند.



در سوی دیگر فرایبورگی حضور دارد که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده پنجم موفق به کسب سهمیه یورو لیگ نیز شد.با این حال پسران کریستین استریچ فصل بسیار سختی را پیش رو دارند چرا که هنوز موفق به کسب نخستین پیروزی این فصل خود نشده اند

با دریافت هشت گل در سه بازی این فصل ،فرایبورگ باید بتواند خط حمله خطرناک بایرن را تا حد ممکن مهار کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644